Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wynajem kontenerów biurowych - 2 szt. - na potrzeby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku w terminie 19.04.2021-18.07.2021

Małgorzata Herbuś
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Biuro UDT w Płocku, Oddział w Bydgoszczy
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2021 14:42:00
Składania : 16-04-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wynajem kontenerów biurowych - 2 szt. - na potrzeby Biura Urzędu Dozoru Technicznego w Płocku w terminie 19.04.2021-18.07.2021.  

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Szczegóły dotyczące kontenera biurowego:

- wymiary zewnętrzne: 6055x2435x2800 (dł.x szer.x wys.);

- wysokość wewnętrzna: 2540 mm;

- 2 x okno biurowe z roletą;

- 1 x drzwi 875x2000 mm;

- 2 x podwójne gniazdo wtykowe ze stykiem ochronnym 16-A;

- 2 x lampa jarzeniowa podwójna 2x36W;

- 1 x konwektor z termostatem;

- wyposażenie: 3 stoły z metalowymi nogami 80x160x72 cm oraz 3 krzesła zwykłe.

Usługa najmu obejmuje następujące czynności:

- wynajem kontenerów z wyposażeniem;

- dostawę oraz posadowienie kontenerów;

- odbiór z miejsca posadowienia.

Miejsce posadowienia kontenerów: PKN ORLEN S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock, instalacja: Olefiny 2.

Termin najmu: 19.04.2021 - 18.07.2021. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; 

- termin realizacji: 3 dni od podpisania umowy;  

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353. Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, oraz możliwość uzyskania informacji o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych i prawach z tego wynikających, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej UDT www.udt.gov.pl (szybkie przejście do informacji o RODO https://udt.gov.pl/przetwarzanie-danych#faqnoanchor)

Program zgodności:

1.   Zamawiający informuje, a Dostawca/Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że:

Urząd Dozoru Technicznego, prowadząc działalność z poczuciem odpowiedzialności prawnej
i społecznej, wymaga przestrzegania norm i standardów profesjonalnego postępowania
w całej organizacji, w tym przez inne podmioty działające na rzecz UDT lub za jego zgodą oraz oświadcza, że:

1) Posiada wdrożony Kodeks Zgodności, który jest udostępniony na stronie https://www.udt.gov.pl/https://www.udt.gov.pl/kodeks-zgodnosci

2) Kodeks Zgodności UDT jest stosowany w odpowiednim zakresie w relacjach z klientami, podwykonawcami i dostawcami.

3) UDT posiada wdrożony i certyfikowany system zarządzania działaniami antykorupcyjnymi zgodny z normą PN-ISO 37001:2017-05 .

4) Pracownicy UDT realizują zadania kierując się zasadami określonymi w „Kodeksie etyki zawodowej pracownika Urzędu Dozoru Technicznego”.

2.   Zamawiający wymaga, a Dostawca/Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wymagań prawa oraz obowiązujących w UDT zasad określonych w Kodeksie Zgodności przez cały czas realizacji umowy/zlecenia


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OŚWIADCZENIE_RODO.docx docx 18.05 2021-04-15 14:42:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wynajmu kontenerów 2 szt. 1 szt. Urząd Dozoru Technicznego - Płock
Kilińskiego 10c
09-402, Płock
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0687 PLN, EUR: 4.3197 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

OŚWIADCZENIE_RODO.do [...].docx

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - 3 dni od podpisania umowy/otrzymania zlecenia, proszę potwierdzić (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
6 Termin związania ofertą - 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 154