Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi związanej z wymianą piasku na placu zabaw

Arkadiusz Kloskowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 20-11-2020 14:31:00
Składania : 25-11-2020 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I. Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1

83-000 Juszkowo

 

II. Przedmiot zamówienia:

 

Wykonanie usługi związanej z wymianą piasku na nawierzchni sypkiej pod urządzeniami  zabawowymi  i  na placu zabaw znajdującym się w miejscowości Rokitnica, ul. Sadowa obejmującej :

 

- oczyszczenie  nawierzchni  sypkich  ze  starego  piasku  z  powierzchni  pod  urządzeniami  zabawowymi  i  na placu zabaw, i jego utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami

- dowóz i uzupełnienie piaskiem nawierzchni sypkich (piasek płukany o frakcji 0,2 –2 mm bez kamyków oraz części pylastych i ilastych w ilości 45 ton),

- uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach

- dostarczenie potwierdzenia o wielkości frakcji dostarczonego piasku

- zawiadomienie Zamawiającego (osoby upoważnione do odbioru przedmiotu zamówienia) telefonicznie/ faksem/  e-mailem,  o  terminie wybrania  i  przewiezienia piachu na plac zabaw, najpóźniej  jeden dzień przed realizacją prac

-

 

III. Termin wykonania zamówienia:

    Wymagany termin realizacji zamówienia: 07.12.2020 r.

 

IV.  Opis wymagań stawianych wykonawcy:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:                                          

1.posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,

2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.

3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostawy piasku w celu jego uzupełnienia   wskutek zmniejszonego zapotrzebowania przy nie zmiennej cenie za tonę dostarczanego kruszywa.

5. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko i koszty związane z wybraniem i przewiezieniem piachu oraz napełnieniem piaskownic i placów zabaw, do  momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.

 

V. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony Zamawiającego:

Arkadiusz Kloskowski, tel. 58 692 94 59

 

VI.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł)

VII. Sposób przygotowania oferty:

1.Cena winna być wyrażona w złotych polskich.

2.Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.

3.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.

 

VIII.  Miejsce i termin złożenia oferty:

1.Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl).

 Ofertę należy złożyć do dnia 25.11.2020 r. do godz. 8:00

 

XI. Badanie ofert:

1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:

- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,

- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

 

X. Informacje dodatkowe:

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.

6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.

7) Termin płatności faktury - 14 dni od daty wpływu.

 

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

 

XII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288.)

 

XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.Zamawiający

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wynik postępowania ofertowego na wymiane piasku plac zabaw Rokitnica.pdf pdf 487.11 2020-12-01 14:46:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-12-01 14:46 Arkadiusz Kloskowski W załączeniu przedstawiam wyniki postępowania ofertowego na usługę wymiany piasku na placu zabaw w Rokitnicy ul. Sadowa.
Arkadiusz Kloskowski
Inspektor ds. eksploatacji
obiektów i terenów gminnych
Urząd Gminy Pruszcz Gdański

Wynik postępowania o [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana piasku na placu zabaw w ilości 45 ton Wykonanie usługi związanej z wymianą piasku na nawierzchni sypkiej pod urządzeniami zabawowymi i na placu zabaw znajdującym się w miejscowości Rokitnica, ul. Sadowa NALEŻY PODAĆ CENĘ ZA 1 tonę 45 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Wraz z podpisanym przez Zamawiającego protokołu odbioru. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
3 Termin realizacji - do 07.11.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub "TAK" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446