Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP/00018106/01 Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Spółdzielcza 4

Termin:
Zamieszczenia : 16-03-2021 12:06:00
Składania : 30-03-2021 12:15:00
Otwarcia : 30-03-2021 12:20:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie 2 BZP Spółdzielcza 4.pdf pdf 42.32 2021-03-16 14:37:19 Postępowanie
1.Specyfikacja Warunków Zamówienia - ul. Spółdzielcza 4.pdf pdf 584.61 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
2.Specyfikacja Warunków Zamówienia - ul. Spółdzielcza 4.doc doc 316 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
3.Dokumentacja.zip zip 1195.25 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
4. Teren placu budowy Spółdzielcza 4.pdf pdf 697.6 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
5.Umowa - projekt Spółdzielcza 4.doc doc 180.5 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
6. Harmonogram-realizacji-zadania-zalacznik do umowy.xlsx xlsx 14.9 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
7.STWIOR Spółdzielcza 4.pdf pdf 220.22 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
8.Przedmiar Spółdzielcza 4 pdf.pdf pdf 119.78 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
9.Przedmiar Spółdzielcza 4.ath ath 66.03 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
Ogłoszenie BZP Spółdzielcza 4.pdf pdf 99.16 2021-03-16 12:06:00 Postępowanie
Odpowiedź Spółdzielcza 4.docx docx 14.34 2021-03-26 11:20:31 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #435662 Spółdzielcza 4.pdf pdf 39.33 2021-03-31 08:24:58 Publiczna wiadomość
Wybór oferty Spółdzielcza 4.pdf pdf 650.01 2021-04-19 11:04:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-19 11:04 Agnieszka Gruszczyńska Zamawiający informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty. Informacja znajduje się załączonym pliku.

Wybór oferty Spółdzi [...].pdf

2021-03-31 08:24 Agnieszka Gruszczyńska Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert. Szczegóły w załączonym pliku.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-30 12:15 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania kwotę : 89.000 zł
2021-03-26 11:20 Agnieszka Gruszczyńska Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na realizację w/w zadania zwrócili się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Treść zapytań wraz z odpowiedziami Zamawiającego znajdują się w załączniku.

Odpowiedź Spółdzielc [...].docx

2021-03-26 11:17 Agnieszka Gruszczyńska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-03-16 14:12 Agnieszka Gruszczyńska Informujemy, iż w treści ogłoszenia BZP pojawił się błąd. Dotyczy on sekcji III- UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA pkt. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.
Prawidłowa treść tego zapisu to: W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę , odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/smcuprum. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może odbywać się platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/smcuprum za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: a.gruszczynska@smcuprum.polkowice.pl We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania. Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Przekazane drogą elektroniczną informacje uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj:1) stały dostęp do sieci internetowej o przepustowości min. 512 kb/s 2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy, 3) przeglądarkę internetową, obsługująca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.04) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny onslugujący pliki w formacie pdf, 6) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES lub XAdES Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych plików o wielkości do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 787