Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: COZL/DZP/AS/3411/PN- 199/20 Dostawa asortymentu medycznego różnego ( staplery, ładunki do staplerów oraz trokary, liczniki igieł, zestaw do cystotomii, igły Verress’a, uchwyty do lamp operacyjnych, klipsownice wielorazowe, klipsy tytanowe) na potrzeby COZL

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2020 10:15:00
Składania : 15-02-2021 09:45:00
Otwarcia : 15-02-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
espd-request.xml xml 136.64 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 231.94 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 6544.62 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
zał. nr 1.1- 1.10 kosztorys ofertowy.doc doc 303 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
zał. nr 4 Formularz cenowy.doc doc 81.5 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
Załącznik 3 i 5.doc doc 60.5 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór Umowy.odt odt 29.69 2020-12-22 10:15:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmiania ogłoszenia..pdf pdf 388.96 2021-01-22 14:37:53 Postępowanie
Zmiana SIWZ.pdf pdf 403.85 2021-01-22 14:37:53 Postępowanie
zał. nr 1.5- 1.9 ZMIANA ZAŁĄCZNIKÓW.doc doc 194 2021-01-28 10:06:02 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienie części nr 4.pdf pdf 5834.05 2021-03-12 09:41:50 Publiczna wiadomość
Unieważnienie czynności oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty dot. cz. 9.pdf pdf 1064.47 2021-03-24 14:58:23 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty część nr 9.pdf pdf 1390.44 2021-03-30 08:47:35 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytania oraz zmiana załączników.pdf pdf 4512.76 2021-01-28 10:04:56 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na zapytania oraz zmiana SIWZ.pdf pdf 1246.63 2021-01-29 10:54:16 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert PN-199-20.pdf pdf 868.57 2021-02-15 14:52:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-30 08:47 Agnieszka Studzińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dotyczy części nr 9

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-03-24 14:58 Agnieszka Studzińska Informacja o unieważnieniu oceny i wyboru najkorzystniejszej ofert w zakresie części nr 9

Unieważnienie czynno [...].pdf

2021-03-12 09:41 Agnieszka Studzińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o unieważnieniu części nr. 4 – Uchwyty do lamp operacyjnych.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-02-15 14:52 Agnieszka Studzińska Informacja z otwarcia ofert PN-199/20

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-01-29 10:54 Agnieszka Studzińska Odpowiedzi na zapytania oraz zmiana SIWZ.

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

2021-01-28 10:04 Agnieszka Studzińska Odpowiedzi na zapytania oraz zmiana załączników.

Odpowiedzi na zapyta [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2055