Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz środków czyszczących do pojazdów i sprzętu.

Termin:
Zamieszczenia : 13-04-2021 10:51:00
Składania : 14-04-2021 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA:

1.  Po przesłaniu zamówienia Wykonawca Zobowiązany jest do potwierdzenia jego przyjęcia do  realizacji ( obowiązuje forma pisemna ).

 

2.  Fakturę prosimy wystawić na płatnika:

 

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

ul. Kwiatkowskiego 15

82-300 Elbląg

NIP: 578- 310-98-61

 

3.   Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do:

 

Magazyn Służby Sprzętu Inż.-Sap. ul. Łęczycka 10-12, 82-300 Elbląg, od poniedziałku do czwartku do godz. 14.30 w piątek do godz. 12.00.

 

4.      Termin realizacji: do 10 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od daty zawarcia umowy lub wpłynięcia zamówienia z 21 WOG.

 

1)   21 WOG nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej,

2)   Warunki dostawy Przedmiotu Zamówienia zostaną określone w zamówieniu,

3)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.

4)   Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych.

5)   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości asortymentu

      bez zmiany wysokości ceny jednostkowej.

6)   21 WOG wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty,

7)  W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy,

8)   Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

9)  Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji dotyczących, zależnie od potrzeb zamówienia, cen zaoferowanych w przesłanych ofertach, czy zakresu zamówienia.

5.      Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

 

6.      O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

 

7.      Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

8.   Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia, licząc od dnia otrzymania przez 21 WOG prawidłowo wystawionej faktury.

 

9.  Wymagana gwarancja na dostarczone produkty - minimum 24 miesiące od momentu dostawy. Formę udzielonej gwarancji stanowią: karta gwarancyjna lub kopia faktury (umowy).

 

10.  Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.

KLAUZULA INFORMACYJNA WS. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl ,

2.     Inspektor ochrony danych 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem mailowym: 21wog@ron.mil.p ,

3.     Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO
w celu związanym z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę materiałów czyszcząco - konserwujących oraz spoiw lutowniczych.

4.     Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego, jak w punkcie wyżej,

5.     Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez obowiązujący okres przechowywania dokumentacji związanej z procedurą o udzielenie zamówienia publicznego,

6.     Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez

7.     21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, jak w pkt 3,

8.     W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

9.     Posiada Pani/Pan:

1)     na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,

2)     na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,

3)     na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,

4)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

10.  Nie przysługuje Pani/Panu:

1)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e, RODO prawo do usunięcia danych osobowych,

2)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art., 20 RODO,

3)     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-04-19 14:13 Monika Buczkowska Informuję, że dokonano wyboru oferty w postępowaniu: Dostawa różnych preparatów chemicznych oraz środków czyszczących do pojazdów i sprzętu (ID 445129). Wybrana firma: FUHP OLMOT Jerzy Olech, wartość wybranej oferty 590,40 zł brutto. Pozostałe firmy biorące udział w postępowaniu: ELPIS TRADE Sp. z o.o. - 603,32 zł, AUTO-WANDA Sp.J. - 651,90 zł, ENARGOMASZ Sp. z o.o. - 706,02 zł, TOM-AUTO - 861,00 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Preparat KONTAKT ISOL ATAS, 200 ml, spray - 20 szt. - (0)
2 Preparat wielozadaniowy RX-1, 200 ml, spray - 20 szt. - (0)
3 Odrdzewiacz K2 DERUSTO PLUS, 500 ml - 10 szt. - (0)
4 Smar silikonowy BIOLINE, 300 ml, spray - 20 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 255