- Strona główna
- Postępowanie ID 436947
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RI.271.1.2.2021.AK Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Debrzno, ul. Jeziorna
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-18 14:12:00
-
Składania2021-03-26 08:00:00
-
Otwarcie ofert2021-03-26 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
RI.271.1.2.2021.AK Debrzno, 2021-03-18
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Debrzna
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.). Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejski w Debrznie o wartości poniżej 130 000 złotych netto stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 279.301.2019 Burmistrza Debrzna z dnia 16 grudnia 2019 r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Debrzno, ul. Jeziorna
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
3.1 Zakres do zaprojektowania:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Debrzno, ul. Jeziorna
1) od ulicy Kościuszki do ul. Brzozowej, dz. nr 752/6 - wykonanie drogi oraz chodnika
- droga - nawierzchnia asfaltowa, długość ok 130 mb, - chodnik – nawierzchnia z kostki betonowej, długość ok 130 mb,
- wymiana sieci wodociągowej,
- wymiana kanalizacji deszczowej,
- wymiana oświetlenia ulicznego.
2) od ulicy Kościuszki do ul. Wypoczynkowej – zaprojektowanie – ciąg pieszo jezdny
- deptak z płyt z miejscami zielonymi i ławkami do wypoczynku,
- wymiana kanalizacji deszczowej,
- wymiana oświetlenia ulicznego.
3) od ul. Wypoczynkowej do ul. Gronowskiej – ok.800 mb:
- wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni szutrowej,
- wykonanie oświetlenia ulicznego.
4) ul. Wypoczynkowa – ciąg pieszo-jezdny z kostki betonowej – ok.320 mb:
- wykonanie oświetlenia ulicznego.
5) od ul.Wypoczynkowej do mostka około 250mb - wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni szutrowej:
- wykonanie ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni szutrowej,
- wykonanie oświetlenia ulicznego.
3.2 Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2021 r.
3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania poszczególnego zakresu tylko w przypadku przedłużających się uzgodnień z innymi organami, na które Wykonawca nie miał wpływu.
3.4 Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się w ramach umowy pełnić funkcję nadzoru autorskiego w zakresie:
• stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
• uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
• uzupełniania projektu w rozwiązania robocze oraz wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
• udziału w komisjach i naradach technicznych, odbiorze inwestycji od wykonawcy robót i czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia zakładanych parametrów.
3.5 Zamawiający wymaga konsultowania na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej.
3.6 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych w zapytaniu dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej na nośniku elektronicznym CD-R lub DVD (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ) w formacie pdf oraz w formacie edytowalnym tj. np. ath, dwg.
3.8 Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) uzyskanie mapy do celów projektowych
b) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego w sposób zgodny wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
c) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
d) zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja obiektu budowlanego jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami, i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć),
e) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę albo wniosku zgłoszenia robot budowlanych z adnotacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie,
3.7 Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia koncepcji rozwiązań projektowych i uzyskania pozytywnej opinii Burmistrza Debrzna,
3.8 Do obowiązków Zamawiającego należy:
a) zapewnienie dokumentów uzasadniających jego prawo do władania gruntem na którym, pod którym lub nad którym będą prowadzone roboty budowlane objęte projektowaną inwestycją,
b) dostarczenie Wykonawcy danych wyjściowych do projektowania
3.9 W celu szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy.
3.10 Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.).
3.11 Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować w następującym zakresie:
a) projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania – 5 egz.
b) kosztorys inwestorski – 1 egz.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż – 1 egz.
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót – 1 egz.
e) prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub wniosek zgłoszenia robot budowlanych wraz z informacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
3.12 Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
c) przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać - ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
f) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen materiałów;
g) projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących producenta, a jedynie wskazywać charakterystyczne wymagane minimalne parametry;
h) zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów równoważnych;
i) dokumentację sporządzić w formie umożliwiającej wpięcie w segregator.
4. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
5. Kody CPV zamówienia:
CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia:
Sprawy merytoryczne: Maciej Burglin, tel. 598335351 w.39, m.burglin@debrzno.pl
Sprawy formalne: Anna Król, tel. 598335351 w.23, a.krol@debrzno.pl
7. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100 %
b) Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, koszt dojazdu na miejsce wyjazdu/wycieczki, itp.).
8. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
9. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 26.03.2021r. do godz. 08.00.
10. Klauzula informacyjna RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO” informuję, że:
2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Debrznie danych osobowych wykonawców jest Burmistrz Debrzna , adres Urzędu Miejskiego w Debrznie: ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno tel. 59 83 35 351 .
3. Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pani Bernadeta Kopeć tel. 59 83 35 351 wew. 51.
4. Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd Miejski w Debrznie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.
5. Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
7. Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
8. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
10. W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-31
14:42:38
|
Projekty Anna Król |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?