Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP.2344.40.2020 II przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji pomieszczeń po Ośrodku Nefrologii ze Stacji Dializ w celu zmiany lokalizacji Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopdecznej wraz z dostawą wyposażenia medycznego i technicznego

Termin:
Zamieszczenia : 30-09-2020 09:09:00
Składania : 23-10-2020 09:00:00
Otwarcia : 23-10-2020 09:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 5266.16 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
SIWZ Ortopedia.doc doc 246.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.doc doc 42.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 2.doc doc 32.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.doc doc 34 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.doc doc 38 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 4a.docx docx 13.81 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.doc doc 34.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 6.doc doc 34.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.doc doc 223.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Dokumentacja.zip zip 9973.25 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załacznik nr 13 - opis wyposażenia medycznego.xlsx xlsx 13.53 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 8.doc doc 30.5 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 9.doc doc 40 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
załącznik nr 10.doc doc 33 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 formularz cenowo-asortymentowy.docx docx 12.41 2020-09-30 09:09:00 Postępowanie
II dokumentacja.zip zip 10319.46 2020-10-02 07:39:37 Postępowanie
III dokumentacja.zip zip 10659.04 2020-10-05 12:15:35 Publiczna wiadomość
Załącznik bez tytułu 00127.pdf pdf 314.92 2020-10-06 13:23:12 Publiczna wiadomość
poprawne odpowiedzi na pytania.pdf pdf 1646.42 2020-10-12 09:23:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 933.19 2020-10-09 12:16:19 Publiczna wiadomość
załącznik nr 8 oświadczenie RODO.doc doc 33.5 2020-10-13 13:28:34 Publiczna wiadomość
SKM_284e20101409070.pdf pdf 80.88 2020-10-14 09:08:20 Publiczna wiadomość
II Odpowiedź na pytania.pdf pdf 622.43 2020-10-20 08:19:17 Publiczna wiadomość
nformacja z otwarcia.pdf pdf 1313.3 2020-10-23 13:30:37 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie postępowanie.pdf pdf 478.99 2020-11-10 14:50:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-11-10 14:50 Małgorzata Grzech 10.11.2020 rozstrzygnięcie postępowania

Rozstrzygnięcie post [...].pdf

2020-10-23 13:30 Urszula Kosiorek Informacja z otwarcia

nformacja z otwarcia [...].pdf

2020-10-20 08:27 Urszula Kosiorek Działając na podst. art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający modyfikuje zapisy SIWZ w sposób następujący. W projekcie umowy w § 3 dodaje się ust. 8 o treści
"Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy powstaną odpady to Wykonawca oświadcza, że jest on Wytwarzającym i posiadaczem tych odpadów i zobowiązuje się doprowadzenia kart ewidencji oraz kart przekazania odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz gospodarowania odpadami w sposób gwarantujący poszanowanie środowiska naturalnego. Tym samym Wykonawca w ramach wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy zobowiązuje się do usuwania wszelkich odpadów i części niewykorzystanych materiałów z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach przyjmując na siebie pełną odpowiedzialność za gospodarowanie ewentualnymi odpadami powstałymi w związku lub przy okazji wykonywania umowy. W przypadku nie wywiązania się z tego obowiązku Zamawiający jest uprawniony do wykonania tych czynności na koszt i ryzyko Wykonawcy. Nie zwalnia to Wykonawcy z odpowiedzialności za wytworzone odpady. Obowiązek określony w niniejszym ustępie jest równoznaczny z zobowiązaniem do zrekompensowania (zwrotu) przez Wykonawcę jakichkolwiek poniesionych z tego tytułu przez Zamawiającego kosztów, w tym odszkodowań oraz opłat o charakterze publicznoprawnym."
2020-10-20 08:19 Małgorzata Grzech 20.10.2020 II Odpowiedzi na pytania

II Odpowiedź na pyta [...].pdf

2020-10-14 09:08 Urszula Kosiorek Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

SKM_284e20101409070. [...].pdf

2020-10-13 13:28 Urszula Kosiorek Zamawiający dołącza oświadczenie RODO

załącznik nr 8 oświa [...].doc

2020-10-12 12:04 Urszula Kosiorek Zamawiający informuje, iż w przypadku składania ofert w formie pisemnej i wniesienia wadium w innej formie niż w formie pieniężnej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie.
2020-10-12 10:52 Urszula Kosiorek Działając na podst . art. 38 Zamawiający modyfikuje zapisy SIWZ
BYŁO
11. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

a) oferowana cena - 65 %
najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ------------------------------- x 100 x 65%
Cena oferty badanej
JEST
JEST
11. KRYTERIA OCENY OFERT
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

a) oferowana cena - 60 %
najniższa cena spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ------------------------------- x 100 x 60%
Cena oferty badanej
2020-10-12 09:23 Urszula Kosiorek Poprawne odpowiedzi na pytania

poprawne odpowiedzi [...].pdf

2020-10-09 12:16 Małgorzata Grzech 09.10.2020 Odpowiedzi na pytania

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2020-10-06 13:23 Urszula Kosiorek dokumentacja

Załącznik bez tytułu [...].pdf

2020-10-05 12:15 Urszula Kosiorek Działając na podst. art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający modyfikuje zapisy SIWZ poprzez zamieszczenie dodatkowej dokumentacji projektowej

III dokumentacja.zip

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2955