Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DA.2621.1.3.2021.IS Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR w Elblągu

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2021 12:21:00
Składania : 10-03-2021 12:00:00
Otwarcia : 10-03-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych, eksploatacyjnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu.

Wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w załączniku nr 1.
Upust
Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.  

Dostawa

Artykuły dostarczane będą na koszt Wykonawcy.

Realizacja  i termin zamówienia

Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres od 01 kwietnia 2021 r. do 31 marca 2022 r. Termin poszczególnych dostaw ustala się na okres maksymalnie 3 dni od daty telefonicznego, e-mailowego, faksowego lub osobistego zgłoszenia zamówienia ze strony Zamawiającego.

Lokalizacja sklepu/magazynu Wykonawcy

Sklep/magazyn Wykonawcy znajdować się  będzie w granicach administracyjnych miasta Elbląga.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 55 625 63 12

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1.docx docx 30.75 2021-02-22 12:21:00 Postępowanie
wzór umowy mat.biurowe 2021.doc doc 81.5 2021-02-22 12:21:00 Postępowanie
upust biurowe.docx docx 14.23 2021-02-23 10:08:23 Kryterium
upust biurowe.docx docx 14.23 2021-02-23 10:08:45 Kryterium

Komunikaty

2021-03-12 11:48 Izabela Strach Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu informuje, iż w postepowaniu, którego przedmiotem jest : sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby MOSiR w Elblągu, przeprowadzonego w trybie zapytania ofertowego, jako najkorzystniejszą ofertę, wybrano ofertę złożona przez: P.H. EKO Elżbieta Ogórek ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg na kwotę netto: 5 645,25 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier XERO POLLUX A-4 , gramatura 80g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161, w ryzie 500 arkuszy - 250 ryz - (0)
2 Papier XERO POLLUX A-3 , gramatura 80g/m2, o białości nie mniejszej niż CIE 161, w ryzie 500 arkuszy. - 10 ryz - (0)
3 Papier do dyplomów, format A4, gramatura 200g/m2- do wydruku na drukarce laserowej, atramentowej 250 arkuszy - 1 ryz - (0)
4 Papier kserograficzny kolorowy A4 mix kolorów, 100 arkuszy - 2 ryz - (0)
5 Papier do drukarek A4 100 g/m2 - 2 ryz - (0)
6 Teczka do podpisu, na dokumenty o formacie A4 (o twardej oprawie, co najmniej 10 przegródek rozszerzany grzbiet, kolor granatowy lub niebieski) - 2 szt. - (0)
7 Teczka do akt osobowych - 10 szt. - (0)
8 Dziennik korespondencyjny podawczy - 1 szt. - (0)
9 Okładka na dyplom, format A4, twarde wykończenie, kolor granatowy - 5 szt. - (0)
10 okładka na dyplom standard A4 - 5 szt. - (0)
11 Zeszyt A4 – 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka - 5 szt. - (0)
12 Zeszyt A4 -96 kartkowy w kratkę, miękka okładka - 5 szt. - (0)
13 Zeszyt A5 – 60 kartkowy w kratkę, miękka okładka - 5 szt. - (0)
14 Zeszyt A5 – 96 kartkowy w kratkę, twarda okładka - 5 szt. - (0)
15 Blok z makulatury o formacie A4 – 50 kart. - 5 szt. - (0)
16 Koperta DL biała samoprzylepna ( 110x220mm) - 250 szt. - (0)
17 Koperta C6 biała, samoprzylepna ( 114x162mm) bez okienka - 600 szt. - (0)
18 Koperta C5 biała, samoprzylepna ( 162x229mm) - 250 szt. - (0)
19 Koperta C4 biała ( 229x324 mm) - 100 szt. - (0)
20 koperta C13 170x225 - 10 szt. - (0)
21 koperta k70 160x245 - 100 szt. - (0)
22 koperta DL SK biała Pn 80g op.1000 szt - 1 szt. - (0)
23 Koperty bezpieczne na pieniądze Safe bag K70 160 x 245 białe - 600 szt. - (0)
24 koperta bezpieczna M-5 145x250 - 500 szt. - (0)
25 Notes samoprzylepny o wym. 5 cm x 4 cm , nie mniej niż 100 kartek - 15 szt. - (0)
26 Notes samoprzylepny o wym. 7,5 cm x 7,5 cm , nie mniej niż 100 kartek - 20 szt. - (0)
27 Notes samoprzylepny 4 bloczki / 15x50 mm, nie mniej niż 100 kartek/ - 10 szt. - (0)
28 Notes samoprzylepny 38x51mm - 15 szt. - (0)
29 Kostka biała nieklejona 83x83x75mm - 5 szt. - (0)
30 Kostka kolor nieklejona 83x83x75mm - 5 szt. - (0)
31 Segregator A4 typu "BANTEX" szerokość grzbietu 5 cm, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz i wewnatrz folią PCV. Mechanizm 2 ringowy, dźwigniowy.Dolne krawędzie wzmocnione technologią STRONG LINE ,nie narażają mebli na porysowanie. Dwustronne wymienne etykiety - 10 szt. - (0)
32 Segregator A4 typu "BANTEX" szerokość grzbietu 7 cm, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz i wewnatrz folią PCV. Mechanizm 2 ringowy, dźwigniowy.Dolne krawędzie wzmocnione technologią STRONG LINE ,nie narażają mebli na porysowanie. Dwustronne wymienne etykiety - 10 szt. - (0)
33 Segregator A-4/7,5 niebeiski - 10 szt. - (0)
34 Skoroszyt z zawieszką A4-połówka, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt - 50 szt. - (0)
35 Skoroszyt hakowy A4 pełny, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt - 10 szt. - (0)
36 Skoroszyt oczkowy A4 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu 275 g/m2 w kolorze białym, z metalowym wąsem umożliwiającym wpinanie akt - 50 szt. - (0)
37 Skoroszyt plastikowy A4-oczko, z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa z metalowym wąsem - 200 szt. - (0)
38 skoroszyt A4 PCV Biurfol wpinany sztywny - 5 szt. - (0)
39 Skorowidz A5 alfabetyczny, 96 kartek w kratkę, twarda oprawa - 2 szt. - (0)
40 Teczka kartonowa lakierowana A4 z gumką - 20 szt. - (0)
41 Przekładka papierowa, w opakowaniu 100 sztuk - 5 opak. - (0)
42 Rolka termiczna do kasy fiskalnej 57x30 mm - 100 szt. - (0)
43 rolka termiczna 57x20 - 200 szt. - (0)
44 rolka termiczna 57x15 - 200 szt. - (0)
45 Rolka kasowa 57x20 do terminala kart płatniczych - 350 szt. - (0)
46 Rolka termiczna do drukarki fiskalnej 57x90 - 2 szt. - (0)
47 Rolka cenowa kolorowa 40 mm - 10 szt. - (0)
48 rolka termiczna 57x25 (CRW) - 10 szt. - (0)
49 Folia do laminowania A4 100 szt w opakowaniu - 3 opak. - (0)
50 Folia do laminowania A3 100 szt w opakowaniu - 3 opak. - (0)
51 Folia do laminowania A5 100 szt w opakowaniu - 2 opak. - (0)
52 Koszulka A4 Esselte z folii o gr. 50 mikronów, krystaliczna, w opak. 100 szt. - 10 opak. - (0)
53 Dziurkacz, wykonany z metalu, do jednorazowego dziurkowania 25 kartek - 3 szt. - (0)
54 Temperówka – wykonana ze specjalnego stopu magnezu, ze stalowym ostrzem mocowanym wkrętem, rowkowania na korpusie ułatwiają trzymanie - 5 szt. - (0)
55 Zszywacz umożliwiający zszycie 30 kartek, na zszywki 24/6 - 5 szt. - (0)
56 Zszywki 24/6 – małe opakowanie po 1000 sztuk zszywek - 20 opak. - (0)
57 Taśma klejąca 18x10 w opak. 8 szt - 15 opak. - (0)
58 Taśma do pakowania, kolor brązowy , 48 mmx50m - 5 szt. - (0)
59 Taśma do pakowania, przezroczysta, 48 mmx50m - 5 szt. - (0)
60 Taśma ostrzegawcza biało-czerwona 100m - 3 szt. - (0)
61 Pióro kulkowe Vector - 2 szt. - (0)
62 Wkład do pióra kulkowego Parker Vector, niebieski - 3 szt. - (0)
63 Wkład do pióra kulkowego Parker Vector,czarny - 30 szt. - (0)
64 Naboje do pióra niebieskie Parker - 2 opak. - (0)
65 Długopis automatyczny Grand niebieski - 10 szt. - (0)
66 Długopis żelowy niebieski - 10 szt. - (0)
67 Długopis na sprężynce z samoprzylepną podstawką - 25 szt. - (0)
68 Długopis BIC Orange, niebieski - 50 szt. - (0)
69 Długopis BOY RS Ryster niebieski, czarny - 2 szt. - (0)
70 Długopis żelowy niebieski, czarny, czerwony - 20 szt. - (0)
71 Foliopis do pisania na płytach CD-R oraz na foliach czarny S=0,4mm-szybkoschnący - 5 szt. - (0)
72 Cienkopis STABILO Point 88 – gr. linii 0,4 mm, końcówka oprawiona w metal, obudowa sześciokątna CZARNY/CZERWONY/NIEBIESKI/BRĄZOWY/ZIELONY - 20 szt. - (0)
73 Marker permanentny, wodoodporny, gr. linii 2 mm, okrągła końcówka – CZARNY/CZERWONY/NIEBIESKI - 15 szt. - (0)
74 Marker olejowy, cienka końcówka, grubość pisania 0,8-1,2 mm, kolor: biały/czarny - 5 szt. - (0)
75 Zakreślacz fluorescencyjny Schneider jobróżowy/zielony/żółty/pomarańczowy - 10 szt. - (0)
76 Zakreślacz kpl. 6 szt - 2 kpl. - (0)
77 Ołówek o twardości HB z gumką - 20 szt. - (0)
78 Ołówek o twardości H z gumką - 5 szt. - (0)
79 Korektor w taśmie, 5 mmx12m - 10 szt. - (0)
80 Nożyczki całe metalowe – 20,5 cm - 3 szt. - (0)
81 Nożyczki 16 cm biurowe - 5 szt. - (0)
82 Spinacze owalne 33 mm /opak.100 szt/ - 10 opak. - (0)
83 Spinacze biurowe 25 mm trójkątne/ opak. 100 sztuk/ - 3 opak. - (0)
84 Spinacze owalne 50 mm/opak.100 szt./ - 3 opak. - (0)
85 Pinezki zwykłe – małe pudełka po 100 sztuk - 2 szt. - (0)
86 Pinezki kołeczki op. 100 sz - 2 opak. - (0)
87 Pinezki tablicowe (50 szt) - 1 opak. - (0)
88 Klipy biurowe 41 mm - 2 opak. - (0)
89 Klipy biurowe 51 mm - 2 opak. - (0)
90 Klip A-4 deska granat KH-04-02 - 2 szt. - (0)
91 Gumka do ścierania, dwustronna, do ołówka i atramentu, nie pozostawia śladów, nie niszcząca ściaranej powierzchni - 5 szt. - (0)
92 Linijka 20 cm - 3 szt. - (0)
93 Linijka 30 cm - 3 szt. - (0)
94 Kalkulator CITIZEN CT-500VII – podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, klawisz podwójnego zera, plastikowe klawisze, gwarancja 2 lata - 2 szt. - (0)
95 Clipy archiwizacyjne - białe, plastikowe 100 szt w opakowaniu - 5 opak. - (0)
96 Kartony do archiwizacji dokumentów / na pojedynczy segregator/ - 15 szt. - (0)
97 Kartony do archiwizacji dokumentów/ zbiorcze/ - 50 szt. - (0)
98 Gumki recepturki po 1000 szt., średnica ok. 60 mm - 5 opak. - (0)
99 Woreczki strunowe 150x220 mm-100 szt w opakowaniu - 2 opak. - (0)
100 Półka biurowa transparenta A4 - 10 szt. - (0)
101 Zakładki indeksujące plastikowe 12x45/4x35 - 10 opak. - (0)
102 Zakładki indeksujące 15/50 5x100 - 5 opak. - (0)
103 Pudło do archiwizacji - 20 szt. - (0)
104 Clipbort zamykany A4 - 2 szt. - (0)
105 Deska z klipem i okładką A4 - 2 szt. - (0)
106 Rozszywacz do zszywek - 5 szt. - (0)
107 Płyn do czyszczenia matryc lcd (monitorów), 250 ml - 5 szt. - (0)
108 Obwoluta krystaliczna A4 100 szt - 2 szt. - (0)
109 Papier wizytówkowy A4 20 arkuszy czerpany biały - 1 opak. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2851 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty

upust biurowe.docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury za poszczególne dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Proszę podać proponowany termin realizacji dostawy, przy czym zamawiający wymaga max. 3 dniowego czasu realizacji zamówienia od dnia zgłoszenia (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wielkość upustu towaru pozaumownego 20% Proszę podać proponowany upust, przy czym wykonawca zastosuje wobec zamawiającego upust w wysokości nie mniejszej niż 5% ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru.

upust biurowe.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 968