Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm 3/2021 Wykonanie robót mających na celu utworzenie pomieszczeń izolatek dla dzieci i młodzieży – celem ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID–19 – w budynku nr 21 wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach 17 i 19 - Adm 3/2021

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2021 11:22:00
Składania : 23-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-03-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Adm 3_2021 Ogłoszenie BZP_08.03.2021.pdf pdf 102.25 2021-03-08 11:22:00 Postępowanie
OPZ sale COVID budynek 21 Załącznik nr 8.pdf pdf 206.03 2021-03-08 11:22:00 Postępowanie
SWZ Adm 3 2021 - remont COVID izolatki 21B.doc doc 440.5 2021-03-08 11:22:00 Postępowanie
Remont 17, 19, 21 PRZEDMIAR Załącznik nr 8.pdf pdf 575.67 2021-03-08 11:22:00 Postępowanie
Wynik postępowania wiadomość publiczna.pdf pdf 163.03 2021-03-24 08:41:24 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 171.47 2021-03-23 11:09:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-24 08:41 Dział Zamówień Publicznych Wynik postępowania Adm 3/2021

Wynik postępowania w [...].pdf

2021-03-23 11:09 Dział Zamówień Publicznych Informacja z otwarcia ofert w dniu 23.03.2021 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-23 10:01 Dział Zamówień Publicznych Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi 342 692,46 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 625