Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-04-2021 07:30:00 |
Składania : | 08-04-2021 08:55:00 |
Otwarcia : | 08-04-2021 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Przedmiotem zamówienia jest serwis dwóch fontann (model: DRY PLAZA i MOKRA) zlokalizowanych na Rynku Miejskim w Bobolicach – Plac Zwycięstwa w Bobolicach.
Kod CPV:
34 93 00 00-5 urządzenia wodne,
50 00 00 00-5 usługi naprawcze i konserwacyjne,
90 91 31 00-1 usługi czyszczenia zbiorników,
51 51 41 00-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników.
1. Usługa polega na konserwacji okresowej dwóch fontann basenowej i chodnikowej zlokalizowanych na Rynku Miejskim, Plac Zwycięstwa w Bobolicach, dz. nr 342 obr. 3 Bobolice.
2. Konserwacja musi zostać
wykonana zgodnie z Instrukcją Obsługi
i Eksploatacji Fontann, udzieloną
gwarancją, obowiązującymi przepisami i
normami technicznymi dla tych obiektów.
3. Zakres konserwacji okresowej obu fontann tzw. MOKREJ I DRY PLAZA:
3.1. kontrola, regulacja, ustawienie dysz,
3.2. kontrola stanu oświetlenia,
3.3. ocena stanu fontanny i urządzeń pompowni,
3.4. sprawdzenie układu filtracyjnego i dezynfekcyjnego,
3.5. wymiana części eksploatacyjnych wg Załącznika nr.1.
3.6. sprawdzenie sterowników i poprawności działania programów pracy fontanny,
3.7. sprawdzenie koszy filtracyjnych oraz filtrów wstępnych,
3.8. kontrola agregatów DR – dot. fontanny Dry Plaza,
4. Serwis jesienny fontanna MOKRA:
4.1. przygotowanie fontanny na zimę wraz z zabezpieczeniem urządzeń i wszystkich systemów fontann znajdujących się w komorze na okres zimowy, za wyjątkiem spuszczenia wody, czyszczenia niecki i zabezpieczenia lamp,
4.2. demontaż dysz i filtrów,
5. Serwis jesienny fontanna DRY PLAZA:
5.1. przygotowanie fontanny na zimę wraz z zabezpieczeniem urządzeń i wszystkich systemów fontann znajdujących się w komorze na okres zimowy, za wyjątkiem spuszczenia wody, czyszczenia niecki i zabezpieczenia lamp,
5.2. demontaż pomp w agregatach,
5.3. na okres zimowy: odwodnienie systemu filtracji i dezynfekcji w obu fontannach,
6. Serwis wiosenny fontanna MOKRA i DRY PLAZA.
6.1. przygotowanie fontann do eksploatacji po przerwie zimowej, demontaż wszystkich zabezpieczeń zimowych elementów fontann, montaż wszystkich zdemontowanych elementów fontann , sprawdzenie i ustawienie ustawień programów pracy fontann.
7. Uzgodnienie z Zamawiającym oraz ustawienie czasu pracy fontann, harmonogram pracy fontann, w tym przede wszystkim włączanie i wyłączanie fontann oraz oświetlenia, ustawienie zmian oświetlenia w terminach szczególne ważne dla Zamawiającego.
8. Dostarczenie dokumentów i uzupełnienie wpisów prac w książce eksploatacji obiektu, która przez cały okres trwania umowy będzie znajdowała się w siedzibie Zamawiającego. Książka jest własnością Zamawiającego.
9.
Wykonawca
ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie nieprawidłowości
w funkcjonowaniu fontanny, a także szkody powstałe w czasie realizacji
zamówienia
a wynikające z nienależycie wykonanych prac objętych umową.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w ciągu każdego roku kalendarzowego konserwacji okresowej:
10.1. Serwis wiosenny - mający na celu uruchomienie fontann na wiosnę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym:
10.1.1. w roku 2021 – do 30.04.2021 r.
10.1.2. w roku 2022 – do 15.04.2022 r.
10.2. Serwis jesienny – mający na celu przygotowania fontann na zimę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym
10.2.1. w roku 2021 – do 31.10.2021 r.
10.2.2. w roku 2022 – do 31.10.2022 r.
10.3. W trakcie sezonu - w razie konieczności po ówczesnym uzgodnieniu daty oraz konieczności, zakresu i wynagrodzenia w okresie obowiązywania umowy.
11. Części eksploatacyjne zastosowane w trakcie wykonywania serwisów rozliczone zostaną przy zastosowaniu cen jednostkowych materiałów po ówczesnym przedstawieniu Zamawiającemu oraz jego akceptacji.
12. Terminy określone w
zamówieniu mogą ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe
i będą każdorazowo konsultowane i uzgadniane wspólnie w celu wyboru optymalnego
czasu dokonania niezbędnych czynności serwisowych. Zastrzeżeniem podstawowym
dla okresu pracy urządzenia jest okres od listopada do 10 kwietnia kiedy to
fontanny muszą pozostać wyłączone, chyba że temperatury wskazują na stabilną,
dodatnią pogodę.
13. Serwis będzie prowadzony zgodnie z instrukcjami obsługi i eksploatacji wraz z załączonymi instrukcjami produktowymi urządzeń dostarczonymi przez Zamawiającego.
14. Wykonawca będzie współdziałał w pracach naprawczych i konserwatorskich wykonywanych przez firmy gwarancyjne i specjalistyczne w razie wystąpienia takiej potrzeby, na koszt Zamawiającego o ile te nie wystąpią z winy Wykonawcy.
15. Zamawiający zobowiązuje się do wyczyszczenia niecek i napełnienia fontann wodą po uprzednim zawiadomieniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty