- Strona główna
- Postępowanie ID 431577
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kosal
-
Organizacja
-
OddziałZakład Gospodarki Miejskiej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-10 11:59:00
-
Składania2021-03-26 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-03-26 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
2. Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na roboty budowlane.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
- Zadanie 1: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji (wraz z dociepleniem) budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy Aleja Wojska Polskiego 40.
- Zadanie 2: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji (wraz z dociepleniem) budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy ul. Lipowej 2.
- Zadanie 3: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji (wraz z dociepleniem) budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy ul. Anielewicza 9.
- Zadanie 4: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji (wraz z dociepleniem) budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy ul. Anielewicza 10.
- Zadanie 5: wykonanie projektu
budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji (wraz z dociepleniem)
budynku mieszkalnego położonego w Chełmsku Ślaskim, przy ul. Lubawskiej 1.
- Zadanie 6: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego wymiany pokrycia dachowego i remontu elewacji frontowej i tylnej budynku mieszkalnego położonego w Chełmsku Ślaskim, przy ul. Rynek 6.
- Zadanie 7: wykonanie projektu
budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji budynku mieszkalnego
położonego w Lubawce, przy ul. Wiejskiej 3. Projekt budowlany powinien
obejmować w szczególności wskazanie konieczności i sposobu wzmocnienia konstrukcji
budynku (fundamenty, ściany nośne).
- Zadanie 8: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy ul. Bocznej 7. Projekt budowlany powinien obejmować w szczególności wskazanie przyczyn powstania pęknięć ścian nośnych budynku i wskazanie sposobu wzmocnienia ścian i fundamentów.
- Zadanie 9: wykonanie projektu budowlanego i kosztorysu inwestorskiego remontu elewacji budynku mieszkalnego położonego w Lubawce, przy Aleja Wojska Polskiego 13. Projekt budowlany powinien obejmować w szczególności ekspertyzę stanu technicznego budynku, wskazanie sposobu wzmocnienia ścian i fundamentów i izolacji fundamentów.
4. Wykonawca nie będzie zobowiązany do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tzn. oferty na wykonanie jednego lub kilku z wymienionych Zadań.
6. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wykonanie projektu budowlanego – 5 egz. (wersja papierowa) oraz 1 egz. (wersja na nośniku elektronicznym),
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego – 1 egz.,
- uzgodnienie projektu z Dolnośląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
- udzielanie odpowiedzi na pytania i wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej (jeżeli będzie to konieczne) w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte projektem,
- sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową.
Wykonanie przedmiotu zamówienia - dla każdego Zadania osobno - będzie uzależnione od decyzji współwłaścicieli nieruchomości co do wyboru Wykonawcy i ceny za wykonanie Zadania (tzn. podpisania stosownej uchwały „za” przez wszystkich współwłaścicieli).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-03-26
12:55:14
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo! Dziękujemy za złożenie ofert w postępowaniu. W załączniku zestawienie złożonych ofert. Załączniki |
2021-03-26
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Dziękujemy
za
złożenie
ofert
w
postępowaniu. Niezwłocznie przedstawimy Wspólnotom Mieszkaniowym złożone oferty i poinformujemy Wykonawców o terminach podpisania umów. |
2021-03-18
14:53:20
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo! informujemy, że do Zamawiającego wpłynęło pytanie o następującej treści: "Witam. Mam pytanie co do zapisów w umowie i kar za zwłokę w oddaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma 3% od kwoty za dzień opóźnienia natomiast Zamawiający za zwłokę w odbiorze dokumentacji już tylko 0,5% za dzień. Dlaczego strony nie są traktowane równo?" Odpowiedź: W odpowiedzi na pytanie Zamawiający wyjaśnia, iż przedmiot odpowiedzialności stron umowy od którego uzależnione jest naliczenie kar umownych o których mowa w par. 8 umowy jest odmienny. Wykonawca ponosi bowiem odpowiedzialność za niewykonanie przedmiotu umowy, a Zamawiający jedynie za jego nieodebranie w terminie. Z tego też względu poziom kar jest innych. Ze względu na odmienność przedmiotu odpowiedzialności nie zachodzi tu nierówne traktowanie stron umowy. |
2021-03-12
18:23:59
|
Maciej Kosal |
Szanowni
Państwo!
informujemy, że w treści ogłoszenia o zamówieniu (pkt 5 lit. b oraz pkt 6) znajduje się błąd. Wykonawca, składając ofertę, nie ma obowiązku załączać podpisanego formularza oferty, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ani podpisanej klauzuli RODO. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest załączyć decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. |
2021-03-12
18:17:29
|
Maciej Kosal | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?