Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2020 14:52:00 |
Składania : | 28-11-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I.
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
1) Zakup 3 zestawów mebli piknikowych (ogrodowych) składający się ze stołu i dwóch ławek
Wymagania dotyczące zamawianych zestawów:
1.Skład zestawu:
• 1 szt. stół - minimalne wymiary stołu (dł. x szer. x wys.) (cm): 175 x 45 x 75
• 2 szt. ławek - minimalne wymiary ławki (dł. x szer. x wys.) cm: 175 x 20 x 45
• Materiał wykonania: Elementy konstrukcyjne z żelaza, pomalowane farbą odporna na
warunki atmosferyczne, blaty ławek i stołu z drewna sosnowego, pokryte lakierem.
2. Dostarczone zestawy muszą być nowe, czyste, kompletne i sprawne technicznie.
III. Termin realizacji zamówienia: w
terminie do 7 grudnia 2020 r. po
wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.
IV. Miejsce dostarczenia : Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy
Pruszcz Gdański, 83-000 BĘDZIESZYN
113
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu
zamówienia.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w
stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie
wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open
Nexus.
Termin złożenia oferty: 28.11.2020 roku, do godz. 9.00.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości
dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.
3)
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi
telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia
negocjacji lub podpisania umowy.
5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania
zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród
złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać
przez Platformę Zakupową openNEXUS.
7) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół
odbioru.
8) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.
9) Koszty dostawy po stronie
Dostawcy.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo
unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego
przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy
Prawo Zamówień Publicznych (t.j.
Dz.U. z
2019 r. poz. 1843 oraz
z 2020 r. poz.
288, 1086.).
XII. Osoby upoważnione do udzielania
informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59
XIII. W sprawie problemów
technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z
Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.Zamawiający:
2020-12-02 16:52 | Arkadiusz Kloskowski |
W
załączeniu
przesyłam
wyniki
postępowania
ofertowego
dotyczącego
Zakup
3
zestawów
mebli
piknikowych
(ogrodowych)
składający
się
ze
stołu
i
dwóch
ławek
(ID
398887)
Arkadiusz Kloskowski Inspektor ds. eksploatacji obiektów i terenów gminnych Urząd Gminy Pruszcz Gdański |
Komunikaty