Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór w celu utylizacji zużytych filtrów powietrza do systemu wentylacji mechanicznej szpitala we Wrocławiu przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa nr 2

Termin:
Zamieszczenia : 09-12-2020 13:57:00
Składania : 16-12-2020 11:00:00
Otwarcia : 16-12-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami) na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy.

1.    Przedmiotem zamówienia jest odbiór w celu utylizacji zużytych filtrów powietrza do systemu wentylacji mechanicznej szpitala we Wrocławiu przy ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa nr 2.

2.  Szczegółowe warunki dotyczące Przedmiotu zamówienia, w tym: zakres Przedmiotu zamówienia, terminy realizacji, warunki płatności zostały określone w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).

3.   Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy (załącznik nr 1).

4.  Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do transportu i utylizacji filtrów lub posiada stosowną umowę z firmą zewnętrzną. Natomiast z chwilą podpisywania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku. KOD ODPADU: 15 02 03

5.    Termin związania ofertą: 30 dni.

6.    Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.

Zapraszamy do złożenia  ofert  poprzez  poniższy  formularz  elektroniczny.

 

W przypadku pytań: 

 

1)    merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego". 

2)    związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,  w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 

Wiadomości  z  platformy  zakupowej  mają  charakter  informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_1_wzor_umowy.pdf pdf 519.94 2020-12-09 13:57:00 Postępowanie
zestawienie ofert-sig.pdf pdf 420.6 2020-12-16 13:20:52 Publiczna wiadomość
informacja_o_wyborze_oferty-sig.pdf pdf 443.87 2020-12-17 12:47:40 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu wyboru oferty-sig.pdf pdf 440.69 2020-12-22 14:53:15 Publiczna wiadomość
informacja o uniewaznieniu postepowania-sig.pdf pdf 442.07 2020-12-22 14:58:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-22 14:58 Robert Chorążewski Informacja o unieważnieniu postępowania.

informacja o uniewaz [...].pdf

2020-12-22 14:53 Robert Chorążewski Informacja o unieważnieniu wyboru oferty.

informacja o uniewaz [...].pdf

2020-12-17 12:47 Robert Chorążewski W załączniku informacja o wyborze oferty.

informacja_o_wyborze [...].pdf

2020-12-16 13:20 Robert Chorążewski W załączniku zestawienie złożonych ofert.

zestawienie ofert-si [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Odbiór odpadów Odbiór w celu utylizacji 1 kg Odpadów 750 kg - (0)
2 Koszt transportu Zryczałtowane koszty transportu za jedno Zamówienie 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Akceptuję treść zawartego w zapytaniu wzoru umowy (załącznik nr 1) wraz z załącznikami i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia Umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczam, że posiadam uprawnienia do transportu i utylizacji filtrów/ posiadam stosowną umowę z firmą zewnętrzną. Z chwilą podpisania umowy zobowiązuję się do dostarczenia dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku. KOD ODPADU: 15 02 03 - Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 530