Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa i wyposażenie apteczek pierwszej pomocy dla EPEC Sp. z.o.o. w Elblągu.

Grażyna Śliwa
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2020 11:20:00
Składania : 22-10-2020 09:00:00
Otwarcia : 22-10-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę i wyposażenie apteczek pierwszej pomocy.  


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 5 dni roboczych od złożenia zamówienia;  

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  




W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" l

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2020-10-26 12:26 Grażyna Śliwa Najkorzystniejszą ofertę na dostawę i wyposażenie apteczek zaoferowała firma:
UP "STRAŻAK" KONRAD DUSSA
Józefa Wybickiego 64a.
87-100 Toruń,
za kwotę: 246 60 zł netto.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Apteczka pierwszej pomocy wg. normy DIN 13157 2 szt. - (0)
2 Opaska elastyczna 4m x 8 cm 10 szt. - (0)
3 Opaska elastyczna 4m x 6 cm 10 szt. - (0)
4 Plaster 10 x 6 cm 3 szt. - (0)
5 Zestaw plastrów 20 szt.- różne rozmiary 3 szt. - (0)
6 Opatrunek indywidualny G 5 szt. - (0)
7 Opatrunek indywidualny M 9 szt. - (0)
8 Opatrunek indywidualny K 5 szt. - (0)
9 Chusta opatrunkowa 60 x 80 cm 5 szt. - (0)
10 Chusta trójkątna - 5 szt. - (0)
11 Nożyczki 19 cm 3 szt. - (0)
12 Rękawice winylowe M 100 szt 1 szt. - (0)
13 Ustnik do sztucznego oddychania - 3 szt. - (0)
14 Chusteczka dezynfekująca opakowanie zbiorcze 100 szt. 1 szt. - (0)
15 Oznakowanie apteczki AAE003 Pierwsza pomoc medyczna - znak ewakuacyjny 2 szt. - (0)
16 Zakładowe instrukcje udzielania pierwszej pomocy i obsługi apteczki - 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego, proszę potwierdzić. (0)
3 Koszt dostawy - Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku ponosi Wykonawca, proszę potwierdzić. (0)
4 Miejsce dostawy - EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 dni od daty zgłoszenia. (0)
5 Termin wykonania dostawy - Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 566