Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-03-2021 13:44:00 |
Składania : | 11-03-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 11-03-2021 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie istniejącej bramy wjazdowej w ekranie akustycznym zlokalizowanym przy ul. Wyszyńskiego w ciągu drogi krajowej nr 28 Zator-Medyka w km 233+640 ÷ 233+680 w Krośnie w napęd elektryczny sterowany radiowo wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi. W szczególności w zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac oraz wykonania opracowań, opinii, pozyskania warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, decyzji w celu usunięcia nieprawidłowości powodujących nieodpowiedni stan techniczny przedmiotowej bramy wjazdowej, zgodnie z decyzją znak: IK.771.1.182.2016 z dnia 10.09.2020 r. wydaną przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego z Rzeszowa.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta.
Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych
wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących jej treści.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
W przypadku wystąpienia omyłek pisarskich w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.
Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 47 43 619 - Jakub Jaskulski od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty