Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2021 14:23:00 |
Składania : | 15-02-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-02-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Przedmiot
zamówienia obejmuje w
szczególności:
1) zaprojektowanie, tj.
opracowanie zgodnie z przepisami kompletnej dokumentacji projektowej dla
zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku dwukondygnacyjnego nr H na
terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica sp. z o.o. z montażem
windy osobowej” w zakresie wskazanych branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i
pozwoleniami, przygotowanie i złożenie w imieniu zamawiającego wniosku o
wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na
budowę;
2) przebudowa, tj.
wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji
projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z
„Przebudową budynku dwukondygnacyjnego nr H na terenie Mazowieckiego Szpitala
Wojewódzkiego Drewnica sp. z o.o. z montażem windy osobowej” w zakresie
umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na
użytkowanie obiektu oraz użytkowanie tego obiektu zgodnie z jego
przeznaczeniem;
3) zapewnienie nadzoru
autorskiego, tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów
projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział
projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na
terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji
powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót.
Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie
projektantów (autorów projektów), załączone do dokumentacji powykonawczej.
4)
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert
częściowych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: taki podział
groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami
wykonania zamówienia, lub też potrzeba skoordynowania działań różnych
wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie
zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.”
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w zał. nr 7 do SWZ.
Termin
wykonania zamówienia:26 tygodni od zawarcia umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w
wysokości 3 000,00 zł.
Wykonawca
pozostaje związany ofertą przez okres 30
dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert i upływa w dniu 16.03.2021
r.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-02-25 14:45 | KRZYSZTOF JANIGA | w załączeniu ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-02-19 10:56 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załączeniu informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2021-02-15 12:04 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załączeniu informacja z otwarcia ofert z poważaniem Krzysztof Janiga |
2021-02-15 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
przeznaczona
na
realizację
zamówienia
-
331
421,67
PLN
brutto |
Komunikaty