Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.271.01.2021 BIEŻĄCE REMONTY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE M. CZŁUCHÓW W 2021 R.

Termin:
Zamieszczenia : 01-02-2021 14:12:00
Składania : 16-02-2021 11:00:00
Otwarcia : 16-02-2021 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 139.26 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
02_SWZ.pdf pdf 260.88 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
03_zalacznik 1 - formularz oferty.docx docx 57.35 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
04_zalacznik 2A - Formularz kalkulacji kosztów - cz. 1.xlsx xlsx 20.48 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
05_zalacznik 2B - Formularz kalkulacji kosztów - cz. 2.xlsx xlsx 15.25 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
06_Zalacznik nr 3 - oswiadczenie wykonawcy art. 125 ust.1.docx docx 35.84 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
07_zalacznik nr 4 do SIWZ oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 30.62 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
08_zalacznik nr 5 - zobowiązanie podmiotu trzeciego.docx docx 31.81 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
09_załącznik Nr 6A - wzór umowy - cz. 1.pdf pdf 146.02 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
10_Załącznik Nr 6B - wzór umowy cz. 2.pdf pdf 145.57 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
11_zalacznik nr 7 - Wykaz robót budowlanych.docx docx 26.55 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
12_zalacznik nr 8 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 21.33 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
13_zalacznik nr 9 - specyfikacje techniczne cz. 1.zip zip 2647.83 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
14_zalacznik nr 9 - specyfikacje techniczne cz. 2.zip zip 309.2 2021-02-01 14:12:00 Postępowanie
informacja o cenach zawartych w ofertach-sig.pdf pdf 276.99 2021-02-17 14:24:28 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 288.36 2021-03-04 13:21:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-04 13:21 Lucyna Kryzel Zamawiający - Gmina Miejska Człuchów, w załączeniu zamieszcza Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie cz. 1 oraz cz. 2 postępowania.

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-02-17 14:24 Lucyna Kryzel Zamawiający - Gmina Miejska Człuchów, w załączeniu zamieszcza informację o cenach zawartych w ofertach.

informacja o cenach [...].pdf

2021-02-16 15:23 Lucyna Kryzel Zamawiający - Gmina Miejska Człuchów, zgodnie z zapisami art. 222 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych podaje informacje o nazwie firmy, której oferta została otwarta w dniu otwarcia ofert tj. 16.02.2021 o godz. 11:30: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe s.c. Andrzej Gliszczyński Danuta Gliszczyńska ul. Szczecińska 9 77-300 Człuchów. W związku z tym, że oferta nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu komunikacji elektronicznej, określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający nie może przedstawić informacji o cenach zawartych w ofertach.
2021-02-16 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 400000,00 zł brutto, w tym na część 1 zamówienia kwotę 340000,00 zł brutto, a na część 2 zamówienia 60000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 707