Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-04-2021 10:51:00 |
Składania : | 14-04-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym
z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1.
Po przesłaniu zamówienia Wykonawca Zobowiązany jest do potwierdzenia
jego przyjęcia do realizacji
( obowiązuje forma pisemna ).
2. Fakturę
prosimy wystawić na płatnika:
21
Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul.
Kwiatkowskiego 15
82-300
Elbląg
NIP:
578- 310-98-61
3.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:
Magazyn Służby Sprzętu Inż.-Sap. ul. Łęczycka 10-12, 82-300 Elbląg, od poniedziałku do czwartku do godz. 14.30 w piątek do godz. 12.00.
4. Termin
realizacji: do 10 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od daty
zawarcia umowy lub wpłynięcia zamówienia z 21 WOG.
1) 21 WOG nie
rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy
Zakupowej,
2) Warunki dostawy
Przedmiotu Zamówienia zostaną określone w zamówieniu,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.
4) Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych.
5) Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości asortymentu
bez zmiany wysokości ceny jednostkowej.
6) 21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,
7) W przypadku
dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej
Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,
8) Wykonawca
gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
9) Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od
potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.
5. Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja.
Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie
postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę
nie składać swojej oferty.
6. O
ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
7. Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu
terminu składania ofert.
8.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od
daty realizacji zamówienia, licząc od dnia otrzymania przez 21 WOG prawidłowo
wystawionej faktury.
9. Wymagana
gwarancja na dostarczone produkty - minimum 24 miesiące od momentu
dostawy. Formę udzielonej gwarancji stanowią: karta gwarancyjna lub kopia
faktury (umowy).
10. Wykonawca
składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) spełnia
warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu
ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1
pkt. 12-23 ustawy.
KLAUZULA
INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul.
Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,
2. Inspektor
ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod
adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,
3. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup
i dostawę materiałów czyszcząco - konserwujących oraz spoiw
lutowniczych.
4. Odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia
publicznego, jak w punkcie wyżej,
5. Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania
dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego,
6. Konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez
7. 21
Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3,
8. W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
9. Posiada
Pani/Pan:
1) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
3) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO**,
4) prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.
10. Nie
przysługuje Pani/Panu:
1) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych
osobowych,
2) prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,
3) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk
"Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2021-04-19 14:13 | Monika Buczkowska | Informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu: Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz środków czyszczących do pojazdów i sprzętu (ID 445129). Wybrana firma: FUHP OLMOT Jerzy Olech, wartość wybranej oferty 590,40 zł brutto. Pozostałe firmy biorące udział w postępowaniu: ELPIS TRADE Sp. z o.o. - 603,32 zł, AUTO-WANDA Sp.J. - 651,90 zł, ENARGOMASZ Sp. z o.o. - 706,02 zł, TOM-AUTO - 861,00 zł. |
Komunikaty