Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IT.7021.2.2021 Świadczenie usług ochrony obiektu zlokalizowanego na działce nr 1106/3, obręb Śródmieście 3 w Świebodzicach, ul. Rekreacyjna 2 administrowanego przez Urząd Miejski w Świebodzicach.

Rafał Piaseczny
Gmina Świebodzice Oddział: IT
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2021 12:35:00
Składania : 19-04-2021 12:34:00
Otwarcia : 19-04-2021 12:39:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 746669534

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe (2).pdf pdf 796.64 2021-04-12 12:35:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO.docx docx 19.31 2021-04-12 12:35:00 Postępowanie
Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 448.72 2021-04-20 11:28:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-20 11:28 Rafał Piaseczny Dzień dobry.
W załączeniu protokół z otwarcia ofert i wybór Wykonawcy usługi.

Protokół z otwarcia [...].pdf

2021-04-14 12:55 Rafał Piaseczny Dzień dobry.
W związku z zadaniem pytań przez Oferenta, Zamawiający udziela odpowiedzi:
1. Kto i w jaki sposób powiadamia GI, w przypadku potrzeby podjęcia interwencji?
Odpowiedź: Policja, Straż Miejska, Pracownicy Urzędu Miasta.
2. W zapytaniu jest mowa, że GI ma posiadać uprawnienia wynikające z wpisu na listę KPOF , jakie wyposażenie mają mieć członkowie GI?
Odpowiedź: Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Czy Zamawiający określa minimalny skład osobowy GI?
Odpowiedź: Nie.
4. Czy centrum monitoringu o którym mowa w zapytaniu, jest to centrum monitoringu wizyjnego (CCTV) czy centrum monitoringu zbierające informację z SSWiN?
Odpowiedź: Wymagane centrum monitoringu SSWiN.
5. Czy w ilości interwencji wskazanych w Kryteriach oceny ofert, zawarte są faktyczne interwencje (przyjazd na wezwanie), czy też są to interwencje prewencyjne?
Odpowiedź: W kryteriach ocen należy podać interwencje prewencyjne.
6. Cenę oferty mamy podać, uwzględniając cały okres zamówienia, zamawiający wskazał tylko zakończenie realizacji w dniu 31.12.2022. Nie ma wskazania konkretnej daty rozpoczęcia realizacji. W jaki sposób wyliczyć cenę? Podpisanie umowy od 1 maja, a może od 1 czerwca lub w innym terminie?
Odpowiedź: W ofercie należy przedstawić cenę brutto za jeden miesiąc wykonywania usługi.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi ochrony obiektu. Miesięczna zryczałtowana stawka za wykonanie usługi ochrony obiektu. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 20% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ilość interwencji w ciągu dnia 20% 0-1 interwencji - 0 pkt. 2 interwencje - 5 pkt. 3 interwencje - 10 pkt. 4 interwencje - 15 pkt. 5 i więcej - 20 pkt. (0)
3 Ilość interwencji w ciągu nocy 20% 0-1 interwencji - 0 pkt. 2 interwencje - 5 pkt. 3 interwencje - 10 pkt. 4 interwencje - 15 pkt. 5 i więcej - 20 pkt. (0)
4 Czas dojazdu grupy interwencyjnej w dzień 20% do 5 min - 20 pkt. do 10 min - 15 pkt. do 15 min - 10 pkt. do 20 min - 5 pkt. powyżej 20 min - 0 pkt. (0)
5 Czas dojazdu grupy interwencyjnej w nocy 20% do 5 min - 20 pkt. do 10 min - 15 pkt. do 15 min - 10 pkt. do 20 min - 5 pkt. powyżej 20 min - 0 pkt. (0)
6 Prowadzenie działalności gospodarczej w branży ochrony mienia lub obiektów przez okres minimum 5 lat - Złożenie oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 436