Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-02-2021 09:44:00 |
Składania : | 01-03-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 01-03-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Opis przedmiotu zamówienia
1.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru
z ramienia Zamawiającego nad inwestycją:
Modernizacja z poprawą efektywności energetycznej budynków kompleksu szkolnego w miejscowości Bystry w Gminie Giżycko. Docieplenie ścian i stropodachu sali gimnastycznej oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu dawnego gimnazjum w Bystrym.
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami w w/w zadaniu, których szczegółowy zakres określa: Audyt energetyczny oraz przedmiary robót.
Dokumentacja techniczna stanowi załącznik do materiałów przetargowych na wykonanie robót na stronie BIP Urzędu Gminy Giżycko pod linkiem:
https://bip.ugg.pl/wiadomosci/8128/wiadomosc/551673/modernizacja_z_poprawa_efektywnosci_energetycznej_budynkow_kompl
Do obowiązków inspektora nadzoru w ramach jego zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto:
a) Kontrola zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym, z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgłoszeniami robót, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami, a także z zasadami wiedzy technicznej oraz kosztorysem ofertowym wykonanych robót budowlanych;
b) Sprawdzenie jakości wykonanych robót i
wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie;
c) Koordynacja robót poszczególnych branż – wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz elektrycznej.
d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach
technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w
czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazywanie ich do użytkowania;
e) Przedkładanie na bieżąco dokumentacji
fotograficznej w wersji elektronicznej
z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
f) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
g) Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego;
h) Przeprowadzanie rozliczenia wykonanych i odebranych robót, zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur;
i) Potwierdzenie gotowości do odbioru,
dokonanie odbioru w obecności Zamawiającego
i wykonawcy robót, sprawdzenie i weryfikacja obmiarów i kosztorysów;
j) Na wezwanie Zamawiającego składanie pisemnych raportów o stanie zaawansowania inwestycji (postępie robót), uzyskiwanym poziomie jakości robót, postępie finansowym oraz występujących trudnościach w realizacji budowy i odstępstwach od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą;
k) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych przez wykonawcę robót lub Zamawiającego oraz sporządzanie protokołów z narad;
l) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w
przypadku wystąpienia robót dodatkowych
na ww. zasadach;
m) Dokonywanie przeglądów w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót;
n) Innych czynności, które są konieczne do
wykonywania robót budowlanych,
dla przedmiotowej inwestycji.
o) Nadzorowanie
i rozliczenie inwestycji w zakresie przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na niniejsze zadanie pod względem zgodności
z Ustawą zamówień publicznych oraz prawidłowe rozliczenie Wykonawcy i jego
wszystkich Podwykonawców.
2. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego.
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: do dnia odbioru przez Zamawiającego w/w zadania ( orientacyjnie do 15.07.2021 r.).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty