Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 771399-N-2020 z dnia 23.12.2020 r. „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III części.

Termin:
Zamieszczenia : 23-12-2020 13:52:00
Składania : 15-01-2021 10:00:00
Otwarcia : 15-01-2021 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UZP.pdf pdf 410.34 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
UZP zmiana w ogłoszeniu.pdf pdf 201.41 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
SIWZ .pdf pdf 473.8 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 55 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -formularz cenowy.zip zip 749.75 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 oświadczenie gr. kapitałowe.docx docx 22.6 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 -wzór umowy.pdf pdf 321.65 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 Wykaz jednostek UGZ.pdf pdf 95.98 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 oświadczenie o wykluczenie.docx docx 31.32 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 7- Klauzula informacyjna.pdf pdf 286.89 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Zalacznik nr 8 oświadczenie dla podwykonawcy.docx docx 18.91 2020-12-23 13:52:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie 12.01.2021.pdf pdf 428.77 2021-01-12 09:00:50 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pismo 12.01.2021.pdf pdf 434.79 2021-01-12 14:06:20 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie 13.01.2021.pdf pdf 427.6 2021-01-13 13:12:31 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie 14.01.2021.pdf pdf 426.62 2021-01-14 09:46:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 142.81 2021-01-15 14:41:00 Publiczna wiadomość
Wynik postępowania.pdf pdf 534.73 2021-01-21 09:35:45 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie 26.01.2021.pdf pdf 502.55 2021-01-26 12:32:09 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania 02.02.2021.pdf pdf 158.59 2021-02-02 12:20:07 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie 510413273-N-2021.pdf pdf 300.45 2021-02-09 14:08:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-02-09 14:08 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
przesyłam ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawy.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych

Ogłoszenie 510413273 [...].pdf

2021-02-02 12:20 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam pismo z dnia 02.02.2021 r. dotyczy „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III części.


Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Unieważnienie postęp [...].pdf

2021-01-26 12:32 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie z dnia 26.01.2021 r, dotyczy „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021” z podziałem na III części.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8 38-700
Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Zawiadomienie 26.01. [...].pdf

2021-01-21 09:35 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
przesyłam wynik z postępowania – przetarg nieograniczony: „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021”.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Wynik postępowania.p [...].pdf

2021-01-15 14:41 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
przesyłam informację z otwarcia ofert w dniu 15.01.2021 r. – przetarg nieograniczony:
„Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2021”.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-01-14 09:46 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź udzielona na zadane pytanie.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2021-01-13 13:12 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź udzielona na zadane pytanie.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2021-01-12 14:06 Marta Paszkowska Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 12.01.2021 r. Z poważaniem Marta Paszkowska Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych ul. Dobra 8 38-700 Ustrzyki Dolne tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Odpowiedź na pismo 1 [...].pdf

2021-01-12 09:00 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź udzielona na zadane pytanie.


Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne
tel. 13 461 1948, 13 461 1607 wew. 19

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 759