Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ –18/2021 Szp/FZ –18/2021 - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE KARDIOANGIOGRAFU DWUPŁASZCZYZNOWEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO PRACOWNI PRZEZNACZYNIOWEJ DIAGNOSTYKI I TERAPII WRODZONYCH WAD SERCA U DZIECI

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-04-2021 12:49:00
Składania : 25-06-2021 10:00:00
Otwarcia : 25-06-2021 11:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego  o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne

– na DOSTAWĘ


Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie dwupłaszczyznowego kardioangiografu wraz z wyposażeniem, przeprowadzeniem instruktażu oraz przystosowaniem pomieszczeń dla potrzeb Pracowni Naczyniowej Diagnostyki i Terapii Wrodzonych Wad Serca u Dzieci w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Wrocławiu.

Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczno – użytkowe zawiera załącznik nr 6 do SWZ.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 09-04-2021).pdf pdf 123.48 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 124.5 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 183 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 45.5 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - zestawienie minimalnych parametrów.doc doc 454.5 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - wykaz osób które będą skierowane przez Wykonawcę do re.._.doc doc 36.5 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 86 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
SWZ - 18.pdf pdf 8859.35 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - PFU.pdf pdf 2701.97 2021-04-09 12:49:00 Postępowanie
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.docx docx 32.86 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.pdf pdf 377.1 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
3. Potwierdzenie opłaty_URZĄD MIASTA-sig.pdf pdf 216.75 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
4. Potwierdzenie opłaty_URZAD ZAMOWIEN-sig.pdf pdf 216.83 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
5. Pełnomocnictwo stałe_Łożko-sig-sig.pdf pdf 947.44 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
1. LAC1807 Odwołanie Siemens Healthcare-sig.pdf pdf 439.56 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
2. KRS -sig.pdf pdf 221.85 2021-04-21 07:41:42 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - zmiana terminu.doc doc 65.5 2021-05-05 11:04:32 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (opublikowane 05-05-2021).pdf pdf 66.29 2021-05-05 11:04:32 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 - zmiana terminu.pdf pdf 316.06 2021-05-05 11:04:32 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 end.pdf pdf 878.65 2021-05-06 12:11:25 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 end.doc doc 90.5 2021-05-06 12:11:25 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 end.pdf pdf 503.28 2021-05-06 12:12:00 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 end.doc doc 84 2021-05-06 12:12:00 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 (opublikowane 12-05-2021).pdf pdf 66 2021-05-12 14:27:40 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 - zmiana terminu.doc doc 79.5 2021-05-12 14:27:40 Publiczna wiadomość
SWZ - 18 — modyfikacja.pdf pdf 1050.16 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy - modyfikacja.doc doc 125 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - wzór umowy modyfikacja.docx docx 114.39 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - zestawienie minimalnych parametrów — modyfikacja.doc doc 458.5 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych — modyfikacja.doc doc 86 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 end.pdf pdf 6392.89 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5 i 6 i 7.7z 7z 131.82 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6 end.pdf pdf 8319.07 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7 end.pdf pdf 4661.68 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 8 end.pdf pdf 1836.49 2021-05-14 11:30:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9 end.pdf pdf 277.66 2021-05-19 12:52:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9 end.doc doc 80.5 2021-05-19 12:52:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 3 (opublikowane 19-05-2021).pdf pdf 66.74 2021-05-19 12:52:39 Publiczna wiadomość
Informacja nr 10 end.pdf pdf 1930.94 2021-05-24 10:16:30 Publiczna wiadomość
Informacja nr 10 end.doc doc 102 2021-05-24 10:16:30 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.docx docx 32.95 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
4. Potwierdzenie opłaty urząd zamówień-sig.pdf pdf 216.57 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
5. Pełnomocnictwo stałe_Łożko-sig-sig (1).pdf pdf 947.44 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
1. 2021-05-24 LAC1807 Odwołanie-sig.pdf pdf 1578.03 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
2. KRS-sig.pdf pdf 221.94 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
3. Potwierdzenie opłaty urząd miasta-sig.pdf pdf 216.76 2021-05-25 12:43:30 Publiczna wiadomość
Informacja nr 11 - zmian terminu.pdf pdf 263.84 2021-05-28 09:17:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 11 - zmian terminu.doc doc 80.5 2021-05-28 09:17:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 4 (opublikowane 28-05-2021).pdf pdf 65.8 2021-05-28 09:17:47 Publiczna wiadomość
Informacja nr 12 - zmiana terminu.pdf pdf 273.94 2021-06-04 09:03:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 12 - zmiana terminu.doc doc 80.5 2021-06-04 09:03:17 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 5.pdf pdf 65.79 2021-06-04 09:03:17 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 6 (opublikowane 09-06-2021).pdf pdf 66.52 2021-06-09 14:45:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 13 - zmiana terminu.pdf pdf 2871.32 2021-06-10 08:50:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 13 - zmiana terminu.doc doc 125.5 2021-06-10 08:50:43 Publiczna wiadomość
SWZ - 18 — modyfikacja 2.pdf pdf 1223.86 2021-06-10 08:50:43 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 6 - zestawienie minimalnych parametrów — modyfikacja 2.doc doc 460.5 2021-06-10 08:50:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 14 - zmiana terminu.doc doc 58 2021-06-15 12:42:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 14 - zmiana terminu.pdf pdf 275.36 2021-06-15 12:42:58 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 7 (opublikowane 15-06-2021).pdf pdf 65.81 2021-06-15 12:42:58 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 152.51 2021-06-25 11:09:30 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2021-06-25 11:09:30 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu - Korekta.pdf pdf 194.39 2021-06-25 11:46:58 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 41 2021-06-25 11:46:58 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 26.35 2021-08-13 14:05:37 Publiczna wiadomość
Wyniki.pdf pdf 536.7 2021-08-13 14:05:37 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamóweinia (opublikowane 30-08-2021).pdf pdf 113.81 2021-08-30 10:57:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-30 10:57 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (opublikowane 30-08-2021)

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-08-13 14:05 Jacek Banaszak WYNIKI POSTĘPOWANIA

Wyniki postępowania. [...].docx

Wyniki.pdf

2021-06-25 11:46 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu - Korekta

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-06-25 11:09 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-06-25 10:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „dostawa, montaż i uruchomienie kardioangiografu dwupłaszczyznowego oraz wyposażenia do pracowni przeznaczyniowej diagnostyki i terapii wrodzonych wad serca u dzieci”, przeznaczył kwotę 7 026 753,46 zł brutto.
2021-06-15 12:42 Jacek Banaszak Informacja nr 14 dla Wykonawców

Informacja nr 14 - z [...].doc

Informacja nr 14 - z [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-10 08:50 Jacek Banaszak Informacja nr 13 dla Wykonawców

Informacja nr 13 - z [...].pdf

Informacja nr 13 - z [...].doc

SWZ - 18 — modyfikac [...].pdf

Załącznik nr 6 - zes [...].doc

2021-06-09 14:45 Jacek Banaszak Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 6 (opublikowane 09-06-2021)

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-06-04 09:03 Monika Wojciechowska Informacja nr 12 dla Wykonawców - zmiana terminu

Informacja nr 12 - z [...].pdf

Informacja nr 12 - z [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-28 09:17 Jacek Banaszak Informacja nr 11 dla Wykonawców - zmian terminu

Informacja nr 11 - z [...].pdf

Informacja nr 11 - z [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-25 13:31 Jacek Banaszak Zamawiający informuje, że w dniu 24-05-2021 przekazał do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym przesuwa termin składania ofert na 04-06-2021 godz.10:00, otwarcie godz. 11:00. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostanie zamieszczone po jego publikacji na stronie postępowania w dniu 28-05-2021 po godz. 9:00 - zgodnie z art. 88 ust 4. uPzp.
2021-05-25 12:43 Jacek Banaszak Zawiadomienie o wniesieniu odwołania

Zawiadomienie o wnie [...].docx

4. Potwierdzenie opł [...].pdf

5. Pełnomocnictwo st [...].pdf

1. 2021-05-24 LAC180 [...].pdf

2. KRS-sig.pdf

3. Potwierdzenie opł [...].pdf

2021-05-24 10:16 Jacek Banaszak Informacja nr 10 dla Wykonawców

Informacja nr 10 end [...].pdf

Informacja nr 10 end [...].doc

2021-05-19 12:52 Jacek Banaszak Informacja nr 9 - zmiana terminu składania ofert

Informacja nr 9 end. [...].pdf

Informacja nr 9 end. [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-05-14 13:36 Jacek Banaszak Zamawiający informuje, że w dniu 14-05-2021 przekazał do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, w którym przesuwa termin składania ofert na 28-05-2021 godz.10:00, otwarcie godz. 11:00.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostanie zamieszczone po jego publikacji na stronie postępowania w dniu 19-05-2021 po godz. 9:00 - zgodnie z art. 88 ust 4.
2021-05-14 11:30 Jacek Banaszak Informacja nr 5 I 6 I 7 I 8 dla Wykonawców.

W załączeniu zmodyfikowany:
SWZ - 18
Załącznik nr 1 - formularza ofertowy
Załącznik nr 2 - wzór umowy,
Załącznik nr 6 - Zestawienie minimalnych parametrów technicznych
Załącznik nr 8 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych

SWZ - 18 — modyfikac [...].pdf

Załącznik nr 1 - for [...].doc

Załącznik nr 2 - wzó [...].docx

Załącznik nr 6 - zes [...].doc

Załącznik nr 8 - umo [...].doc

Informacja nr 5 end. [...].pdf

Informacja nr 5 i 6 [...].7z

Informacja nr 6 end. [...].pdf

Informacja nr 7 end. [...].pdf

Informacja nr 8 end. [...].pdf

2021-05-12 14:27 Jacek Banaszak Informacja nr 4 - zmiana terminu składania ofert

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja nr 4 - zm [...].doc

2021-05-06 12:12 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3 end. [...].pdf

Informacja nr 3 end. [...].doc

2021-05-06 12:11 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2 end. [...].pdf

Informacja nr 2 end. [...].doc

2021-05-05 11:04 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców - Zmian terminu otwarcia

Informacja nr 1 - zm [...].doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Informacja nr 1 - zm [...].pdf

2021-04-21 07:41 Jacek Banaszak Zawiadomienie o wniesieniu odwołania.

Zawiadomienie o wnie [...].docx

Zawiadomienie o wnie [...].pdf

3. Potwierdzenie opł [...].pdf

4. Potwierdzenie opł [...].pdf

5. Pełnomocnictwo st [...].pdf

1. LAC1807 Odwołanie [...].pdf

2. KRS -sig.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 3153