Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.2.2021 Usługi wykonania i dostawy formularzy "potwierdzenie odbioru" (zwrotek zamiejscowych) dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 11-01-2021 14:05:00
Składania : 15-01-2021 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do składania ofert na: usługi wykonania i dostawy formularzy "potwierdzenie odbioru" (zwrotek zamiejscowych) dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach.


Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
lub pod nr tel. 44 731 77 73 lub 44 732 18 60,  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym
od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 
8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 176.17 2021-01-11 14:05:00 Postępowanie
1. Zwrotka zamiejscowa KPA.pdf pdf 92.21 2021-01-11 14:05:00 Przedmiot zamówienia
2. Zwrotka zamiejscowa Ordynacja podatkowa - FFW.pdf pdf 95.31 2021-01-11 14:05:00 Przedmiot zamówienia
3. Zwrotka zamiejscowa Ordynacja podatkowa - IGO.pdf pdf 95.63 2021-01-11 14:05:00 Przedmiot zamówienia
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 150.3 2021-01-19 09:52:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-01-19 09:52 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Formularze „potwierdzenie odbioru” - doręczenie na zasadach określonych w KPA Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w "zapytaniu ofertowym" oraz w załączniku

1. Zwrotka zamiejsco [...].pdf

8000 szt. Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
2 Formularze „potwierdzenie odbioru” - doręczenie na zasadach określonych w Ordynacji podatkowej (dla Referatu Podatków i Opłat Lokalnych) Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w "zapytaniu ofertowym" oraz w załączniku

2. Zwrotka zamiejsco [...].pdf

2000 szt. Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
3 Formularze „potwierdzenie odbioru” - doręczenie na zasadach określonych w Ordynacji podatkowej (dla Referatu Gospodarowania Odpadami Komunalnymi) Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w "zapytaniu ofertowym" oraz w załączniku

3. Zwrotka zamiejsco [...].pdf

200 szt. Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni, proszę potwierdzić, wpisując "akceptuję" (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić, wpisując "akceptuję" (0)
4 Termin realizacji - Maksymalnie 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia, proszę potwierdzić, wpisując "akceptuję" (0)
5 Poświadczony za zgodność z oryginałem aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 522