Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2021 07:52:00 |
Składania : | 15-04-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:
"Dostawa artykułów elektrycznych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach"
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia artykułów elektrycznych zgodnie z zestawieniem:
1) Gniazdo stałe 16A 2P 24V fioletowe IP44, PCE Twist, Indeks producenta: 162v - 2szt
2) Wtyczka przenośna 16A 2P 24V fioletowa IP44 ,PCE Twist, Indeks producenta: 162v - 2szt
3) Gniazdo stałe 16A 3P 230V niebieskie IP44 113-6, PCE, Indeks producenta: 113-6 - 2szt
4) Wtyczka przenośna 16A 3P 230V niebieska IP44 SHARK 013-6 - 2szt
5) Rozdzielnica modułowa 1x20+2 natynkowa GREEN BOX RN 1/20+2 drzwi białe N+PE IP40 2355-00 - 2szt
6) Przełącznik modułowy I-0-II 16A 1P Z-S/WM, EATON: 248345 - 4szt
7) Zegar sterujący cyfrowy 16A tygodniowy dwukanałowy PCZ-522.3, F&F - 2szt
II. Zamawiający wymaga:
- Warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Termin realizacji: do 14 dni od dnia przekazania zlecenia realizacyjnego przez Zamawiającego.
- Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi - 14 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
- Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny netto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej wyliczona wartość oferty winna być traktowana jako brutto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej kwota wynagrodzenia brutto podana w ofercie będzie pomniejszona o należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenia społeczne oraz inne obciążenia, zgodnie z właściwymi przepisami. Podana w ofercie cena netto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania;
- Dostarczony materiał musi być fabrycznie nowy, zapakowany w fabrycznych opakowaniach, przystosowany do bezpiecznego transportu i musi być objęty gwarancją producenta 24 miesiące.
III. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najniższą cenę. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
IV. Pozostałe informacje:
- Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty.
- Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego.
- W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", w przypadkach awaryjnych proszę kierować korespondencję pod adres elektryk@muzeumslaskie.pl lub telefoniczne 32 213 08 03, 504 269 161, a w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
- Po dostarczeniu materiałów należy potwierdzić zgodność na protokole odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę.
- Numer postępowania wewnętrznego Zamawiającego: DAG-PKL-261-3-21
- Na wybrane artykuły należy wystawić 3 faktury (pierwsza faktura pozycje: 1, 2, 3, 4, druga faktura pozycja 5, trzecia faktura pozycje 6,7), zgodnie z przyjętym księgowaniem artykułów elektrycznych w Muzeum Śląskim.
- Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawiera załącznik RODO.
- Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty