Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OKZ-OZ.2600.2.2021 Dostawy paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek

Michał Mękarski
Gmina Turek
Termin:
Zamieszczenia : 18-02-2021 11:11:00
Składania : 25-02-2021 11:00:00
Otwarcia : 25-02-2021 11:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Na podstawie zarządzenia Nr 3/2021 Wójta Gminy Turek z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł zwracam się w trybie zapytania ofertowego z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY TUREK”.

 

I. Zamawiający:

Gmina Turek

(adres siedziby: ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek)

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest jedno zadanie, które obejmuje sukcesywne bezgotówkowe dostawy oleju napędowego w ilości około 20.500 litrów oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości około 1.500 litrów do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek. Podane powyżej ilości są wartościami szacunkowymi, które mają posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej. Mogą ulec zmianie tj. zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie będą podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego do zbiorników pojazdów wskazanych przez Zamawiającego i kanistrów. Wykonawca zapewni punkt odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w miejscowości Turek. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej w dniu tankowania, pomniejszonej o rabat (upust) udzielony przez Wykonawcę. Rabat będzie stałym i niezmiennym składnikiem ceny za l litr paliw. Wysokość rabatu będzie wartością niezmienną w czasie całego okresu trwania umowy. Wysokość rabatu musi być wyszczególniona na fakturze VAT. Do poszczególnych paliw stosuje się wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Odbiór towarów odbywać się będzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo, rejestrowany będzie na listę zbiorczą zawierającą w szczególności: - datę tankowania, - rodzaj pobranego paliwa, - ilość zatankowanego paliwa, - markę i nr rejestracyjny pojazdu/ markę urządzenia, - potwierdzenie osoby pobierającej. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1 do 15 dnia każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Zapłata należności za pobrane paliwo realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. Wykaz pojazdów i osób uprawnionych do odbioru paliw zostanie wyszczególniony przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu lub świadectwa jakości paliw na każde życzenie Zamawiającego. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodność z normami).


Cenę ofertową należy wyliczyć na podstawie załącznika/ów do formularza ofertowego. Pod uwagę brana jest wielkość upustu jednakowego dla oleju napędowego i benzyny bezołowiowej. Do pozycji formularza ofertowego należy wpisać cenę jednostkową brutto danego paliwa z dnia 18 lutego 2021 r., tj. z dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.

 

III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia:

01.03.2021 r. – 31.12.2021 r.

 

IV. Sposób przygotowania oferty:

Zgodnie ze wzorem formularza oferty przy użyciu Platformy Zakupowej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

V. Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy:

1. Kompletnie wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1).

2. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2).

 

VI. Kryterium oceny ofert:  

Najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi spełnić warunki oraz szczegółowe wymagania ofertowe określone w zapytaniu ofertowym.


VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pan Michał Mękarski i Pani Justyna Hoffman, Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, pok. nr 18, tel. 63 279 40 81

 

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:

- Ofertę należy przesłać przez Platformę Zakupową Open Nexus.

- Termin składania ofert upływa z dniem 25 lutego 2021 r., godz. 11:00.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 279 40 81  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - paliwo.pdf pdf 1647.84 2021-02-18 11:11:00 Postępowanie
Zał. 1. Formularz oferty - paliwo.doc doc 40.5 2021-02-18 11:11:00 Kryterium
Zał. 2. Wzór umowy - paliwo.pdf pdf 141.97 2021-02-18 11:11:00 Kryterium
OKZ-OZ.2600.2.2021-1.pdf pdf 2016.92 2021-02-23 12:37:14 Publiczna wiadomość
OKZ-OZ.2600.2.2021-2.pdf pdf 663.51 2021-02-23 12:38:55 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty- paliwa.pdf pdf 228.57 2021-02-25 13:40:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-25 13:40 Michał Mękarski INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

W celu zamówienia dotyczącego „DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GMINY TUREK”, które jest dostawą przeprowadzono zapytanie ofertowe. W terminie do dnia 25 lutego 2021 r. do godz. 11.00 wpłynęły oferty:

1. Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna, ul. Chemików 7, 09-411 Płock; Jednostkowa cena brutto przed upustem (ON – 4,74 zł, Pb 95 – 4,74 zł); upust (2,00%); Łączna wartość zamówienia brutto (102 300,00 zł);

2. PETROJET Sp. z o.o., Kieliszek 52, 26-670 Pionki; Jednostkowa cena brutto przed upustem (ON – 4,64 zł, Pb 95 – 4,64 zł); Upust (2,05%); Łączna wartość zamówienia brutto (99 880,00 zł);

3. Dystrybucja Produktów Naftowych EKO-JAZ, ul. Kolska Szosa 62, 62-700 Turek; Jednostkowa cena brutto przed upustem (ON – 4,52zł, Pb 95 – 4,52 zł); Upust (2,00%); Łączna wartość zamówienia brutto (97 460,00 zł).

Wybrano Wykonawcę: Dystrybucja Produktów Naftowych EKO-JAZ, ul. Kolska Szosa 62, 62-700 Turek

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej: Oferta Wykonawcy zawiera najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca spełnia warunki określone w zaproszeniu do składania ofert oraz szczegółowe wymagania ofertowe. Jest to oferta, której cena mieści się w granicach kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-02-23 12:38 Michał Mękarski Szanowni Państwo,
w związku z otrzymanymi pytaniami dotyczącym zapytania ofertowego nr OKZ-OZ.2600.2.2021 na „Dostawę paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek” przedstawionymi poniżej:

1. Czy zamawiający dopuści możliwość dokonywania zakupu paliw płynnych na stacjach paliw wykonawcy w systemie bezgotówkowym za pomocą dedykowanych kart paliwowych. W systemie tym wykonawca w ciągu 7 dni roboczych wyda zamawiającemu karty paliwowe umożliwiające zakup paliw płynnych na wszystkich stacjach paliwowych Wykonawcy na terenie całego kraju zabezpieczonych indywidualnym kodem PIN (karty wykonywane są w reżimie wymogów dla kart płatniczych co gwarantuje wysokie bezpieczeństwo transakcji), zamawiający otrzyma również dostęp do dedykowanego portalu internetowego, gdzie będzie miał dostęp 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodni do zestawienia dokonanych transakcji oraz możliwość pobierania faktur za dany okres rozliczeniowy przez cały czas realizacji umowy. System ten jest powszechnie wybieranym systemem do realizacji tego typu umów ze względu na łatwość obsługi oraz możliwość lepszej kontroli i zakupu paliw na terenie całego kraju w porównaniu do systemu opierającego się na systemie dokumentów WZ.
2. Jeżeli zamawiający wyrazi zgodę na powyższe, czy zamawiający wyrazi zgodę na zastąpienie dokumentu WZ wydawanego przy tankowaniu potwierdzeniem dokonania transakcji generowanego przez automatyczny system, dokument ten otrzyma osoba dokonująca zakupu po każdej transakcji w wersji papierowej.

Informuję, że Zamawiający w odniesieniu do punktu 1 dopuszcza taką możliwość. W odniesieniu do pytania 2 – Zamawiający wyraża zgodę.

OKZ-OZ.2600.2.2021-2 [...].pdf

2021-02-23 12:37 Michał Mękarski Szanowni Państwo,

w związku z otrzymanymi pytaniami dotyczącym zapytania ofertowego nr OKZ-OZ.2600.2.2021 na „Dostawę paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w dyspozycji Gminy Turek” przedstawionymi poniżej:

1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych zaakceptuje, aby karty paliwowe wydane zostały w ciągu 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy na dedykowanym portalu internetowym, lub przedłożenia wniosku/zamówienia w przypadku blokady danej karty (utrata, zmiana danych i itp.) lub zamówienia nowej karty, przy jednoczesnej akceptacji opłaty za karty: 0 zł netto za kartę nową, 0 zł netto za kartę dodatkową wydawaną w trakcie realizacji umowy, 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.),

2. W odniesieniu do zapisów SIWZ i umowy, informujemy, że Wykonawca daje możliwość tankowania paliwa na wszystkich swoich stacjach, umożliwiających dokonywanie transakcji przy użyciu kart paliwowych. Czy Zamawiający może zaakceptować taką sytuację i w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłącznej lub modernizowanej (w okresie realizacji umowy może zaistnieć taka ewentualność – dostosowanie standardu do wymogów Unii Europejskiej)?

3. Czy istnieje możliwość odstąpienia od wymogu przedstawiania na każde żądanie świadectw jakości oferowanych paliw (§ 1 ust. 8), gdyż dokumenty dotyczą dostarczonej pewnej partii paliwa i są ogólnodostępne na każdej stacji a więc również i dla Zamawiającego?

4. Czy Zamawiający wyraża zgodę, aby w projekcie umowy w § 1 ust. 9 dodać zapis, że zła jakość paliw musi zostać potwierdzona przez niezależne akredytowane laboratorium wybrane przez Strony?

5. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dodania w § 1 kolejnego ustępu dotyczącego procedury reklamacyjnej obowiązującej u Wykonawcy?
„Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami/fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej”.

6. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany § 3 ust. 4 w przypadku wyboru Wykonawcy oferującego zakup paliw za pomocą kart paliwowych na:
„Bezgotówkowa sprzedaż paliw odbywać się będzie poprzez tankowanie pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Zamawiającego w stacjach/ sieci paliw Wykonawcy – za pomocą kart paliwowych Wykonawcy wydanych Zamawiającemu. Pracownik Zamawiającego tankujący paliwo do pojazdów i maszyn będących w użytkowaniu Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy zobowiązany jest do wprowadzenia właściwego kodu PIN przypisanego indywidualnie do karty paliwowej i jako potwierdzenie transakcji otrzyma dowód wydania (wydruk z terminala), gdzie jeden egzemplarz dowodu wydania otrzymuje pracownik Zamawiającego, a drugi egzemplarz dowodu wydania zostaje na stacji paliw Wykonawcy. Dowód wydania (wydruk z terminala) będzie zawierał następujące dane: numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, datę poboru paliwa, ilość i wartość zakupionego paliwa, numer karty paliwowej. Wykonawca do faktury załączy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające m.in.: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę brutto paliwa należny upust dla paliw.”?
W systemie kart paliwowych Wykonawcy jednym potwierdzeniem tankowania jest dowód wydania, który nie jest podpisywany ani przez kierowcę ani przez pracownika stacji. Na zbiorczym zestawieniu brak jest potwierdzenia osoby odbierającej towary oraz danych dotyczących marki pojazdu/urządzenia.

7. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w § 3 ust. 5 wskazując termin płatności 21 dni od daty wystawienia faktury oraz dodając zapis: „Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego".?

8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w § 3 ust. 5 poprzez usunięcie zapisu zdanie 2? Wykonawca nie ma możliwości wystawienia faktury Zamawiającemu za grudzień do 24.12.

9. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w § 4 ust. 2 lit. a) i b) poprzez zaliczanie kary od niezrealizowanej części wartości umowy, a nie od całej wartości umowy? Wykonawca nie powinien być karany od prawidłowo wykonanej części umowy. Kary umowne nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT i nie mogą być wskazywane w kwotach brutto lub netto, w przypadku, kara umowna powinna obejmować określona kwotowo wartość i sprowadzać się do części nie zrealizowanego zamówienia.

10. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia spod obowiązku zapłaty kary umownej, o której mowa w § 4 ust.2 lit. b) przypadków: awarii systemu obsługi, przyjęcia paliwa na stację paliw lub modernizacji stacji paliw Wykonawcy?

11. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dodanie do zapisów § 4 analogicznej kary umownej określonej w § 4 ust. 2 lit. a) na korzyść Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego?

12. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w § 4 ust. 3 zapisu na:
"Niezależnie od sposobu rozliczenia kar umownych Zamawiający wystawi na rzecz Wykonawcy notę księgową (obciążeniową) na kwotę należnych kar umownych."? Naliczenia kary umownej jako czynność nie będąca czynnością opodatkowaną podatkiem VAT nie może też być dokumentowana fakturą, a dokumentem właściwym do jej rozliczenia (zapłaty) jest nota księgowa.

13. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy (po wyborze oferenta) załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych Wykonawcy - w odniesieniu do kwestii nie uregulowanych w umowie (wskazany regulamin stanowi załącznik niniejszej korespondencji)?

Informuję, że Zamawiający w odniesieniu do punktu 1 dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej – karty paliwowe wydane w ciągu 10 dni roboczych i akceptuje przedstawione opłaty za karty: 0 zł netto za kartę nową i dodatkową, 10 zł netto za kartę wymienną. Zamawiający dopuszcza formę dokonywania transakcji określoną w punkcie 6 Państwa zapytania. W odniesieniu do punktu 2 – Zamawiający akceptuje taką sytuację. W odniesieniu do punktów 3, 5, 7, 8, 12 i 13 – Zamawiający dopuszcza taką możliwość. W odniesieniu do punktów 4 i 11 – Zamawiający wyraża zgodę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia spod obowiązku zapłaty kary umownej przypadków awarii systemu obsługi, przyjęcia paliwa na stację lub modernizacji stacji paliw Wykonawcy (pkt.10) oraz nie dopuszcza możliwości zmiany w § 4 ust. 2 lit. a) i b) (pkt. 9).

OKZ-OZ.2600.2.2021-1 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna wartość zamówienia brutto po upuście Łączna wartość zamówienia brutto po upuście za olej napędowy i benzynę bezołowiową (Pb95). Określona na podstawie Formularza oferty i opisu przedmiotu zamówienia. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz oferty - Należy załączyć kompletnie wypełniony i podpisany formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. 1. Formularz of [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - Od 1.03.2021 r. do 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wzór umowy - Należy załączyć zaakceptowany i podpisany przez odpowiednie osoby wzór umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał. 2. Wzór umowy - [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 789