Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPA.26.1.7.2021 Dostawa mebli biurowych

Dominika Kordaszewska
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 01-03-2021 14:38:00
Składania : 04-03-2021 14:00:00
Otwarcia : 04-03-2021 14:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja


Nazwa i adres zamawiającego

Zamawiający:                         

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu

 1.Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie rozeznania rynku, w rozumieniu zapisów podrozdziału 6.5.1 „Rozeznanie rynku”, przedstawionych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 21.12.2020 roku. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

2. Opis przedmiotu zamówienia

„Meble biurowe ”

3. Przedmiot zamówienia.

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych w ramach projektu POWR.02.08.00-00-0062/20 pn. „CUS – model integracji i rozwoju usług społecznych w Starachowicach” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym według poniższego zestawienia:

Zadanie 1  

Szafa aktowa metalowa – zamykana na zamek, dwudrzwiowa. Półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm).

  • wysokość - 200 cm +/- 10 cm
  • szerokość 120 cm
  • głębokość 50 cm +/- 10 cm
  • kolor biały

Regał otwarty – słupek wykonany z laminowanej płyty meblowej, dzielony na 4 regulowane półki, posiadający zabudowane boki i tylną ściankę. Półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm)

  • wysokość - 200 cm +/- 10 cm
  • szerokość 80 cm
  • głębokość 50 cm +/- 10 cm
  • kolor biały

Zadanie 2

Regał otwarty – słupek wykonany z laminowanej płyty meblowej, dzielony na 4 regulowane półki, posiadający zabudowane boki i tylną ściankę. Półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm)

  • wysokość - 200 cm +/- 10 cm
  • szerokość 45 cm
  • głębokość 30 cm
  • kolor biały

Zadanie 3 - Pokój socjalny

Szafa aktowa – zamykana na zamek. Półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm)

·         wysokość - 200 cm

·         szerokość 100 cm

·         głębokość 50 cm +/- 10 cm

·         kolor szary

Szafa ubraniowa – dwudrzwiowa. Powinna być wyposażona w drążek (metalowy lub plastikowy)

·         wysokość - 200 cm

·         szerokość 100 cm

·         głębokość 50 cm +/- 5 cm

·         kolor szary

Szafka kuchenna

·         wysokość - 85 cm

·         szerokość 60 cm

·         głębokość 50 cm +/- 5 cm

·         kolor szary

Zadanie 4 - Krzesła

·         fotel obrotowy do biurka, ergonomiczne ukształtowanie, regulacja wysokości siedziska, oparcia, regulacja kąta odchylenia siedziska z oparciem, podłokietniki, krzyżak pięcioramienny metalowy, kółka metalowe, siedzisko i oparcie tapicerowane lub ażurowe z tkaniny. Rozmiar dostosowany do biurka, kolor czarny – 3 szt.

·         B2B Partner plastikowe krzesła kuchenne typu ELENA, kolor pomarańczowy - chromowane nogi – 8 szt.

Zadanie 5

- biurko podwójne na konstrukcjach płytowych z przedziałką dwustronną tapicerowaną mocowaną wzdłuż krawędzi o długości 1200 mm, z półkami pod klawiaturę, wymiary blatu 1400x1200 mm (2x 700x120), kolor jasne drewno – 1 szt.

- kontener  z 3 szufladami  o wymiarach ok. 620x430x504 mm, kolor jasne drewno  – 2 szt.

- regał półotwarty, 2 półki regulowane o góry, 1 półka regulowana w części zamykanej,  wymiary ok. 1842x800x364 mm, półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm), kolor jasne drewno – 2 szt.

- regał niski półotwarty, wymiary ok. 1137x800x364 mm, półki mieszczące segregatory (wys. ok 35 cm), kolor jasne drewno – 1 szt.

- szafa ubraniowa dzielona z drążkiem metalowym i 4 półkami po jednej stronie, wymiary  ok. 1842x800x364 mm, kolor jasne drewno  – 1 szt.

- fotel obrotowy, ekoskóra, nogi krzesła ze stopu aluminium, wymiary: 55 x 50 x 115-125 cm, kąt regulacji oparcia: 90-175 °, wysokość krzesła: 115-125 cm, szerokość siedziska: 55 cm, głębokość siedziska: 50 cm, wysokość siedziska: 45-54 cm, szerokość oparcia: 55 cm, wysokość pleców: 75 cm, szerokość podstawy: 69 cm, nośność: 120 kg, kolor czarny – 1 szt.

- stolik okrągły,  średnica 600 mm – 1 szt.

- krzesła konferencyjne typu ISO, siedzisko oraz oparcie tapicerowane w kolorze beż, metalowy stelaż krzesła w kolorze czarnym – 4 szt.

3.2 Meble powinny być wykonane z płyt o grubości:

- min 18 mm – wypełnienia

- min 25mm – wieńce oraz blaty.

Wąska płaszczyzna zabezpieczona okleiną PCV w grubościach:

- min 0,6 mm – półki, drzwi, elementy wypełnienia

- min 2,0 mm blaty biur.

3.3 Do oferty należy załączyć wizualizację zaproponowanego modelu wraz z podaniem wymiarów.

3.4 W cenę mebli należy wliczyć transport do Ośrodka, koszty rozładunku oraz montażu
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

4. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia

4.1.Termin dostawy zamówienia do 26 marca br.

4.2 Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia:  

- zadanie 1, zadanie 2, zadanie 3, zadanie 4  - budynek Miejskiej Hali Targowej Galeria Skałka al. Armii Krajowej 28, 27-200 Starachowice

- zadanie 5 - budynek Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice, I piętro.

5.    Kryteria oceny ofert.

5.1  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną.

6. Warunki udziału w postępowaniu:

6.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.

6.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.

7.  Informacje dot. płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

 

 



 

 






Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie 1 według zapytania 1 dostawa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
2 Zadanie 2 według zapytania 1 dostawa - (0)
3 Zadanie 3 według zapytania 1 dostawa - (0)
4 Zadanie 4 według zapytania 1 dostawa - (0)
5 Zadanie 5 według zapytania 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 26 marca br. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym transport, rozładunek i montaż po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 489