Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup 3 zestawów mebli piknikowych (ogrodowych) składajacyc się ze stołu i dwóch ławek

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 23-11-2020 14:52:00
Składania : 28-11-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1
83-000 Juszkowo


II. Przedmiot zamówienia:

 

1)      Zakup 3 zestawów mebli piknikowych (ogrodowych) składający się ze stołu i dwóch ławek

Wymagania  dotyczące zamawianych zestawów:

1.Skład zestawu:

          1 szt. stół - minimalne wymiary stołu (dł. x szer. x wys.) (cm): 175 x 45 x 75

          2 szt. ławek - minimalne wymiary ławki (dł. x szer. x wys.) cm: 175 x 20 x 45

          Materiał wykonania: Elementy konstrukcyjne z żelaza, pomalowane farbą odporna na 

             warunki atmosferyczne, blaty ławek i stołu z drewna sosnowego, pokryte lakierem.

2. Dostarczone zestawy muszą być nowe, czyste, kompletne i sprawne technicznie.

 
III. Termin realizacji zamówienia: w terminie do 7 grudnia  2020 r. po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

 

IV. Miejsce dostarczenia : Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Pruszcz Gdański,  83-000 BĘDZIESZYN 113
 
V. Kryteria wyboru oferty
: cena – 100%

VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS.
2) do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.

VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 28.11.2020 roku, do godz. 9.00.

IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostawy/zakupu przedmiotu zamówienia w zależności od podanej ceny.

3) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
5) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
6) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
7) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
8) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.

9) Koszty dostawy po stronie Dostawcy.

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych  (t.j. Dz.U.  z  2019  r. poz.  1843 oraz  z 2020  r.  poz.  288, 1086.).

XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:
Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.Zamawiający:

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wynik postępowania na zakup 3 zestawów piknikowych 30.2020.pdf pdf 561.57 2020-12-02 16:52:15 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-02 16:52 Arkadiusz Kloskowski W załączeniu przesyłam wyniki postępowania ofertowego dotyczącego Zakup 3 zestawów mebli piknikowych (ogrodowych) składający się ze stołu i dwóch ławek (ID 398887)
Arkadiusz Kloskowski
Inspektor ds. eksploatacji
obiektów i terenów gminnych
Urząd Gminy Pruszcz Gdański

Wynik postępowania n [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup 3 zestawów(kompletów) mebli piknikowych (ogrodowych) składający się ze stołu i dwóch ławek Skład zestawu(kompletu): • 1 szt. stół - minimalne wymiary stołu (dł. x szer. x wys.) (cm): 175 x 45 x 75 • 2 szt. ławek - minimalne wymiary ławki (dł. x szer. x wys.) cm: 175 x 20 x 45 Materiał wykonania: Elementy konstrukcyjne z żelaza, pomalowane farbą odporna na warunki atmosferyczne, blaty ławek i stołu z drewna sosnowego, pokryte lakierem. 3 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3309 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Wraz z podpisanym przez Dostawcę i Zamawiającego protokołem odbioru dostawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
3 Termin realizacji - Do 7 grudnia 2020 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 277