Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-11-2020 14:58:00 |
Składania : | 01-12-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 01-12-2020 10:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wójt Gminy Dobrzyniewo Duże zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej w zakresie sprzątania przystanków autobusowych położonych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże przy drogach publicznych zgodnie załącznikiem graficznym w tym odbiór nieczystości stałych ze śmietniczek rozstawionych przy przystankach autobusowych na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże (44 śmietniczek, w tym 1 przy Urzędzie Gminy Dobrzyniewo Duże) wraz z ich zagospodarowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz przepisami wykonawczymi ustaw.
Częstotliwość uprzątnięcia przystanków autobusowych będzie odbywała się 2 razy w miesiącu, w około dwutygodniowych odstępach t. j. w I i II połowie danego miesiąca (odrębnie ustalony harmonogram).
Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości koszy nie więcej niż o 10% w stosunku do liczby obecnej.
Umowa zlecenia zostanie zawarta na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r.
Oferty należy składać na załączonym Formularzu ofertowym osobiście, pocztą na adres - Urząd Gminy w Dobrzyniewie Dużym ul. Białostocka 25, 16 – 002 Dobrzyniewo Duże, drogą e-mail na adres: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl lub poprzez platformę zakupową w terminie do 01 grudnia 2020r. do godz. 10.00.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 85 742 81 55
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty