Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRF.271.4.2021 Dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej i rehabilitacji oraz wyposażenia gabinetów logopedycznych i sali wyciszeń dla uczniów autystycznych i z zaburzeniami emocji w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym, zlokalizowanym na terenie Miasta Jelenia Góra, przy ul. Kruszwickiej 3, 58-560 Jelenia Góra.

Janina Kosowska
Miasto Jelenia Góra
Termin:
Zamieszczenia : 18-03-2021 16:12:00
Składania : 25-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 25-03-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


UWAGA:
Zamówienie jest podzielone na 2 części:
1)  Cześć pierwsza - kinezyterapia (poz. nr 1)
2)  Cześć druga zamówienia - urządzenia do ćwiczeń (poz. nr 2)


Wykonawca ma wycenić wszystkie pozycje dla części , na którą składa ofertę.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2a OPZ - część I - kinezyterapia.odt odt 47.79 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - 2 część.docx docx 34.7 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - wzór umowy na 1 część zamówienia.pdf pdf 115.76 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 wzór umowy na 2 część zamówienia.pdf pdf 116.38 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - 1 część.docx docx 36.75 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2b OPZ - część II - urządzenia do ćwiczeń.docx docx 38.55 2021-03-18 16:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a Formularz oferty, część pierwsza.odt odt 63.95 2021-03-18 16:12:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1b Formularz oferty, cześć druga.odt odt 55.84 2021-03-18 16:12:00 Przedmiot zamówienia
klauzula informacyjna RODO.odt odt 64.05 2021-03-19 09:31:45 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty 31.03.2021.pdf pdf 164.36 2021-03-31 14:00:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-31 14:00 Janina Kosowska Szanowi Państwo,
w załączniku publikujemy informację o wyborze oferty w postępowaniu Nr RRF.271.4.2021.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Wybranych Wykonawców zapraszamy do podpisania umowy.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-24 11:16 Janina Kosowska Zamawiający informuje, że do treści zapytania ofertowego wpłynęło zapytanie Nr 1 o następującej treści:
Pytanie 1
Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę następujących warunków umowy § 7 Kary umowne:
„Strony ustalają, iż naprawienie szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań niepieniężnych wynikających z niniejszej umowy nastąpi przez zapłatę określonej sumy (kara umowna) w następujących przypadkach i wysokościach:
1. Zamawiający, zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2 umowy.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2 umowy;
b) za niedotrzymanie terminu określonego w § 2 ust. 1 - w wysokości 3% wartości przedmiotu umowy, licząc za każdy dzień opóźnienia od daty określonej w § 2 ust. 1 umowy;

Prosimy o obniżenie kar tym samym zmianę zapisu umowy na:

1. Zamawiający, zapłaci Wykonawcy kary umowne w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający, w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2 umowy.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
a) w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca, w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2 umowy;
b) za niedotrzymanie terminu określonego w § 2 ust. 1 - w wysokości 0,1% wartości przedmiotu umowy, licząc za każdy dzień opóźnienia od daty określonej w § 2 ust. 1 umowy.
Prośbę swoją motywujemy tym, iż kary umowne są rażąco wysokie w porównaniu do:
- wartości zamówienia
- spowodowanych ewentualnych strat u Zamawiającego
- innych umów zawieranych w ramach stosunków handlowych, w tym zamówień publicznych.
Zmniejszenie kar spowoduje wyrównanie pozycji Zamawiającego i Wykonawcy, co jest wymagane przez ustawę Prawo Zamówień Publicznych”.

Odpowiedź na pytanie nr 1
W odpowiedzi Zamawiający informuje, iż podtrzymuje zapisy projektu umowy i nie będzie dokonywał w niej zmian.

Zamawiający informuje, że pytania i odpowiedzi na nie stają się integralną częścią zapytania ofertowego i będą wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe warunki nie ulegają zmianie.
2021-03-19 09:31 Janina Kosowska Szanowni Państwo,
w załączniku zamieszczono klauzulę informacyjną RODO, stanowiącą załącznik do oferty w postępowaniu RRF.271.4.2021. Prosimy o jeje wypełnienie.

klauzula informacyjn [...].odt

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cześć pierwsza zamówienia - kinezyterapia Podać "Razem wartość brutto" obliczoną w formularzu cenowym - zał. nr 1a do zapytania ofertowego

Załącznik nr 1a Form [...].odt

1 komplet - (0)
2 Cześć druga zamówienia - urządzenia do ćwiczeń Podać "Razem wartość brutto" obliczoną w formularzu cenowym - zał. nr 1b do zapytania ofertowego

Załącznik nr 1b Form [...].odt

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności faktury: do 30 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury wraz z podpisanym protokołem zdawczo-odbiorczym "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do dnia 31.05.2021 roku Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszt transportu, dostawy i wniesienia do miesjca wskazanego przez Zamawiającego sprzętu będącego przedmiotem dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 740