Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2020 12:30:00 |
Składania : | 17-12-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | 17-12-2020 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Serwis i naprawa dźwigów towarowych i osobowych w budynkach w administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. CZĘŚĆ I: dotyczy nw. urządzeń dźwigowych:
1) budynek NZOZ „Ośrodek Zdrowia” ul. K. Paryskiej 14 w Jastrzębiu-Zdroju:
- dźwig firmy CIBES LIFT AB Szwecja
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych CIBES A 5000
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 658082-8417/2006/400kg/3
- nr ewidencyjny: 3007000152
2) budynek użytkowy ul. 1 Maja 61 w Jastrzębiu-Zdroju:
- dźwig firmy LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa P. Rafalik
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych Kali B
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: B-09-173/2009/300kg/2
- nr ewidencyjny: 3007000236
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigów w budynkach będących w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości:
1) stała konserwacja i serwis dźwigów osobowych oraz kontrola działania urządzeń nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłocznie usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigów maksymalne do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 30 minut od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych pomiarów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie 2: Wykonanie naprawy dźwigów wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda zakres robót koniecznych do wykonania w celu przywrócenia urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania. Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) Wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
Zadanie 3: Wykonanie resursu urządzeń dźwigowych zgodnie z zapisami w książce rewizyjnej lub odrębnym zleceniem Zamawiającego:
Sporządzenie przedmiotowej dokumentacji zgodnie z zapisami w książce rewizyjnej, zaleceniami Inspektora UDT, na podstawie Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
Zadanie 1, Zadanie 2 oraz Zadanie 3 Części I należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
2.2. CZĘŚĆ II: dotyczy nw. urządzeń dźwigowych:
1) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej ul. Komuny Paryskiej 16
- dźwig firmy FUD BOLĘCIN
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały PAE
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 59318/1996/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107000673
2) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej ul. Komuny Paryskiej 16
- dźwig firmy FUD BOLĘCIN
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały PAE
- nr fabryczny/rok budowy/ udźwig/ilość przystanków: 59319/1996/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107000674
3) Zakład Terapii Zajęciowej ul. Wielkopolska 1A
- dźwig firmy CIBES LIFT AB Szwecja
- urządzenie/typ: platforma pionowa dla osób niepełnosprawnych CIBES A 5000
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 456289-6703/2004/400kg/2
- nr ewidencyjny: 3007000100
4) Budynek użytkowy ul. 1 Maja 61
- dźwig firmy PUHP PILAWA
- urządzenie/typ: osobowy hydrauliczny
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: P97H0013/1997/1000kg/3
- nr ewidencyjny: 3107000533
5) Budynek użykowy Dom Nauki i Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ul. Szkolna 1
- dźwig firmy MONITOR S. p. A. Via Postumia
- urządzenie/typ: dźwig osobowy hydrauliczny MONITOR
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 218783/2001/630kg/2
- nr ewidencyjny: 3107001035
6) Budynek użytkowy ul. Szkolna 1
- dźwig firmy SKG Metallchneider GmbH, Niemcy
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały ISO-A
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 224370/2011/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107001935
7) Budynek użytkowy ul. Szkolna 1
- dźwig firmy ZUD W-wa
- urządzenie/typ: dźwig towarowy mały ZUD
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 48938/1979/100kg/2
- nr ewidencyjny: 3107002470
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigów w budynkach będących w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości:
1) stała konserwacja i serwis dźwigów towarowych i osobowych oraz kontrola działania urządzeń nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigów w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłocznie usuwanie awarii, odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigów maksymalne do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 30 minut od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych pomiarów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie 2: Wykonanie naprawy dźwigów towarowych i osobowych wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda zakres robót koniecznych do wykonania w celu przywrócenia urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania. Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) Wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
Zadanie 1, Zadanie 2 Części II należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedno z zadań.
Część I oraz Część II należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty na jedną z nich.
2.3. CZĘŚĆ III: dotyczy urządzenia dźwigowego w budynku NZOZ “Ruptawa” i “Vitamed” ul. Cieszyńska 146
- dźwig firmy KONE OYJ
- urządzenie/typ: dźwig PW08/10-19 KONE MonoSpace
- nr fabryczny/rok budowy/udźwig/ilość przystanków: 40283981/2012/630kg/3
- nr ewidencyjny: 3107002101
Zadanie 1: Serwis i konserwacja dźwigu będącego w administrowaniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w budynku przy ul. Cieszyńskiej 146 w Jastrzębiu-Zdroju:
1) stała konserwacja i serwis dźwigu oraz kontrola działania urządzenia nie mniej niż raz na 30 dni;
2) utrzymanie dźwigu w stałej sprawności technicznej, w tym niezwłocznie usuwanie awarii odblokowanie urządzenia oraz ewentualne uwalnianie uwięzionych:
- usuwanie awarii i uruchomienie dźwigu maksymalne do 4 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia,
- uwalnianie osób uwięzionych w kabinie dźwigowej maksymalnie do 60 minut od chwili zgłoszenia;
3) zapewnienie 24-godzinnego pogotowia technicznego z możliwością wzywania go telefonicznie;
4) wykonywanie obowiązkowych pomiarów i uczestnictwo w badaniach okresowych Urzędu Dozoru Technicznego w terminach zgodnie z zapisami w książkach rewizyjnych;
5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek kwalifikujących dźwig do modernizacji, remontu lub naprawy, których usunięcie wykracza poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych urządzeń.
Zadanie 2: Wykonanie naprawy dźwigów wykraczających poza zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych, nie ujętych w STWiOR:
1) zakres robót każdorazowo zostanie określony w protokole przekazania frontu robót na podstawie złożonego przez Wykonawcę pisma, w którym Wykonawca szczegółowo opisze rodzaj usterki, poda zakres robót koniecznych do wykonania w celu przywrócenia urządzeniu sprawności technicznej i bezpiecznego jego użytkowania. Wartość robót zostanie określona na podstawie złożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego;
2) podstawą spisania protokołu przekazania frontu robót jest dostarczenie kosztorysu ofertowego;
3) w protokole przekazania frontu robót zostanie określony zakres robót oraz termin ich wykonania;
4) Wszelkie samodzielne decyzje Wykonawcy w zakresie dokonania naprawy urządzenia dźwigowego bez otrzymania protokołu przekazania frontu robót będą bezskuteczne, a roboty wykonane na jego koszt i ryzyko;
5) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac nie objętych umową, Wykonawca nie może ich realizować bez uzyskania dodatkowego zlecenia w formie odrębnego protokołu przekazania frontu robót przez inspektora nadzoru.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. łącznie na CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II i/lub ofertę na CZĘŚĆ III.
3. Szczegółowy zakres wykonania robót oraz prac przewidzianych do wykonania określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 - dotyczy Części I oraz Części II oraz Załącznik nr 2A do Zaproszenia - dotyczy Części III).
4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac oraz robót nie ujętych w STWiOR, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I+Części II i/lub Części III): od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
5.1.
Podpisanie
umowy przez Zamawiającego nastąpi w dniu 04.01.2021
r. z datą jej obowiązywania od 01.01.2021 r.
do 31.12.2021 r.
6. Wymagany okres udzielonej gwarancji i rękojmi (dotyczy Części I Zadanie 2+Części II Zadanie 2 i/lub Części III Zadanie 2):
6.1. Udzielona gwarancja na wykonaną usługę nie może być krótsza niż 12 miesięcy.
7. Wymagania wobec Wykonawcy (dotyczy Części I+Części II i/lub Części III):
a) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia „E” do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (min. 1 osoba),
b) dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia „D” do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (min. 1 osoba),
c)
dysponowanie osobą posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne UDT
do konserwacji urządzeń dźwigów osobowych
i towarowych kat.
I (min.
1
osoba).
7.1. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa powyżej posiadała jedna-ta sama osoba.
7.2. W przypadku składania oferty na Część I i Część II i/lub Część III wystarczająca jest ilość osób wskazanych w ppkt a)-c), nawet jeśli z jednym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na wszystkie części zamówienia.
2020-12-22 10:11 | Agnieszka Wojtal-Popko | Ogłoszenie wyników postępowania |
Komunikaty