Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-09-2020 10:58:00 |
Składania : | 02-10-2020 08:00:00 |
Otwarcia : | 02-10-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
1.
Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp.
z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z
o.o.
w Kielcach zwanych dalej zamówieniami. Postępowanie prowadzone jest w
procedurze odwróconej.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).
3. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.
3. Wszystkie
ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do
Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl
w terminach określonych
w SIWZ.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
6. Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
7. Wykonawca
składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia
i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI ust. 1 i 2 SIWZ w formie
elektronicznej
zgodnie z zapisami SIWZ.
8. Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
9. Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania dostawy.
10.Następnie, z zachowaniem terminu, o którym mowa w rozdziału VI ust. 8 SIWZ Wykonawca za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 5 do SIWZ) – wymagana forma dokumentu – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.
11.Przed
udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie
najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 9 SIWZ -
wymagana forma dokumentów – skan
podpisanego oryginalnego dokumentu.
12. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
13. Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.
14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdej części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części możliwych do udzielenia temu samemu Wykonawcy.
15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16.Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy.
17.Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.
18.Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 8 § 12 i Załączniku nr 9 .
Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”.
Załączniki do postępowania:
1. Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 2a-2d – Formularz cen jednostkowych
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
5. Załącznik nr 4 – Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
7. Załącznik nr 6 – Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych
8. Załącznik nr 7 – Wykaz wykonanych dostaw
9. Załącznik nr 8 – Wzór umowy
10. Załącznik nr 8a – Wzór karty gwarancyjnej
11.Załącznik nr 9 – Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub za pośrednictwem telefonu 41 365 31 00 w. 224
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-26 13:54 | Marzena Wójcik | Informacja o wyborze oferty na realizację zamówienia w Części II |
2020-11-06 13:36 | Marzena Wójcik | Informacja o wyborze oferty na realizację zamówienia w Części I, III, IV. |
2020-10-05 09:42 | Marzena Wójcik |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT Zamawiający przypomina, iż zgodnie z zapisem rozdz. VI pkt. 8 SIWZ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej https//platforma zakupowa.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. |
2020-09-24 13:35 | Marzena Wójcik |
W
związku
z
prośbą
o
udostępnienie
plików
edytowalnych
Zamawiający
załącza: 1. Załączniki nr 2 2. Załączniki nr 2a-2d Części I-IV 3. Załączniki nr 3 4. Załączniki nr 4 5. Załączniki nr 5 Załącznik nr 5 - Ośw [...].docx Załącznik nr 4 - Ośw [...].docx |
2020-09-24 13:13 | Marzena Wójcik |
1.
Treść
zapytań
wraz
z
odpowiedziami. 2. Informacja o zmianie zapisów SIWZ. 3. Załącznik nr 2a,2b i 2d. |
2020-09-22 12:01 | Marzena Wójcik | Informacja o zmianie zapisów SIWZ. |
Komunikaty