Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OS.7031.23.2020.H „Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2021 roku”

Magdalena Galicka
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2020 14:55:00
Składania : 30-12-2020 10:00:00
Otwarcia : 30-12-2020 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 000 EURO

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

„Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2021 roku”

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

2.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

77314100-5 Usługi w zakresie trawników

77312000-0 Usługi usuwania chwastów

77313000-7 Usługi utrzymania parków

90500000-2 Usługi związane z odpadami

90910000-9 Usługi sprzątania

1.       Przedmiotem zamówienia jest:

 

Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości i porządku na terenie następujących obiektów:

- skwer przy ul. Żwirki i Wigury

- park przy ul. Piastowskiej

- park przy ul. Grodzkiej

- park przy ul. Karłowicza

- park przy ul. Decowskiego

- skwer u zbiegu ulic Grodzka-Tkacka

- skwer przy ul. Batorego

- trawniki u podstaw drzew na placu Konstytucji 3 Maja.

 

Częstotliwość i zakres prac porządkowych został opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

2.      Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.

3.     W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

 

4.      Kryterium oceny ofert:

1)        cena60 %

W kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór:

P  = [Cmin: C] x 60

gdzie:

P – liczba punktów

Cmin – cena najniższa

C     – cena badana

2)        kryterium społeczne – 20 %

W kryterium społecznym dodatkowe punkty przyznawane będą za zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia.

Kryterium społeczne punktowane będzie w następujący sposób:

- zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 5 pkt,

- zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności  w ramach realizacji zamówienia – 10 pkt,

- zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 15 pkt,

- zatrudnienie 4 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 20 pkt.

3) czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 20 %

Rozumiane jest jako maksymalny czas podjęcia działań w odpowiedzi na zgłoszenie Zamawiającego (telefoniczne, mailowe). W przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających pilnego podjęcia prac, wykonawca ma obowiązek przybyć na miejsce zgłoszenia oraz rozpocząć prace wskazane przez Zamawiającego w czasie zadeklarowanym w ofercie, maksymalnie w ciągu 120 min.

W kryterium „czas reakcji” dodatkowe punkty przyznawane będą za:

- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 60 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 20 pkt,

- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 90 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 13 pkt,

- zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 120 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 6 pkt.

 

W przypadku, gdy wykonawca w formularzu oferty nie zaznaczy proponowanego czasu reakcji, Zamawiający przyjmie wymagany czas reakcji, tj. maksymalnie 120 minut.

Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone
w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych we wszystkich ww. kryteriach).

5.   Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia do dnia  30.12.2020 r., do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Staszica 2, pokój  nr 15 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 30.12.2020 r. o godz. 11.00.

6.      Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Wykonawcami jest:

Magdalena Galicka - Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (parter, pokój Nr 15), tel. 13 47 43 666,

Bernadetta Józefczyk - Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2 (parter, pokój Nr 15), tel. 13 47 43 626,

w godz.:

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej Gminy Miasto Krosno pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza ‘Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

7. Warunki płatności:

Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na podstawie faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Należności będą regulowane w terminie 14 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

8. Wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez wykonawców.

9. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      zmiany warunków przetargu,

b)      odwołania przetargu, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,

c)      zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty,

d)      żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców. 

 

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Krosna

 

1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Krosno reprezentowana przez Prezydenta Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie: 134743625, pocztą elektroniczną na adres:  um@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować (we wszystkich  sprawach dotyczących  przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA:

Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:

- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,

- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

- realizacji zawartych umów,

- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

 

4. ODBIORCY DANYCH:

- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych  na podstawie przepisów prawa;

- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Gmina Miasto Krosno

 

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą  przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej a po tym czasie przez okres oraz w zakresie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

6. PRAWA OSOBY KTÓREJ DANE DOTYCZĄ:

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone przez inne przepisy prawne. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

7. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO:

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

8. INFORMACIA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłanką do przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa luba zawarta między stronami umowa. W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.

Natomiast  w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.

 

 

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.docx docx 40.29 2020-12-22 14:55:00 Postępowanie
SST.doc doc 82 2020-12-22 14:55:00 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 31.83 2020-12-22 14:55:00 Postępowanie
Kosztorys ofertowy.docx docx 19.34 2020-12-22 14:55:00 Kryterium
Oferta.docx docx 15.36 2020-12-22 14:55:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #409794.pdf pdf 38.47 2020-12-30 14:21:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-30 14:21 Magdalena Galicka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2021 roku” Wymagane złożenie załączników - formularz oferty i kosztorys ofertowy. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2761 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Kosztorys ofertowy.d [...].docx

Oferta.docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 31.12.2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Kryterium społeczne 20% W kryterium społecznym dodatkowe punkty przyznawane będą za zatrudnienie osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia. Kryterium społeczne punktowane będzie w następujący sposób: - zatrudnienie 1 osoby niepełnosprawnej do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 5 pkt, - zatrudnienie 2 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 10 pkt, - zatrudnienie 3 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 15 pkt, - zatrudnienie 4 osób niepełnosprawnych do wykonywania czynności w ramach realizacji zamówienia – 20 pkt. (0)
5 Czas reakcji na zgłoszenie zamawiającego 20% Rozumiane jest jako maksymalny czas podjęcia działań w odpowiedzi na zgłoszenie Zamawiającego (telefoniczne, mailowe). W przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających pilnego podjęcia prac, wykonawca ma obowiązek przybyć na miejsce zgłoszenia oraz rozpocząć prace wskazane przez Zamawiającego w czasie zadeklarowanym w ofercie, maksymalnie w ciągu 120 min. W kryterium „czas reakcji” dodatkowe punkty przyznawane będą za: - zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 60 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 20 pkt, - zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 90 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 13 pkt, - zaoferowanie przez wykonawcę maksymalnie 120 – minutowego czasu reakcji na zgłoszenie Zamawiającego – 6 pkt. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 356