Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa demontażu, wyniesienia, wywozu i zniszczenia wyposażenia gastronomicznego

Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2020 10:15:00
Składania : 09-12-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Termin realizacji zamówienia - Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie i godzinie odbioru asortymentu nie później niż 4 dni robocze przed wykonaniem usługi.
2. Termin ważności oferty minimum 90 dni
3. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
4. Koszty związane z wyniesieniem asortymentu o dużych gabarytach leżą po stronie wykonawcy.
5. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dnia wykonania usługi i dostarczenia faktury pod wskazany przez zamawiającego adres.
6. Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
9. Kryterium oceny najniższa cena (w sytuacji złożenia dwóch jednakowych ofert cenowych będzie brany pod uwagę termin realizacji zamówienia).
10. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
11. Dostawy odbywają się w godzinach od 8:30 – 15:30 

W razie pytań proszę o kontakt:
Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Tel. 47 841 32 55 lub 693 997 221, w  godz.8:30 do 15:30
agnieszka.strzechowska-vel-strzeszewska@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Sprzęt AGD do utylizacji.xlsx xlsx 10.96 2020-12-07 08:23:41 Przedmiot zamówienia
RODO.pdf pdf 269.77 2020-11-30 10:15:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa demontażu, wyniesienia, wywozu i zniszczenia ciężkiego wyposażenia gastronomicznego, materiałów szklanych,plastikowych, drewnianych i metalowych Opis: 1. Usługa dotyczy demontażu, wyniesienia, odbioru i zniszczenia wyposażenia gastronomicznego w obecności komisji z Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. 2. Sprzęt zostanie odebrany przez Wykonawcę własnym transportem z obiektu przy ul. Lutomierskiej 108/102 w Łodzi. 3. Czas związania z ofertą wynosi 90 dni od daty zakończenia zapytania ofertowego na platformie zakupowej. Wykonawca zostanie poinformowany o dokładnym terminie i godzinie odbioru asortymentu nie później niż 4 dni robocze przed wykonaniem usługi. Ewentualna zmiana ustaleń przez Wykonawcę oraz poniesione z tego tytułu koszty stoją po stronie Wykonawcy. 4. Odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 5. Podane ilości są szacowane i mogą ulec zmianie. 6.Szacunkowa waga 1500-2000 kg. 7. Faktura zostanie wystawiona przez Wykonawcę po wykonaniu usługi z uwzględnieniem faktycznej wagi asortymentu. 8. W cenę należy wliczyć wszystkie koszty poniesione przez Wykonawcę. 9. Proszę o podanie telefonu kontaktowego. 10. Po wyborze Wykonawcy zostanie wysłane zlecenie usługi. 11. Zamawiający ma możliwość zmiany terminu wybrakowania, o czym powiadomi Wykonawcę. UWAGA!!! Proszę o podanie ceny za 1 kg z wliczonymi kosztami poniesionymi przez Wykonawcę. Wykaz sprzętu w załączniku.

Sprzęt AGD do utyliz [...].xlsx

1 kg Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (I)
ul. Lutomierska 108/112
91-048, Łódź
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do uzgodnienia z Zamawiającym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 RODO - Przyjmuję do wiadomości i akceptuję zapisy klauzuli informacyjnej. Proszę potwierdzić wpisując „Akceptuję”.

RODO.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 331