Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-12-2020 11:18:00 |
Składania : | 11-01-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 11-01-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami) na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy.
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór w celu utylizacji zużytych filtrów powietrza do systemu wentylacji mechanicznej szpitala we Wrocławiu przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa nr 2.
2. Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, terminy realizacji, warunki płatności zostały określone w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).
3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).
4. Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do transportu i utylizacji odpadów lub posiada stosowną umowę z firmą zewnętrzną. Natomiast z chwilą podpisywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku. KODY ODPADÓW: 15 02 02, 15 02 03
5. Termin związania ofertą: 30 dni.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
W przypadku pytań:
1) merytorycznych,
proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-29 11:16 | Robert Chorążewski | Informacja o unieważnieniu postępowania. |
2021-01-22 14:26 | Sylwia Marciniak | Informacja o wyborze oferty |
2021-01-22 14:19 | Sylwia Marciniak | Zamawiający w załączeniu przekazuje Informację o unieważnieniu czynności wyboru oferty (dotyczy pisma NSzW/10/2021 z dnia 14.01.2021r.) |
2021-01-14 13:35 | Robert Chorążewski | W załączniku informacja o wyborze oferty. |
2021-01-11 13:06 | Robert Chorążewski | W załączniku zestawienie złożonych ofert. |
2021-01-04 11:53 | Robert Chorążewski |
Szanowni
Państwo, Zamawiający informuje, że wpłynął wniosek od jednego z Wykonawców, o treści (cytat): "zgodnie z zapisem w par. 4 ust. 1 oraz par. 8 ust. 4 pkt 3) Wzoru Umowy podstawą wystawiania faktury są Protokoły odbioru. Prosimy o odstąpienie od tego wymogu, ponieważ podstawą odbioru odpadów są Karty przekazania generowane poprzez platformę BDO i na tej podstawie wystawiane są faktury". Zamawiający przychyla się do tego wniosku i informuje, że do wzoru umowy wprowadza się zmiany. Niżej wymienione zapisy otrzymują brzmienia: 1) par. 4 ust. 2: "Każdorazowo potwierdzeniem prawidłowego zrealizowania Zamówienia będzie KPO"; 2) par. 8 ust. 4 pkt 3) "każdorazowo podstawę do wystawienia faktury będzie stanowił KPO dotyczący rozliczanego Zamówienia". |
Komunikaty