Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-03-2021 15:18:00 |
Składania : | 01-04-2021 09:19:42 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, 58-100 Świdnica
Działając w oparciu o zapisy Regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę pełnienia funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej, instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nad realizacją zadania pn. „Przebudowa boiska sportowego, wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Strzegomiu”.
CPV 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 – Usługi technicznego nadzoru budowlanego
II OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Prace
objęte pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego realizowane będą zgodnie z
opracowaną dokumentacją projektową autorstwa – Usługi
Projektowe mgr inż. arch. Adam Mądrzak, Boleścin 49d, 58 – 100 Świdnica oraz na podstawie
decyzji pozwolenia na budowę Decyzja Nr 1744/2020 z dnia 17.11.2020 r.
2. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje:
1) Przebudowa podłoża asfaltowego na trawę syntetyczną z podbudową betonową
2) Wydzielenie boisk: do koszykówki – 2 szt., siatkówki – 2 szt., tenisa -1 szt., piłki ręcznej - 1 szt. wraz z urządzeniami technicznymi: kosze, bramki, słupki itp.
3) Budowa muru oporowego,
4) Przebudowa istniejącego oświetlenia zewnętrznego – skablowanie linii napowietrznych i przesunięcie 1 - słupa (kolizja)
5) Budowa odwodnienia boiska – liniowe (istniejące odwodnienie – poprzez wpust deszczowy)
6) Budowa ogrodzenia boiska – wys. 3-4m
7) Montaż piłkochwytów – wys. 6m
8) Zmiana nawierzchni wewnętrznej drogi żwirowej na nawierzchnię z kostki betonowej - drogi wjazdowej na boisko – wjazd techniczny (np.: karetki pogotowia, podnośniki samochodowe do wykonania cięć sanitarnych drzew),
9) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia boiska (m.in. bramki, kosze, słupki, itp.),
10) Odtworzenie terenów zielonych wraz z nasadzeniami,
11) Rozbiórki nawierzchni istniejących w niezbędnym zakresie wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
3. Wartość zadania według kosztorysu inwestorskiego wynosi 608.256,88 zł. /netto/ (słownie: sześćset osiem tysięcy dwieście pięćdziesiąt sześć złotych 88/100).
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia – planowany termin podpisania umowy z wykonawcą określa się na drugą połowę kwietnia 2021 r. Termin przekazania placu budowy do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w drodze przetargu.
2. Termin zakończenia: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru prac.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1) zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień :
- budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe;
- budowlanych w specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe;
- budowlanych w specjalności elektrycznej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ:
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 8 kwietnia 2021 r. do godziny 10.00
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za usługę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania objętego niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu
zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem lub Zamawiający nie wyłoni wykonawcy robót przedmiotowego zadania.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych
Załącznik nr 3 – Projekt umowy
Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna
Załącznik nr 5 – Dokumentacja projektowa
Załącznik nr 6 – Decyzja pozwolenie na budowę
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 74 85 00 472
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-04-01 09:19 | Agnieszka Mojsiejuk |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Zwracam
się
z
prośbą
o
anulowanie
postępowania
"Zapytanie
ofertowe
o
cenę
pełnienia
funkcji
Inspektora
nadzoru
inwestorskiego
w
branżach:
konstrukcyjno
–
budowlanej
lub
drogowej,
instalacyjno
–
inżynieryjnej
w
zakresie
instalacji
sanitarnych
oraz
elektrycznej
w
zakresie
instalacji
i
urządzeń
elektrycznych
i
elektroenergetycznych
nad
realizacją
zadania
pn.
„Przebudowa
boiska
sportowego,
wielofunkcyjnego
przy
Zespole
Szkół
Ogólnokształcących
w
Strzegomiu”
(ID
438698)",
ponieważ
omyłkowo
zostało
podwójnie
wystawione
przez
dwie
osoby.
Wydział Inwestycji Remontów i Przetargów Starostwo Powiatowe w Świdnicy |
Komunikaty