Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2020 11:30:00 |
Składania : | 31-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 31-12-2020 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Dobrzyniewo Duże, dnia 21 grudnia 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zaprasza do złożenia ofert na opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego stanowiących dwie odrębne oferty:
1. części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej) – około 8 ha
2. części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej) – około 64 ha
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Dobrzyniewo Duże
ul. Białostocka 25
16-002 Dobrzyniewo Duże
tel. (85) 742 81 55, fax (85) 719 71 47
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.), zgodnie z Zarządzeniem nr 44/2020 Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 30 października 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 30 000 euro.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części (załączniki do oferty oznaczone są odpowiednio jako a i b).
a. Część pierwsza dotyczy opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej). Teren przeznaczony w studium pod zabudowę mieszkaniową, powierzchnia około 8 ha.
b. Część druga dotyczy opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej). Teren przeznaczony w studium pod zabudowę mieszkaniową, powierzchnia około 64 ha.
2. Projekt Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego należy wykonać zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z ustaleniami Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrzyniewo Duże, uchwalonego uchwałą Nr XIX/148/20 Rady Gminy Dobrzyniewo Duże, z dnia 28 lutego 2020 r.
IV. ZAKRES RZECZOWY ZADAŃ:
Część 1 - opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej)
1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej), zgodnie z Uchwałą Nr XXIV/188/20 z dnia 28 sierpnia 2020 r. Rady Gminy Dobrzyniewo Duże w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej). Uchwała dostępna pod adresem: https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/organy/rada_g/rady_gminyviii_kadencja/uchway_rady_gminy/.
2. Obszar opracowania obejmuje część miejscowości Fasty (pomiędzy ulicą Leśną, ul. Łyskowską i granicą administracyjną z gminą Choroszcz) – łącznie około 8 ha. Na te-renie planu znajdują się grunty rolne klasy III (około 4,5 ha).
3. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.
Część 2 - opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej)
1. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej), zgodnie z Uchwałą Nr XXVIII/223/20 z dnia 11 grudnia 2020 r. Rady Gminy Dobrzyniewo Duże w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej). Uchwała dostępna pod adresem: https://bip.ug.dobrzyniewoduze.wrotapodlasia.pl/organy/rada_g/rady_gminyviii_kadencja/uchway_rady_gminy/.
2. Obszar opracowania obejmuje część miejscowości Fasty (rejon ulicy Rolnej) pomiędzy ul. Szosą Knyszyńską, ul. Dobrzyniewską, ul. Łąkową, a granicą administracyjną z miastem Białystok) – łącznie około 64 ha. Na terenie planu znajdują się grunty rolne klasy III (około 18 ha).
3. W toku realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem Gminy i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej.
V. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA SPORZĄDZI I PRZEKAŻE ZAMAWIAJĄCEMU NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
W odniesieniu do części 1 przedmiotu zamówienia:
1. Projekt uchwały miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrzyniewo Duże – obszar części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej), wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną:
a) w formie papierowej - 4 egz.,
b) w wersji elektronicznej (nagrane na płycie CD lub DVD) – 2 egz.,
c) pliki w formacie PDF lub JPG – 2 egz.,
d) plik w formacie wektorowym DWG, DXF (na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) – 2 egz.
2. Prognozę oddziaływania na środowisko - 4 egz.
3. Dokumentacja formalno - prawna prac nad MPZP – 2 egz.
4. opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG – 1 egz.
5. Opracowanie prognozy skutków finansowych dla uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 1 egz.
W odniesieniu do części 2 przedmiotu zamówienia:
1. Projekt uchwały miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Dobrzyniewo Duże – obszar części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej), wraz z załącznikami zawierającymi część tekstową i graficzną:
a) w formie papierowej - 4 egz.,
b) w wersji elektronicznej (nagrane na płycie CD lub DVD) – 2 egz.,
c) pliki w formacie PDF lub JPG – 2 egz.,
d) plik w formacie wektorowym DWG, DXF (na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku) – 2 egz.
2. Prognozę oddziaływania na środowisko - 4 egz.
3. Dokumentacja formalno - prawna prac nad MPZP – 2 egz.
4. opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej – 1 egz. oraz w wersji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG – 1 egz.
5. Opracowanie prognozy skutków finansowych dla uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 1 egz.
VI. W RAMACH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO PRZEPROWADZENIA NASTĘPUJĄCYCH CZYNNOŚCI:
W odniesieniu do każdej części przedmiotu zamówienia osobno:
1. Merytoryczne przygotowanie dokumentów formalno - prawnych (projekty pism zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych.
2. Sporządzenie planu na odpowiednich mapach.
3. Pozyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie i na swój koszt wszelkich materia-łów i danych niezbędnych do wykonania MPZP (w tym niezbędnych opinii i uzgodnień, a także wykonanie na swój koszt prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego, o których mowa w ustawie Prawo ochrony środowiska, jak również prognozy skutków finansowych, o której mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).
4. Sporządzenie wniosków o przeznaczeniu gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w wymaganych ilościach).
5. Przygotowanie obwieszczeń, wykazu, zestawień, wystąpień, niezbędnych do wykonania czynności określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym) dotyczących opracowywanego planu.
6. Przygotowanie analizy wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia.
7. Opracowanie projektu planu.
8. Wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień.
9. W razie konieczności ponowne uzgadnianie projektu planu, w przypadku wprowadzenia zmian przez władze gminy.
10. Wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z ponowionych uzgodnień.
11. Przygotowanie planu wraz z wymaganymi załącznikami do uchwalenia.
12. Sporządzenie kopii planu.
13. Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie w ce-lu stwierdzenia zgodności z przepisami prawa miejscowego do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności.
14. Wykonawca jest zobowiązany do prezentacji projektu MPZP władzom gminy i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań, prezentacji projektu MPZP podczas posiedzeń Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej (GKUA) i Komisji Rady Gminy prezentacji projektu MPZP podczas sesji Rady Gminy – w razie potrzeb.
15. W przypadku uwag organu nadzoru prawnego do uchwalonego MPZP, Wykonawca zobowiązany jest doprowadzić to opracowanie do zgodności z przepisami w terminach ustalonych przez Zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia.
16. W przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia uzupełnić (zmienić) opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowań do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia wykonywania zamówienia.
17. Powyższe wyliczenie nie ma charakteru wyczerpującego. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia wymaganego rezultatu (realizacji całości zadania), odpowiadającego stanowi prawnemu na dzień wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w usta-wie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować, jako oczywiste i uwzględniać w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin wykonania – realizacji przedmiotów zamówienia ustala się na okres do 24 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy wskazane przez niego materiały, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy niezwłocznie po jej podpisaniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej podpisania. Za dzień wykonania zamówienia uznaje się dzień dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów oraz po opublikowaniu przez Wojewodę uchwalonego planu.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI WYNAGRODZENIA WYKONAWCY:
Za wykonanie przedmiotów zamówienia, odrębnie dla każdej części, tj.: część 1: opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulic Łyskowskiej i Leśnej), oraz część 2: opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Fasty (rejon ulicy Rolnej), Zamawiający zapłaci wynagrodzenie Wykonawcy w trzech ratach.
I - rata w wysokości 50 % wynagrodzenia zostanie zapłacona Wykonawcy po wykonaniu:
a. przygotowaniu ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień (wraz z rozdzielnikiem) o przystąpieniu do sporządzenia MPZP, a także opracowanie założeń i koncepcji;
b. analizy złożonych wniosków do opracowania MPZP wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia;
c. uzgodnieniu zakresu prognozy oddziaływania na środowisko;
d. opracowania „Prognozy oddziaływania na środowisko”- 4 egz.;
e. opracowania ekofizjograficznego w wersji papierowej – 1egz. oraz w wersji elektronicznej – pliki w formacie PDF lub JPG – 1egz.;
f. opracowaniu prognozy skutków finansowych dla uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – 1egz.;
g. opracowaniu i przekazaniu projektu MPZP do akceptacji Zamawiającego;
h. przygotowaniu projektu MPZP do uzgodnień i opiniowania;
i. przekazaniu projektu planu do przedstawienia Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej.
II - rata w wysokości 30% wynagrodzenia - nastąpi po:
a. wprowadzeniu ewentualnych zmian wynikających z otrzymanych opinii i uzgodnień;
b. po przekazaniu projektu planu wraz z „Prognozą oddziaływania na środowisko” do wyłożenia do publicznego wglądu;
c. po przygotowaniu ogłoszeń i zamieszczeniu ogłoszenia w prasie o terminie wyłożenia projektu planu.
III - rata w wysokości 20 % wynagrodzenia – nastąpi po:
a. przygotowaniu propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do projektu MPZP w trakcie wyłożenia go do publicznego wglądu;
b. przekazaniu do uchwalenia projekt MPZP;
c. przygotowaniu i przekazaniu wszystkich egzemplarzy dokumentacji planistycznej, w tym 1 zawierającej oryginały dokumentów oraz przekazaniu ostatecznej wersji projektu MPZP;
d. po opublikowaniu przez Wojewodę uchwalonego planu.
Wypłata poszczególnych rat wynagrodzenia nastąpi z chwilą zatwierdzenia ich realizacji przez Zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionego przez Wykonawcę rachunku / faktury VAT, w terminie 30 dni od daty potwierdzonego doręczenia rachunku / faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w rachunku /fakturze VAT. Dniem zapłaty jest dzień zlecenia przelewu przez Zamawiającego.
IX. MIEJSCE, TERMIN ORAZ FORMA SKŁADANIA OFERT:
Oferty można składać w Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/,
lub na adres e-mail: s.kwit@dobrzyniewo.pl w terminie do 31.12.2020 r. do godz. 12:00.
1. Oferty należy złożyć na formularzach ofertowych przygotowanych przez Zamawiającego. Wzór formularzy został dołączony do niniejszego zaproszenia (Załącznik Nr 1a i 1b).
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
3. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym zamówieniu tylko jedną ofertę.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania w przypadku wystąpienia szczególnych okoliczności.
X. KRYTERIA OCENY OFERT I ODPŁATNOŚCI:
• Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierować się następującym kryterium – Cena (100%). Ofercie najkorzystniejszej w danym kryterium przydziela się 100 punktów;
• Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty;
• Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
Cena winna zawierać wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania przedmiotu zamówienia w tym koszty podatku VAT.
Wykonawca zobowiązany jest do podania całkowitej ceny zamówienia, wyliczonej
do dwóch miejsc po przecinku, wyrażonej cyfrowo i słownie w polskich złotych.
XII. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA:
O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje telefonicznie, wzywając wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy.
XIII. OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI:
Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy.
XIV. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz ofertowy.
2. Projekt umowy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 085 71 97 900.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-01-04 11:42 | Sebastian Kwit | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert na sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. |
2020-12-31 13:41 | Sebastian Kwit | Informacja z otwarcia ofert 31.12.2020 r. |
Komunikaty