Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 14-04-2021 12:44:00 |
Placing offers : | 27-04-2021 11:30:00 |
Offers opening : | 27-04-2021 12:00:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Supply |
Zarząd Powiatu Legnickiego zaprasza do składania ofert
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Dane dotyczące zamawiającego:
Powiat Legnicki, pl. Słowiański 1, 59-220 Legnica, telefon (76)7243560, faks (76) 7243406; godziny urzędowania: (pn-pt) 7:30 – 15:30, strona internetowa: bip.sp-legnica.dolnyslask.pl
2. Tryb udzielenia zamówienia: tryb podstawowy na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.). postępowanie jest prowadzone na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_legnicki
3. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Nazwa zadania: Zakup zamiatarki na potrzeby Drogowej Służby Liniowej.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn.: Zakup zamiatarki na potrzeby Drogowej Służby Liniowej.
Miejsce wykonania dostawy: Baza Drogowej Służby Liniowej Powiatu Legnickiego, ul. Cmentarna 1A, Legnica, województwo dolnośląskie.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-05-04 11:44 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo, zapraszamy do zapoznania się z rozstrzygnięciem postępowania opublikowanym w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-04-27 13:36 | Jolanta Korfanty |
Szanowni
Państwo, zapraszamy do zapoznania się z informacją z otwarcia ofert opublikowaną w załączniku do niniejszego komunikatu. |
2021-04-27 11:30 | Buyer message | Kwota, jaką zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia, wynosi 200.000 zł brutto. |
2021-04-20 10:45 | Jolanta Korfanty |
Informacja
z
dnia
20.04.2021
r.:
Zapraszamy
do
zapoznania
się
z
ogłoszeniem
w
sprawie
udzielenia
odpowiedzi
na
pytania,
które
wpłynęły
do
zamawiającego
w
sprawie
wyjaśnienia
treści
SWZ.
Odpowiedź
na
pytanie
nr
3
zmienia
treść
SWZ
(obniża
minimalny
parametr
"wysokość
podnoszenia
zbiornika
na
nieczystości"). Pliki: "Ogłoszenie odpowiedzi na pyt, 1-4", "SWZ zrodział I-XXIV po zmianie 20.04.2021" oraz "SIWZ rozdz. XXV Załączniki po zmianie z 20.04.2021 w zał. nr 1" stanowią załączniki do niniejszego komunikatu. Prosimy o korzystanie ze zmienionego Formularza ofertowego (zał. nr 1 do SWZ) przy składaniu ofert. Ogłoszenie odpowiedz [...].pdf |
Announcements