Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-01-2021 13:54:00 |
Składania : | 05-02-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 05-02-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Giżycko, 21 stycznia 2021 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Giżycku
ul. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
tel.: 87 7324 113; fax.: 87 428 52 41
Osoba do kontaktów: Natalia Żadziłko – Wydział Mienia, tel.: 798-619-484
ROZEZNANIE RYNKU Z OPCJĄ ZAWARCIA UMOWY I ZAPROSZENIEM DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019) ustawy nie stosuje się. Do zaproszenia ofertowego stosuje się zapisy Kodeksu Cywilnego – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740)
Niniejsze Rozeznanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego.
Celem Rozeznania jest ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Przedmiot rozeznania rynku z opcją zawarcia umowy
Przedmiotem zamówienia wykonanie usług w zakresie wykonywania świadectw charakterystyki energetycznej dla nieruchomości stanowiących lokale mieszkalne i użytkowe należące do Gminy Miejskiej Giżycko wg. bieżących wskazań Zamawiającego.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien być wykonywany zgodnie z zasadami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej z dnia 27 lutego 2015 r. (Dz.U.2019 poz. 376).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %
Termin realizacji zamówienia – 14 dni od daty zlecenia wg bieżących wskazań Zamawiającego
Termin składania ofert upływa 5 lutego 2021 r. o godz. 10.00.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
Formularz Ofertowy Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w pok. 121 w dniu 5 lutego 2021 r. o godz. 10.10.
Zamawiający zastrzega prawo do:
a) swobodnego wyboru oferty w ramach kryteriów zapytania ofertowego lub uznania, że przetarg nie dał rezultatu,
b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie zapytania ofertowego,
c) zamknięcia zapytania ofertowego bez dokonywania wyboru oferty,
d) wyłącznej interpretacji zapisów zaproszenia do składania ofert.
Przygotowanie oferty
1.
Niniejsze
rozeznanie rynku prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy pod adresem
profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej
postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazaną w tytule IDW).
2.
Formularz Ofertowy w wersji edytowalnej Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
3. Oferta
musi zawierać wypełnione następujące dokumenty, stanowiącej załączniki do
rozeznania rynku opublikowanego za pośrednictwem Platformy Zakupowej:
a. Regulamin
(załącznik nr 1),
b. Formularz
ofertowy (załącznik nr 2),
c. Oświadczenie
RODO (załącznik nr 3)
d. Oświadczenia
Wykonawcy (załącznik nr 4)
4. Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium w
ramach niniejszego postępowania.
5. Dopuszcza się
powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacje na temat
udziału podwykonawców należy zamieścić na Formularzu ofertowym.
6.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
7.
Termin składania
ofert upływa 5 lutego 2021 r. o godz.
10.00.
8. Ceny
powinny być ujęte w formie ryczałtu. Zamawiający nie odpowiada za błędy
w wycenie Wykonawcy usług, a cena nie może ulec zwiększeniu ze względu
na okoliczności, których Wykonawca nie wziął pod uwagę przy wykonywaniu
usług.
9. Wyliczenie
poszczególnych elementów powinno być ujęte kwotowo, do dwóch miejsc po
przecinku, z zastosowaniem ogólnie przyjętych zasad zaokrągleń.
10. Oferta
musi być napisana czytelnie, w języku polskim (wskazany jest maszynopis lub
wydruk komputerowy). Wszystkie kartki oferty powinny być parafowane lub
podpisane przez Wykonawcę bądź osobę (osoby) uprawnioną do występowania w jego
imieniu.
11. Oferty
niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie
bez podania przyczyny.
12. Kryterium
wyboru – 100 % cena.
13. Nie
dopuszcza się ofert wariantowych.
14. Zapisy umowne mogą ulec modyfikacjom, dostosowującym umowę ramową do zaistniałych okoliczności faktycznych lub stanowiącym uszczegółowienie stosunku prawnego, bez zmiany konstrukcji oraz sensu niniejszego zamówienia.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 798-619-484.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty