Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.2021.EK Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty

Elżbieta Kościelska
Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2021 19:10:00
Składania : 09-03-2021 09:30:00
Otwarcia : 09-03-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 4107.07 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 295.6 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - Formularz ofertowy wraz z załącznikami.docx docx 250.25 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ Formularze cenowe dla Zadań nr 1-2-3-4-5-6-7-8.xlsx xlsx 50.3 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.docx docx 237.69 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
Załączniki od 1 do 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamowienia dla poszczególnych części.zip zip 6486.63 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 do SWZ - Projekt wykonawczy wyposażenia budynku.zip zip 26054.06 2021-02-19 19:10:00 Postępowanie
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Zadaniu4, Zadaniu 5, Zadaniu 6, Zadaniu 7.pdf pdf 395.91 2021-03-16 12:50:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - Zadanie 1_str.pdf pdf 509.83 2021-04-09 13:27:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - Zadanie 2_str.pdf pdf 475.67 2021-04-09 13:27:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty-Zadanie 3_str.pdf pdf 492.66 2021-04-09 13:27:38 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty - Zadanie 8_str.pdf pdf 390.2 2021-04-09 13:27:38 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie treści SWZ - pytania.docx docx 21.35 2021-03-01 13:23:30 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1_ po zmianach.docx docx 23.74 2021-03-01 13:23:30 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 10 do SWZ Formularz cenowy dla Zadań nr 1_ po zmianach.xlsx xlsx 16.5 2021-03-01 13:23:30 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie treści SWZ nr 2_02.03.21.docx docx 21.04 2021-03-02 14:24:01 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 8 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Zadanie 8 Wyposażenie Sali Ślubów_ po zmianach.docx docx 267.54 2021-03-02 14:24:01 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 10 do SWZ Formularze cenowe dla Zadania 8_ po zmianach.xlsx xlsx 12.08 2021-03-02 14:24:01 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie treści SWZ nr 3_03.03.21.docx docx 37.86 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2_po zmianach.xlsx xlsx 19.6 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 10 do SWZ Formularze cenowe dla Zadania 2_po zmianach.xlsx xlsx 15.56 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
AW 02 07.pdf pdf 280.33 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
SWZ_po zmianach.docx docx 295.81 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
Wymiary okien (bez okien połaciowych).pdf pdf 1599.1 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
Poglądowe zdjęcia okien.7z 7z 1173.23 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 39.62 2021-03-03 14:03:26 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie treści SWZ nr 4_04.03.21.docx docx 22.59 2021-03-04 13:40:03 Publiczna wiadomość
OŚWIADZCENIE -prawa autorskie.pdf pdf 292.79 2021-03-04 13:40:03 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert.doc doc 54 2021-03-09 13:39:44 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert.doc doc 54.5 2021-03-09 15:06:35 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o uniewaznieniu postępowania w części 8.doc doc 27 2021-06-22 15:11:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-22 15:11 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w załączeniu publikujemy zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty” w Zadaniu 8.

zawiadomienie o unie [...].doc

2021-04-09 13:27 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w załączeniu publikujemy informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) pod nazwą: „Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty” - Zadanie , Zadanie2, Zadanie 3 oraz Zadanie 8.

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-16 12:50 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w załączeniu publikujemy zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Dostawę wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty” w Zadaniu 4, Zadaniu 5, Zadaniu 6 i Zadaniu 7.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-03-09 15:06 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w informacji z sesji otwarcia ofert dla Wykonawcy nr 4 nie wpisano adresu Wykonawcy, Z uwagi na powyższe publikujemy poprawiona informację.

Informacja z sesji o [...].doc

2021-03-09 13:39 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert.

Informacja z sesji o [...].doc

2021-03-09 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, zgodnie z art. 222 ust.4, na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 1.006.600,00 zł w tym:
Zadanie 1 – Dostawa zabudów stolarskich i sprzętu AGD pod zabudowy -221.991,00 zł
Zadanie 2 – Dostawa mebli i wyposażenia ruchomego - 242.287,00 zł
Zadanie 3 – Dostawa wyposażenia pracowni artystycznych (pracowni malarstwa i rysunku, pracowni ceramiki, pracowni litograficznej) - 49.579,00 zł
Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia pracowni filmowo-fotograficznych - 234.990,00 zł
Zadanie 5 – Dostawa wyposażenia pracowni grafiki komputerowej oraz innego sprzęt komputerowego, sprzętu RTV i AGD - 136.226,00 zł
Zadanie 6 – Dostawa i montaż systemu informacji wizualnej, wydruków na sklejce oraz napisów na elewacji w technice sgraffito wraz z dostawą i montażem neonu na elewacji budynku 59.004,00 zł
Zadanie 7 – Dostawa makiety Kostrzyńskich Zakładów Papierniczych - 46.740,00 zł
Zadanie 8 - Dostawa wyposażenia Sali Ślubów - 15.783,00 zł
2021-03-04 13:40 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami oraz oświadczenie Wykonawcy projektu wyposażenia budynku.

wyjaśnienie treści S [...].docx

OŚWIADZCENIE -prawa [...].pdf

2021-03-03 14:03 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami i zmianą treści SWZ oraz:
1) Załącznik nr 2 do SWZ po zmianach,
2) Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy dla Zadania 2 po zmianach,
3) rysunek AW.02.07,
4) SWZ po zmianach,
5) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
6) poglądowe zdjęcia okien,
7) wymiary okien na których na których należy zamontować rolety (bez okien połaciowych).
Jednocześnie informujemy, że z uwagi na powyższe, przedłużono termin składania ofert do dnia 09.03.2021r. godz. 9.30, termin otwarcia 09.03.2021r. godz.10.00.

wyjaśnienie treści S [...].docx

Załącznik nr 2 do SI [...].xlsx

Załącznik nr 10 do S [...].xlsx

AW 02 07.pdf

SWZ_po zmianach.docx

Wymiary okien (bez o [...].pdf

Poglądowe zdjęcia ok [...].7z

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-03-02 14:24 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo, w odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami oraz Załącznik nr 8 do SWZ po zmianach, a także Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy dla Zadania 8 po zmianach.

wyjaśnienie treści S [...].docx

Załącznik nr 8 do SW [...].docx

Załącznik nr 10 do S [...].xlsx

2021-03-01 13:23 Elżbieta Kościelska Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami oraz Załącznik nr 1 do SWZ po zmianach, a także Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy dla Zadania 1 po zmianach.

wyjaśnienie treści S [...].docx

Załącznik nr 1 do SW [...].docx

Załącznik nr 10 do S [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1336