Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-12-2020 08:47:00 |
Składania : | 30-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-12-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OS.6140.2.28.2020.E Krosno,
dnia 23.12.2020 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości poniżej 30 tys. euro
GMINA MIASTO KROSNO
ul.
Lwowska 28a, 38 - 400 Krosno, tel. 13 47-43-210,
fax . 13 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
ogłasza, że zamierza udzielić zamówienia pn. „Świadczenie całodobowych usług weterynaryjnych zwierzętom poszkodowanym w zdarzeniach drogowych oraz przebywającym w przytulisku”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85200000 -1 Usługi weterynaryjne
1. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 roku w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej (przez 7 dni w tygodniu) gotowości do wykonywania czynności związanych ze świadczeniem usług weterynaryjnych w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi w tym także kompleksowej opieki weterynaryjnej oraz wykonywania zabiegów sterylizacji lub kastracji a w razie konieczności zabiegów eutanazji zwierząt z terenu miasta Krosna.
W przypadku zgłoszenia dotyczącego zwierząt rannych, agresywnych, stwarzających zagrożenie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r.
4. Warunki płatności:
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Należności będą uregulowane w terminie do 14 dni od daty wystawienia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Sposób przygotowania ofert, termin i miejsce otwarcia ofert:
Oferta powinna być sporządzona i złożona na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
do dnia 30.12.2020 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pok. nr 15 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 30.12.2020 r. godz. 11:00.
6. Termin związania ofertą:
Wykonawca jest związany ofertą w terminie 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
7. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami jest Tomasz Kozioł
Sposób porozumiewania się;
a) pocztą elektroniczną – koziol.tomasz@um.krosno.pl
b) platforma zakupowa - https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
8. Wadium
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawców.
9. Ocena ofert
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena brutto – 100%.
W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
10. Istotne postanowienia umowy
Szczegółowy opis przedmiotu umowy określają: ogłoszenie o wszczęciu postępowania wraz z załącznikami, oferta Wykonawcy, wzór umowy,
11. Postanowienia końcowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany warunków przetargu,
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty