Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-11-2020 14:42:00 |
Składania : | 02-12-2020 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Informujemy
o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem
wewnętrznym organizacji. Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w
oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U.2019.1843 t.j. z dnia 2019.09.27).
Przedmiotem zamówienia jest remont mieszkania w budynku komunalnym w Plewiskach przy ul. Szkolnej 155/5.
Remont dotyczy następujących pomieszczeń:
1. Pokój o wymiarach 4,63m x 6,99m , uśredniona wysokość pomieszczenia 3,02m
2. Łazienka o wymiarach 1,98m x 2,24m , wysokość pomieszczenia 3,10m
Szczegółowy zakres robót został opisany w "Opisie przedmiotu zamówienia" oraz w załączonym przedmiarze, którzy załączono pomocniczo.
Wszelkie materiały zastosowane w przy realizacji w/w robót muszą posiadać certyfikaty na znak bezpieczeństwa i wymagane atesty.
Kolory farb do uzgodnienia z Zamawiającym.
Zamawiający załącza dokumentację fotograficzną obecnego stanu mieszkania.
Przedmiot zamówienia winien być objęty min. 24-miesięcznym okresem gwarancji od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
W wycenie należy uwzględnić zabezpieczenie wszelkich powierzchni oraz wywóz i utylizację odpadów powstałych podczas remontu.
UWAGA! Każdy z Wykonawców może dokonać oględzin miejsca robót, po wcześniejszym umówieniu się z pracownikami Wydziału Inwestycji i Remontów - celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny i wyceny prac w celu uwzględnienia wszystkich robót i czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy ponosi Wykonawca.
Wymagany termin realizacji: do 23.12. 2020r.
Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty zawarcia umowy w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Możliwa jest zmiana lub odwołanie zapytania na
każdym etapie. Po uzyskaniu ofert od potencjalnych wykonawców zamawiający może
przeprowadzić negocjacje.
Zamawiający może wezwać do uzupełnienia lub wyjaśnienia złożonej oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 8100 668
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-30 13:17 | Wydział Inwestycji i Remontów |
W
odpowiedzi
na
pytanie
z
dn.
30.11.2020
: "W związku z rozebraniem podłogi w łazience i następnie zastąpienie jej posadzką cementową gr 10 cm czas na wyschnięcie jest za krótki na wykonania całego zadania, proponuję datę zakończenia na 23-12-2020r." Zamawiający zmienia datę wykonania robót remontowych do 23.12.2020r. |
Komunikaty