Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa sysytemu kontroli dostępu w sekretariacie głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz montaż systemu kontroli dostępu w serwerowni Wydziału Finansów KWP w Poznaniu

Awatar Pracownika
Henryka Łuczka
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 21-01-2021 09:35:00
Składania : 21-01-2021 10:35:41
Otwarcia : 25-01-2021 07:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na naprawę systemu kontroli dostępu w sekretariacie głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz montaż systemu kontroli dostępu w serwerowni Wydziału Finansów KWP w Poznaniu

Zakres prac:                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

- demontaż czytników kart w sekretariacie - 2 szt

- demontaż sterownika w sekretariacie

- montaż czytnika kart w sekretariacie głównym oraz w serwerowni Wydziału Finansów - 4 szt

- montaż sterownika kontroli dostępu w sekretariacie głównym

- montaż zasilacza wraz z akumulatorem w sekretariacie oraz serwerowni - 2 szt

- modernizacja okablowania w sekretariacie oraz serwerowni

- konfiguracja systemu


Wymagania Wystawiającego:

  • Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
  • KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
  • O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
  • Termin realizacji zamówienia 15.02.2021 r.
  • Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
  • Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki, użycie podnośnika koszowego oraz doprowadzenia zasilania elektrycznego leżą po stronie wykonawcy.
  • Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
  • Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
  • Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
  • Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
  • Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
  • Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę  w postępowaniu
  • Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.



informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-01-21 10:35 Henryka Łuczka Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: błędny wpis

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa sysytemu kontroli dostępu w sekretariacie głównym Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz montaż systemu kontroli dostępu w serwerowni Wydziału Finansów KWP w Poznaniu - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 490