Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2021 15:00:00 |
Składania : | 31-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 31-03-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Na wykonanie zadania pn: „Wykonanie
zmiany stałej organizacji ruchu w ulicach: Sukiennej, Kościuszki, Cichej,
Zielonej, Legionów, Zakroczymskiej, Warszawskiej, Kolejowej, Sempołowskiej,
Nałęcza, Wierzbowej, Młodzieżowej, Marii Skłodowskiej – Curie, Małej oraz drogi
wewnętrznej przy Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o
przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100
Nowy Dwór Mazowiecki
tel.(22) 51 22 194; e-mail: agnieszka.grzelak@nowydwormaz.pl
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o
wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto ustalonym Zarządzeniem
Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia 04 stycznia 2021r.
III. Przedmiot zamówienia
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Wykonanie zmiany
stałej organizacji ruchu w ulicach: Sukiennej, Kościuszki, Cichej, Zielonej,
Legionów, Zakroczymskiej, Warszawskiej, Kolejowej, Sempołowskiej, Nałęcza,
Wierzbowej, Młodzieżowej, Marii Skłodowskiej – Curie, Małej oraz drogi
wewnętrznej przy Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej”.
2.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Zapytania
ofertowego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 90 dni od dnia podpisania umowy
V. Informacje o sposobie porozumiewania się
Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie
o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W
postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za
pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej
www.bip.nowydwormaz.pl. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został
dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający
wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej
informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego
oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą
elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego
takich dokumentów.
4. Wykonawca
składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
Zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z
postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym
do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych
informacji przekazanych drogą elektroniczną jest p. Agnieszka Grzelak.
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta
musi być sporządzona w języku polskim.
3. Złożenie
oferty potwierdza możliwości oraz gotowość Wykonawcy do realizacji zadania
zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
4. Oferta
sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 2 do Zapytania
ofertowego złożona w postaci skanu w formacie PDF lub JPG za pośrednictwem Platformy zakupowej,
dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod zakładką
Zamówienia publiczne, do dnia 31 marca 2021 roku do godz. 10:00 - oferty bez załączonego formularza, lub oferty
sporządzone w pliku .doc, .odt, a także niepodpisane zostaną odrzucone.
5. Zamawiający
nie dopuszcza w postępowaniu ofert częściowych lub zawierających usługę o
innych parametrach niż w/w.
6. Oferta
przesłana w inny sposób niż poprzez Platformę zakupową nie będzie uwzględniona
przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
7. Złożone
oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu
składania ofert.
8. Wniosek
o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za
pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Warunki udziału w postępowaniu, dokumenty
składane na potwierdzenie spełniania tych warunków oraz sposób oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu
1. Podstawą uczestnictwa w postepowaniu jest
złożenie kompletnej
i prawidłowej oferty.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy dysponują możliwościami kadrowymi oraz technicznymi do
wykonania usługi.
3. Wykonawca zobowiąże się zrealizować przedmiot
zamówienia w terminie 90 dni od daty podpisania umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do akceptacji warunków płatności określonych we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 3 – faktura VAT wystawiona w terminie 7 dni od dnia
podpisania protokołu o zrealizowaniu robót w całości. Termin płatności faktury
30 dni.
5. Wykonawca akceptuje konieczność uwzględnienia w
ofercie wszelkich kosztów jakie będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji
przedmiotu zamówienia.
VIII. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Ceną oferty będzie
zaoferowana przez Wykonawcę cena w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr
2 do Zapytania ofertowego.
2. Cena przedstawiona w ofercie
musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający
z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i jest ceną ryczałtową w rozumieniu
art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.
U. z 2020r. poz. 1740 z późn. zm.). Tym
samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z
nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
3. Jeżeli cena oferty będzie niższa
o 30% od wartości zamówienia lub/i średniej arytmetycznej cen wszystkich
złożonych ofert, Zamawiający będzie mógł odrzucić taką ofertę bez wzywania do
wyjaśnienia.
IX. Kryteria oceny ofert
1. Ocenie będą podlegały
wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokona wyboru
najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryterium:
Lp. |
Kryterium |
Znaczenie procentowe
kryterium |
Maksymalna ilość
punktów |
1 |
Cena |
100% |
100 |
Dla porównania ofert
zostanie wzięta pod uwagę:
w kryterium Cena – cena brutto
oferty
2. Liczbę punktów
przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali według następującego
wzoru:
Kryterium Cena:
Oferta, w której Wykonawca zaoferuje najniższą cenę
spośród ofert nieodrzuconych, otrzyma 100 punktów, pozostałe proporcjonalnie
mniej, według wzoru:
C = Cmin / Coo x
100% x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów
otrzymanych w kryterium Cena;
Cmin –
najniższa cena spośród ocenianych ofert;
Coo –
cena oferty ocenianej.
3. Oferta
może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną
każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną
według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych
części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki
0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
4. Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
5. Zamawiający
podpisze z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą,
umowę o realizację zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Zapytania
ofertowego.
X. Informacja o
obowiązku wynikającym z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych
bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
1)
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Nowym
Dworze Mazowieckim, ul. Zakroczymska 30,
2) W sprawach ochrony danych osobowych proszę
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail:
iod@nowydwormaz.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o ustawę z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez
czas określony zgodnie
z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie
Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia, prowadzonym zgodnie z Regulaminem
udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto
ustalonym Zarządzeniem Nr 3/2021 Burmistrza Miasta Nowy Dwór Mazowiecki z dnia
04 stycznia 2021r;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada
Pani/Pan:
a) na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie
przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
XI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania.
2. Zamawiający
poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami
do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik
nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
2) Załącznik
nr 2 - Formularz oferty
3) Załącznik
nr 3 – Wzór umowy.
2021-04-07 10:44 | Agnieszka Grzelak | Zawiadomienie o wyborze oferty ID 437534. |
Komunikaty