Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-12-2020 14:55:00 |
Składania : | 30-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-12-2020 11:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 000 EURO
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A
tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2021 roku”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77314100-5 Usługi w zakresie trawników
77312000-0 Usługi usuwania chwastów
77313000-7 Usługi utrzymania parków
90500000-2 Usługi związane z odpadami
90910000-9 Usługi sprzątania
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości i porządku na terenie następujących obiektów:
- skwer przy ul. Żwirki i Wigury
- park przy ul. Piastowskiej
- park przy ul. Grodzkiej
- park przy ul. Karłowicza
- park przy ul. Decowskiego
- skwer u zbiegu ulic Grodzka-Tkacka
- skwer przy ul. Batorego
- trawniki u podstaw drzew na placu Konstytucji 3 Maja.
Częstotliwość i zakres prac porządkowych został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.
3. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert:
1) cena – 60 %
W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:
P = [Cmin: C] x 60
gdzie:
P – liczba punktów
Cmin – cena najniższa
C – cena badana
2) kryterium społeczne – 20 %
W kryterium społecznym dodatkowe punkty przyznawane będą za zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia.
Kryterium społeczne punktowane będzie w następujący sposób:
- zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 5 pkt,
- zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 10 pkt,
- zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 15 pkt,
- zatrudnienie 4 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 20 pkt.
3) czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 20 %
Rozumiane jest jako maksymalny czas podjęcia działań w odpowiedzi na zgłoszenie Zamawiającego (telefoniczne, mailowe). W przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających pilnego podjęcia prac, wykonawca ma obowiązek przybyć na miejsce zgłoszenia oraz rozpocząć prace wskazane przez Zamawiającego w czasie zadeklarowanym w ofercie, maksymalnie w ciągu 120 min.
W kryterium „czas reakcji” dodatkowe punkty przyznawane będą za:
- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 60 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 20 pkt,
- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 90 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 13 pkt,
- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 120 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 6 pkt.
W przypadku, gdy wykonawca w formularzu oferty nie zaznaczy proponowanego czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wymagany czas reakcji, tj. maksymalnie 120 minut.
Zamawiający
przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone
w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych we wszystkich
ww. kryteriach).
5. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia do dnia 30.12.2020 r., do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój nr 15 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 30.12.2020 r. o godz. 11.00.
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:
Magdalena Galicka - Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (parter, pokój Nr 15), tel. 13 47 43 666,
Bernadetta Józefczyk - Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (parter, pokój Nr 15), tel. 13 47 43 626,
w godz.:
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza ‘Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
7. Warunki płatności:
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Należności będą regulowane w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez wykonawców.
9. Postanowienia końcowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany warunków przetargu,
b) odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,
d) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców.
Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Krosna
1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Krosno reprezentowana przez Prezydenta Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie: 134743625, pocztą elektroniczną na adres: um@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować (we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA:
Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,
- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
- realizacji zawartych umów,
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
4. ODBIORCY DANYCH:
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Gmina Miasto Krosno
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej a po tym czasie przez okres oraz w zakresie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6. PRAWA OSOBY KTÓREJ DANE DOTYCZĄ:
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone przez inne przepisy prawne. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO:
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
8. INFORMACIA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH:
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłanką do przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa luba zawarta między stronami umowa. W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.
Natomiast w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-12-30 14:21 | Magdalena Galicka | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty