Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-09-2020 13:19:00 |
Składania : | 29-09-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 29-09-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Skołyszyn, dn. 2020-09-23
GPIR.271.2.60.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie -przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania”.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę kotłowni gazowej w budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie, Skołyszyn 12, dz. nr ew. 577, 578 poprzez wymianę kotłów z palnikiem atmosferycznym na kaskadę kotłów kondensacyjnych o mocy sumarycznej min. 140 kW.
Zamówienie jest realizowane w ramach zadania pn.: „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy w Skołyszynie”.
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
W projekcie nie określono modelu projektowanych kotłów c.o., jedynie ich parametry. Jednak Zamawiający ze względu na posiadanie w pozostałych obiektach takich samych modeli kotłów, preferuje zastosowanie w przebudowywanej kotłowni kotłów kondensacyjnych marki De Dietrich. Przy doborze mocy kotłów uwzględniono planowaną przez inwestora rozbudowę budynku o dodatkowe piętro, które będzie podłączone do przebudowywanej kotłowni, dlatego kotły powinny mieć łączną moc nie mniejszą niż 140 kW.
W Przedmiarze robót podane są orientacyjne wartości. Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
Zamawiający wystąpił z wnioskiem o wydanie decyzji pozwolenia na przebudowę wewnętrznej instalacji gazowej, w związku z powyższym roboty związane z przebudową instalacji gazowej będą mogły się rozpocząć po uzyskaniu w/w decyzji.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 20).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 16 listopada 2020 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 29 września 2020 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek: 7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
2020-10-01 09:34 | Grzegorz Szański | W załączeniu informacja o wyborze oferty |
Komunikaty