Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-11-2020 08:29:00 |
Składania : | 27-11-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Świdnica, 19.11.2020r.
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro,, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi i o złożenie oferty na przedmiot zamówienia pn. „Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy”.
kod CPV – 30190000-7 (różny sprzęt i artykuły biurowe)
II. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy,
2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego został zawarty w załączniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym.
3. Ilości materiałów biurowych wskazanych w załączniku do projektu umowy – formularzu rzeczowo-cenowym w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie, jednak wartość umowy nie może przekroczyć ceny ofertowej.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Starostwa Powiatowego w Świdnicy, przy ul. Marii Skłodowskiej – Curie 7, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
5. Materiały biurowe będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia 02.01.2021r. do dnia 31.12.2021r.
6. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie dokonywana w godzinach 8,00 – 13,00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, faksem lub drogą elektroniczną.
III. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Anna Tabaka - Inspektor w Wydziale Administracyjnym pod nr tel. 74 850-04-09, e-mail: anna.tabaka@powiat.swidnica.pl
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,
58-100 Świdnica
- drogą elektroniczną: e-mail: anna.tabaka@powiat.swidnica.pl .
IV. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej
Ofertę cenową oraz formularz rzeczowo-cenowy, stanowiący załącznik do projektu umowy należy złożyć :
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica ,lub
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, Starostwo Powiatowe ul. Marii Skłodowskiej –
Curie 7, 58-100 Świdnica , Biuro Obsługi Klienta, faksem 074/8530927 ,lub
- drogą elektroniczną starostwo@powiat.swidnica.pl do dnia 27.11.2020r. do godz. 10.00
V. Opis sposobu obliczania ceny
1. Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając zakres rzeczowy określony w formularzu rzeczowo – cenowym.
W tym celu Wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumny 5, 6 i 7 formularza rzeczowo -cenowego stanowiącego załącznik do projektu umowy.
2. Ogólna wartość wynikająca z formularza rzeczowo-cenowego musi być identyczna z ceną
wpisaną do formularza oferty.
3. Wartość cenową należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
VI. Informacje dodatkowe
1. Ofertę cenową oraz formularz rzeczowo-cenowy należy złożyć w formie pisemnej na załączonych wzorach według załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – oferta cenowa oraz załącznika do umowy -formularz rzeczowo-cenowy.
2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu złożenia oferty cenowej.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zmówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę , jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
Załączniki:
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty