Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DE.403.105.2020 Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i ozonowanie lokali, części wspólnych, terenów przyległych do nieruchomości.

Termin:
Zamieszczenia : 22-12-2020 15:22:00
Składania : 22-12-2020 15:36:23
Otwarcia : 28-12-2020 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Deratyzacja, dezynfekcja, dezynsekcja i ozonowanie lokali, części wspólnych, terenów przyległych do nieruchomości. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 415 88 91

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU_DDDiO.pdf pdf 262.71 2020-12-22 15:22:00 Kryterium

Komunikaty

2020-12-22 15:36 Kinga Mazur Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd techniczny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dezynfekcja szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 20 szt. - (0)
2 Dezynsekcja szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 100 szt. - (0)
3 Deratyzacja z wykorzystaniem trwałego karmnika deratyzacyjnego szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 400 szt. - (0)
4 Dezodoryzacja szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 15 szt. - (0)
5 Ozonowanie szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 40 szt. - (0)
6 Wyłapanie gołębi żywych, usuwanie martwych gołębi z części wspólnych nieruchomości szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 65 szt. - (0)
7 Sprzątanie odchodów z części wspólnych nieruchomości szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 20 szt. - (0)
8 Zwalczanie gniazd os, szerszeni, obrzeżków szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 45 szt. - (0)
9 Dezynsekcja, dezynfekcja, dezodoryzacja i ozonowanie po zgonach i eksmisjach szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 15 szt. - (0)
10 Dezynsekcja, dezynfekcja, dezodoryzacja po usunięciu martwych gołębi szczegółowe warunki zamówienia opisano w IPU 40 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania Umowy do dnia 31.12.2021 r. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

IPU_DDDiO.pdf

(0)
7 Przedmiot zamówienia - Podane w przedmiocie zamówienia prognozowane ilości usług do wykonania są ilością szacunkową Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania innej ilości usług w ramach maksymalnego wynagrodzenia wynikającego z Umowy zawartej z Wykonawcą. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 635