Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup 5szt laptopow wg opisu.

Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2021 00:15:00
Składania : 27-01-2021 07:30:00
Otwarcia : 27-01-2021 07:35:00
Tryb: Zapytanie o cenę
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  


Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp z o.o. w Kamieniej Górze zaprasza wszystkich Oferentów do postępowania na zakup 5 szt. laptopów.

Opis parametrów pożądanych poniżej.

Proszę o wydrukowanie formularza oferty wypełnienie zeskanowanie oraz załączenie spinaczem.

Opis przedmiotu zamówienia:

Parametry

    • Stan:Nowy kompletny zasilacz oraz osprzęt producenta.

      Ekran Przekątna ekranu: 15.6"
    • Rozdzielczość min (px):1920 x 1080

    • Ekran dotykowy:nie

    • Procesor Seria procesora:o parametrach nie gorszych niż Intel Core i5 dopuszczony RYZEN

    • Model procesora: o parametrach nie gorszych niż Intel Core i5-1035 dopuszczony RYZEN

    • Pamięć RAM Wielkość pamięci RAM:8 GB

    • Typ pamięci RAM:DDR4

    • Dysk twardy Pojemność dysku:256 GBInterfejs dysku:M.2 PCIe

    • Taktowanie bazowe procesora min 2,1 GHZ
    • Karta graficzna Grafika zintegrowana

    • System operacyjny:Windows 10 Professional

    • Typ napędu:brak

    • Złącza:HDMI, USB 2.0, minijack 3,5 mm (audio)

    • Komunikacja:Wi-Fi, Bluetooth

    • Multimedia:czytnik kart pamięci, kamera, głośniki, mikrofon

    • Ocena ofert:
    •  Cena 100 %

    • II. FORMULARZ OFERTY


      1. Nazwa postępowania o udzielenie zamówienia:


      Zakup komputerów  przenośnych 5 szt, laptopów

    • 2. Zamawiający:


      Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Spółka z o.o.


      ul. J. Korczaka 1


      58-400 Kamienna Góra


      3. Oferta złożona przez:


      …………………………………………………………………………………………


      (nazwa Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia)


      …………………………………………………………………………………………


      (siedziba)


      …………………………………………………………………………………………


      (nr telefonu/faksu/e-mail)


      …………………………………………………………………………………………


      (NIP)


      …………………………………………………………………………………………


      (REGON)


      Krajowy Rejestr Sądowy – numer wpisu ………………………………………


      (wpisać)


      4. Oferujemy wykonanie zamówienia opisanego w Zapytaniu ofertowym 


    • Nazwa urządzenia - laptopy typ/model......................................................................


    • za  cenę:


    • netto: .....................................................            brutto ……………………………… zł.



                           ...............................................................                                    ...............................................................

                                    / miejscowość i data /                                                                 / podpis oferenta /








































Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się drogą elektroniczną.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
informacja o wyborze oferty.pdf pdf 316.17 2021-02-05 11:07:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-05 11:07 Jan Suchecki Zamawiający zamieszcza informację o wyborze oferty.

informacja o wyborze [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 544