Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2021 19:10:00 |
Składania : | 09-03-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 09-03-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-22 15:11 | Elżbieta Kościelska | Szanowni Państwo, w załączeniu publikujemy zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Dostawa wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty” w Zadaniu 8. |
2021-04-09 13:27 | Elżbieta Kościelska |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
publikujemy
informacje
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
w
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
prowadzonego
w
trybie
podstawowym
bez
negocjacji,
zgodnie
z
art.
275
pkt
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2019
r.
poz.
2019
ze
zm.)
pod
nazwą:
„Dostawa
wyposażenia
do
budynku
Domu
Praktyk
Twórczych
przy
ul.
Kopernika
1
w
Kostrzynie
nad
Odrą
w
ramach
projektu
pn.:
Miejsca
pamięci
Odry
i
Warty”
-
Zadanie
,
Zadanie2,
Zadanie
3
oraz
Zadanie
8.
Informacja o wyborze [...].pdf Informacja o wyborze [...].pdf |
2021-03-16 12:50 | Elżbieta Kościelska | Szanowni Państwo, w załączeniu publikujemy zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pn.: „Dostawę wyposażenia do budynku Domu Praktyk Twórczych przy ul. Kopernika 1 w Kostrzynie nad Odrą w ramach projektu pn.: Miejsca pamięci Odry i Warty” w Zadaniu 4, Zadaniu 5, Zadaniu 6 i Zadaniu 7. |
2021-03-09 15:06 | Elżbieta Kościelska | Szanowni Państwo, w informacji z sesji otwarcia ofert dla Wykonawcy nr 4 nie wpisano adresu Wykonawcy, Z uwagi na powyższe publikujemy poprawiona informację. |
2021-03-09 13:39 | Elżbieta Kościelska | Szanowni Państwo, w załączeniu informacja z sesji otwarcia ofert. |
2021-03-09 09:30 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
informuje,
zgodnie
z
art.
222
ust.4,
na
sfinansowanie
zamówienia
zamierza
przeznaczyć
kwotę
1.006.600,00
zł
w
tym: Zadanie 1 – Dostawa zabudów stolarskich i sprzętu AGD pod zabudowy -221.991,00 zł Zadanie 2 – Dostawa mebli i wyposażenia ruchomego - 242.287,00 zł Zadanie 3 – Dostawa wyposażenia pracowni artystycznych (pracowni malarstwa i rysunku, pracowni ceramiki, pracowni litograficznej) - 49.579,00 zł Zadanie 4 – Dostawa wyposażenia pracowni filmowo-fotograficznych - 234.990,00 zł Zadanie 5 – Dostawa wyposażenia pracowni grafiki komputerowej oraz innego sprzęt komputerowego, sprzętu RTV i AGD - 136.226,00 zł Zadanie 6 – Dostawa i montaż systemu informacji wizualnej, wydruków na sklejce oraz napisów na elewacji w technice sgraffito wraz z dostawą i montażem neonu na elewacji budynku 59.004,00 zł Zadanie 7 – Dostawa makiety Kostrzyńskich Zakładów Papierniczych - 46.740,00 zł Zadanie 8 - Dostawa wyposażenia Sali Ślubów - 15.783,00 zł |
2021-03-04 13:40 | Elżbieta Kościelska | Szanowni Państwo, w odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami oraz oświadczenie Wykonawcy projektu wyposażenia budynku. |
2021-03-03 14:03 | Elżbieta Kościelska |
Szanowni
Państwo,
w
odpowiedzi
na
skierowane
do
Zamawiającego
pytania
dotyczące
treści
specyfikacji
warunków
zamówienia,
w
załączeniu
publikujemy
treść
zapytań
wraz
z
z
wyjaśnieniami
i
zmianą
treści
SWZ
oraz: 1) Załącznik nr 2 do SWZ po zmianach, 2) Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy dla Zadania 2 po zmianach, 3) rysunek AW.02.07, 4) SWZ po zmianach, 5) ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, 6) poglądowe zdjęcia okien, 7) wymiary okien na których na których należy zamontować rolety (bez okien połaciowych). Jednocześnie informujemy, że z uwagi na powyższe, przedłużono termin składania ofert do dnia 09.03.2021r. godz. 9.30, termin otwarcia 09.03.2021r. godz.10.00. wyjaśnienie treści S [...].docx Załącznik nr 2 do SI [...].xlsx Załącznik nr 10 do S [...].xlsx |
2021-03-02 14:24 | Elżbieta Kościelska |
Szanowni
Państwo,
w
odpowiedzi
na
skierowane
do
Zamawiającego
pytania
dotyczące
treści
specyfikacji
warunków
zamówienia,
w
załączeniu
publikujemy
treść
zapytań
wraz
z
z
wyjaśnieniami
oraz
Załącznik
nr
8
do
SWZ
po
zmianach,
a
także
Załącznik
nr
10
-
Formularz
ofertowy
dla
Zadania
8
po
zmianach.
wyjaśnienie treści S [...].docx |
2021-03-01 13:23 | Elżbieta Kościelska |
Szanowni
Państwo, W odpowiedzi na skierowane do Zamawiającego pytania dotyczące treści specyfikacji warunków zamówienia, w załączeniu publikujemy treść zapytań wraz z z wyjaśnieniami oraz Załącznik nr 1 do SWZ po zmianach, a także Załącznik nr 10 - Formularz ofertowy dla Zadania 1 po zmianach. wyjaśnienie treści S [...].docx |
Komunikaty