Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-03-2021 12:39:00 |
Składania : | 09-04-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-04-2021 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie o cenę |
Rodzaj: | Usługa |
IRG.272.1.27.2021
Maniowy, 31.03.2021 r.
Zaproszenie do składania ofert cenowych
1. Wójt Gminy Czorsztyn zaprasza Państwa do składania ofert cenowych, dla zadania pn. „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne”
I. Zamawiający:
Gmina Czorsztyn z/s w Maniowach, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe, prowadzone
z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 roku (Dz. U. 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) oraz
zgodnie
z regulamin Urzędu Gminy Czorsztyn dla zamówień poniżej 130 000,00 zł
netto.
III. Zakres prac do wykonania:
1.
Do
obowiązków Wykonawcy należy pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie
z obowiązującymi przepisami w tym ustawą Prawo budowlane, w specjalności:
1) konstrukcyjno-budowlanej
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie realizowanie w imieniu i na rzecz zamawiającego obowiązków związanych z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego wymienionego w ust. 1 i obejmuje w szczególności:
1)
Wykonywanie
wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów
ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
2) Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji prac projektowych, przez sprawowanie kontroli prawidłowości jej sporządzenia pod względem technicznym.
3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
4) Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej.
5) Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów.
6) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją.
7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
8) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji.
9)
Rozstrzyganie
w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury
technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu
z Zamawiającym, potwierdzone pisemnie.
10) Sprawdzenie kompletności oraz pisemne potwierdzenie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, atestów, deklaracji zgodności i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
11) Udział w odbiorach robót.
12) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
13) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych.
14) Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.
15) Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.
16) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
17) Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.
18) Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.
19) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego.
20) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.
21) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
22) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
23) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego.
24) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji.
25)
Ustala
się co najmniej 1 pobyt w tygodniu Inspektora Nadzoru w obecności przedstawiciela
zamawiającego na budowie w okresie realizacji każdego zadania inwestycyjnego
i nie mniej niż 4 pobyty w ciągu miesiąca. Ponadto na wezwanie Zamawiającego
Inspektor Nadzoru będzie dostępny na budowie w terminie 5 godz. od otrzymania
wiadomości o potrzebie pobytu. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie
musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z
bieżących potrzeb. W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej
przeszkody w wykonaniu obowiązku pobytu na budowie, Inspektor Nadzoru wyznaczy
zastępczego inspektora nadzoru, który posiada uprawnienia budowlane właściwie
dla nadzorowanych robót budowlanych. Zastępczy inspektor nadzoru powiadomi o
zastępstwie Zamawiającego oraz okaże pisemne upoważnienie od Inspektora
Nadzoru. Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za całość nadzoru, w
tym za nadzór sprawowany przez inspektora zastępczego. Wszelkie wpisy do
dziennika budowy dokonane przez inspektora zastępczego, Inspektor Nadzoru musi
potwierdzić własnoręcznym wpisem.
26) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, wykonywanych po realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych.
27) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia został określony w:
- Szczegółowej Specyfikacji Technicznej,
- Dokumentacji technicznej,
- Przedmiarach robót.
Powyższe dokumenty są dostępne w załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
IV. Wymagania formalno-prawne:
- Termin realizacji zamówienia – 8 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych
- Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena brutto - waga 100 pkt
2) Ocena kryterium „cena brutto” (Pc) dokonana zostanie wg następującego wzoru:
Pc = (Cbn /Cb) x 100 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
a) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:
· 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
· 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
· 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektromagnetycznych
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
złożonego przez Wykonawcę
w Formularzu ofertowym oraz związanego z nim wykazu osób.
Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalnościach przez tę samą osobę. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w różnych specjalnościach oraz wymagane doświadczenie zawodowe dla danej specjalności.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późń. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane
samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych
w przepisach odrębnych. Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22
grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U.
z 2020 r., poz. 220).
Zamawiający, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu:
Nie doręczenie Zamawiającemu przedmiotowych dokumentów, lub doręczenie dokumentów z których nie będzie wynikać posiadanie uprawnień, stanowić będzie podstawę do odstąpienia od podpisania umowy z winy Wykonawcy.
1. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, jeżeli stwierdzone zostaną błędy lub okoliczności, mające wpływ na prawidłowość postępowania lub realizację przedmiotu zamówienia.
VI. Termin i miejsce składania ofert:
1. 1.Oferty należy składać na załączonym formularzu – Załącznik nr 1 wraz z wymaganymi załącznikami- elektronicznie na platformie zakupowej znajdującej się na stronie https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn, lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z opisem „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pn. Przebudowa pompowni wody na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowościach: Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne” Nie otwierać przed – 09.04.2021 r. godz. 9.15, w terminie do dnia 09.04.2021 r. do godziny 9.00, przesłanej lub dostarczonej na adres: Urząd Gminy Czorsztyn, ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy.
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferta musi obejmować całość oferowanych usług.
VII. Kontakt z Zamawiającym:
Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami
-w zakresie postępowania:
Bartłomiej Czechowski
tel. (18) 275 00 71 wew. 108
e-mail: bartlomiej@ug.czorsztyn.pl
- w zakresie przedmiotu zamówienia:
Zbigniew Toman
tel. (18) 275 00 71 wew. 109
e-mail: zbigniewt@ug.czorsztyn.pl
W formularzu oferty należy podać całkowitą cenę brutto.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie posiadała najkorzystniejszą cenę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia prowadzonego postępowania
na każdym jego etapie.
Załączniki:
- Formularz oferty
- Wykaz prac
- Projekt umowy
- Dokumentacja techniczna
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna
- Przedmiar robót
- Klauzula RODO ( przesłanki umowy)
- Klauzula RODO ( postępowanie)
https://bip.malopolska.pl/ugczorsztyn,a,1888683,ogloszenie-o-zamowieniu-przebudowa-pompowni-wody-na-terenie-gminy-czorsztyn-w-miejscowosciach-kluszk.html
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-04-13 08:47 | Bartłomiej Czechowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-04-09 10:48 | Bartłomiej Czechowski | Zestawienie złożonych ofert. |
Komunikaty