Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-03-2021 14:28:00 |
Składania : | 12-04-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-04-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Na wykonanie zadania pn: „Wymiana wpustów
ulicznych kanalizacji deszczowej”.
Zamawiający zwraca się
z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania
powyższego zadania.
I. Nazwa i adres
zamawiającego
Miasto Nowy Dwór
Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22 194; e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie
prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021
Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot
zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia
jest wykonanie zadania pn.: „Wymiana wpustów
ulicznych kanalizacji deszczowej”.
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania
zamówienia
Przedmiot zamówienia
należy wykonać w terminie: 60 dni od dnia podpisania umowy.
V. Informacje o
sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania
oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest
prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą
elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod
Zakładką – Zamówienia publiczne. Zamawiający ma prawo żądać, by
każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym
przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia
przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą
elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia
lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy
potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę drogą
elektroniczną.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną
z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą
uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą
elektroniczną jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis sposobu
przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
3. Złożenie oferty potwierdza
możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania zgodnie
z wymaganiami Zamawiającego.
4. Oferta sporządzona według
formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego złożona
w postaci skanu w formacie PDF lub JPG
za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej
www.bip.nowydwormaz.pl, pod zakładką Zamówienia publiczne, do dnia 12 kwietnia 2021 roku do godz. 10:00 - oferty bez załączonego
formularza, lub oferty sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane
zostaną odrzucone.
5. Zamawiający nie dopuszcza w
postępowaniu ofert częściowych lub zawierających usługę o innych parametrach
niż w/w.
6. Oferta przesłana w inny sposób niż
poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie
uznana za odrzuconą.
7. Złożone oferty mogą zostać wycofane
lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
8. Wniosek o wycofanie lub zmianę
oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
zakupowej.
VII. Warunki udziału w
postępowaniu, dokumenty składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz
sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą uczestnictwa w postepowaniu jest złożenie
kompletnej i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy dysponują możliwościami kadrowymi oraz technicznymi do wykonania
zamówienia.
3. Wykonawca zobowiąże się zrealizować przedmiot
zamówienia w terminie 60 dni od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do akceptacji warunków
płatności – Zamawiający wypłaci
wynagrodzenie należne Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury
przelewem na konto Wykonawcy na rachunek bankowy wskazany w fakturze w terminie
30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego tej faktury wraz z oświadczeniem
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i potwierdzeniu protokolarnym wykonanych
prac będących przedmiotem umowy.
5. Wykonawca akceptuje konieczność uwzględnienia w
ofercie wszelkich kosztów jakie będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji
przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis sposobu
obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie zaoferowana przez Wykonawcę
cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie musi uwzględniać
wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu
realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu art.
632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U.
z 2020r. poz. 1740 z późn. zm.). Tym
samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z
nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli
cena oferty będzie niższa o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej
arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić
taką ofertę bez wzywania do wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny
ofert
1. Ocenie
będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona
wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe
kryterium |
Maksymalna ilość
punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania ofert
zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena –
cena brutto oferty
2. Liczbę
punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według
następującego wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której
Wykonawca zaoferuje najniższą cenę spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100
punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x
100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów
otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z
dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę
punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym
końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe
zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,
którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą
ilość punktów.
5. Zamawiający
podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą,
umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania
ofertowego.
X. Informacja o
obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych
bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Urząd Miejski w Nowym Dworze Mazowieckim,
ul. Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez
czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze
Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia
04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje
dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej
poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania
ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu
zamówienia,
2) Załącznik nr 2 - Formularz oferty
3) Załącznik nr 3 – Wzór umowy.
2021-04-12 16:32 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania. |
Komunikaty