Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.271.1.13.2020.AK Wycena nieruchomości na terenie Gminy Debrzno w okresie od 1.01.2021 r. - 31.12.2021 r.

Projekty Anna Król
Gmina Debrzno
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2020 09:38:00
Składania : 11-12-2020 08:00:00
Otwarcia : 11-12-2020 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

RI.271.1.13.2020.AK                                                                                         Debrzno, 04.12.2020 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Wycena nieruchomości na terenie Gminy Debrzno w okresie od 1.01.2021 r. - 31.12.2021 r.

 

1.    Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Gmina Debrzno

reprezentowana przez

p. Wojciech Kallas – Burmistrz Debrzna

ul. Traugutta 2

77-310 Debrzno

tel. 59 83 35 351

e-mail: urzad@debrzno.pl

http://bip.debrzno.pl

powiat człuchowski

województwo pomorskie

NIP: 843-15-30-511

REGON: 770979654

 

Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r.,  poz.1843).

Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 279.301.2019 Burmistrza Debrzna z dnia 16 grudnia 2019 r.

 

2.    Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie zlecanych wycen nieruchomości na terenie Gminy Debrzno w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r., obejmujące swym zakresem:

 

Lp.

Zakres opracowania

( operat szacunkowy )

Szacunkowa liczba zleceń

1

Działka gruntu niezabudowana dla ustalenia ceny sprzedaży

20

2

Działka gruntu  dla aktualizacji opłaty z tytułu wieczystego użytkowania

2

3

Działka gruntu niezabudowana dla ustalenia ceny sprzedaży na poprawienie warunków nieruchomości przyległej

4

4

Działka gruntu  dla ustalenia ceny sprzedaży na własność dla użytkownika  wieczystego

 

2

5

Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału – opłata adiacencka

 

10

6

Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek budowy sieci uzbrojenia  terenu i drogi – opłata adiacencka

 

20

7

Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości na skutek zmiany planu zagospodarowania przestrzennego – opłata planistyczna

 

2

8

Lokal użytkowy ze szkicem inwentaryzacyjnym i pomieszczeniami przynależnymi dla ustalenia ceny sprzedaży

2

9

Lokal mieszkalny  ze szkicem inwentaryzacyjnym i pomieszczeniami przynależnymi dla ustalenia ceny sprzedaży

10

10

Pomieszczenie gospodarcze  poza nieruchomością lokalową dla ustalenia ceny sprzedaży

 

5

11

Budynek  mieszkalny wolnostojący  do dwóch lokali dla ustalenia ceny sprzedaży

 

2

12

Budynek mieszkalny  wolnostojący do pięciu lokali dla ustalenia ceny sprzedaży

 

2

13

Budynek gospodarczy lub  garażowy dla ustalenia ceny sprzedaży

 

5

14

Budynek niemieszkalny, wolnostojący, inny niż opisane w poz. 11-13, dla ustalenia ceny sprzedaży

 

2

15

Wycena innych budowli trwale związanych z nieruchomością – za obiekt

5

16

Wycena drzew  pojedynczych – za obiekt       

10

17

Wycena drzewostanu  leśnego  lub zadrzewień  - za 1 ha      

5

18

Sporządzenie opinii o aktualności sporządzonego wcześniej operatu szacunkowego

10

 

 

3.      Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

a)         Termin wykonania zamówienia : sukcesywnie w okresie 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.

b)        Zamawiający zastrzega, że podane ilości zleceń są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb.

 

4.      Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia:  Józef Bil  - tel.: 59 83 35351 w. 50, e-mail: j.bil@debrzno.pl

 

5.      Kryteria oceny ofert:

a)      Cena – 100%

 

6.    Wymagania stawiane Wykonawcom:

1.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:

a)      Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)      Dysponowania odpowiednim  potencjałem  technicznym  oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.

2.      Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.

 

7.      Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 11.12.2020 r. do godz. 08.00

 

8.      KLAUZULA INFORMACYJNA   RODO

 

1.      Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”  informuję, że:

2.      Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd  Miejski w Debrznie danych osobowych wykonawców jest  Burmistrz Debrzna , adres Urzędu  Miejskiego w Debrznie:            ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno tel.  59 83 35 351 .

3.      Funkcję Inspektora Ochrony Danych pełni Pani  Bernadeta Kopeć  tel.  59 83 35 351 wew. 51.

4.      Dane osobowe klientów zbierane i przetwarzane są w celu możliwości wykonywania przez Urząd  Miejski w Debrznie ustawowych zadań publicznych, określonych min. w ustawie z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz w innych regulacjach.

5.      Pozyskane od klientów dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

6.      Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.

7.      Klienci Urzędu mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

8.      Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie, klienci mają prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie ich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

9.      Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

10.  W większości przypadków przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podawanie przez klienta jest obowiązkowe. W niektórych sprawach podawanie danych osobowych może być dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, o których mowa w ust. 3. W sytuacji dobrowolności podawania danych osobowych klienci zostaną o tym fakcie poinformowani. Niepodanie lub podanie niepełnych danych osobowych może skutkować pozostawieniem wniosku  bez rozpatrzenia.

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020_wyceny_zapytanie.pdf pdf 1255.72 2020-12-04 09:38:00 Postępowanie
2020_wyceny_wybór_oferty.pdf pdf 331.49 2020-12-14 10:14:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-14 10:14 Projekty Anna Król Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

2020_wyceny_wybór_of [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Poz.1 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 20 usługa - (0)
2 Poz.2 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
3 Poz.3 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 4 usługa - (0)
4 Poz.4 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
5 Poz.5 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 10 usługa - (0)
6 Poz.6 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 20 usługa - (0)
7 Poz.7 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
8 Poz.8 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
9 Poz.9 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 10 usługa - (0)
10 Poz.10 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 5 usługa - (0)
11 Poz.11 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
12 Poz.12 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
13 Poz.13 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 5 usługa - (0)
14 Poz.14 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 2 usługa - (0)
15 Poz.15 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 5 usługa - (0)
16 Poz.16 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 10 usługa - (0)
17 Poz.17 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 5 usługa - (0)
18 Poz.18 zakresu w opisie przedmiotu zamówienia - 10 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udziału - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Proszę potwierdzić (0)
3 Warunki udziału - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia.Proszę potwierdzić (0)
4 Warunki udziału - Cena ofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 514