Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2021 13:04:00 |
Składania : | 19-04-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 19-04-2021 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1.
Przedmiot
zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. Budowa
sieci wodociągowej w ul. Jana Pawła II i ul. Nowy Świat w Gliwicach.
2.
Przedmiotowe
przedsięwzięcie obejmuje budowę sieci wodociągowej w zakresie średnic φ 315-110 mm wraz z
przepięciem istniejących przyłączy wodociągowych i zabudową hydrantów w ul. Jana Pawła II, Nowy Świat i Kościuszki w Gliwicach.
Inwestycja ze względu na proces uzyskiwania pozwolenia na
budowę/zgłoszenia, podzielona jest na dwa ETAPY:
I. Budowa sieci od węzła
W2.1 do W2.30 oraz okolicy węzła W1.12 (granica działki nr 1614) do W1.23;
II. Budowa sieci od węzła
W1.1 do W1.12 (granica działki nr 1984/3).
3.
Obowiązkiem
Wykonawcy jest skoordynowanie robót budowlanych z Zarządem Dróg Miejskich w Gliwicach, który będzie w b.r.
budował, w tym rejonie ścieżkę rowerową.
4.
Szczegółowe
wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych zwanych dalej „MP” oraz wzór umowy – Załącznik nr 4 do MP.
5.
Długość
sieci wodociągowej – zgodnie z dokumentacją projektową.
6.
Zamawiający
zaznacza, że ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie
ilości podane w Przedmiarze Robót stanowiącym część Dokumentacji Projektowej
należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią jedynie informacje
pomocnicze dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W szczególności zatem
ewentualny większy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z
Przedmiaru Robót, lecz objętych Dokumentacją Projektową nie będzie podstawą
jakichkolwiek dodatkowych roszczeń Wykonawcy.
7.
Wymagany
okres gwarancji na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia
następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
8.
Zamawiający
żąda od Wykonawcy przystąpienia do
wizji lokalnej przez złożeniem oferty, z uwagi na skomplikowany i złożony charakter prac. Ustala się dwa terminy wizji
w terenie na dzień: 12.04.2021r. o
godzinie 9.00 i 14.04.2021r. o godzinie 9.00.
Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-29 13:36 | Aneta Oleś | W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-04-19 12:33 | Aneta Oleś | informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty