Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: D-44/2020 USŁUGA W ZAKRESIE PRODUKCJI POSIŁKÓW WRAZ Z ODDANIEM W NAJEM POMIESZCZEŃ KUCHNI W SZPITALU WIELOSPECJALISTYCZNYM IM DR. LUDWIKA BLAŻKA W INOWROCŁAWIU

Termin:
Zamieszczenia : 18-09-2020 09:19:00
Składania : 30-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 30-09-2020 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-OJS182-438666-pl.pdf pdf 123.53 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
SIWZ_produkcja posiłków po zmianach.doc doc 247.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wzór oferty po zmianach.doc doc 36 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 JEDZ.doc doc 183.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_opis przedmiotu zamówienia.doc doc 118.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - wykaz osob.doc doc 38 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz uslug.doc doc 34 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz pomieszczen kuchni.doc doc 43 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Wykaz sprzętu podlegającego dzierżawie BEZ ZMIAN.xlsx xlsx 11.45 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 8 - wykaz sprzętu Wykonawcy bez zmian.xlsx xlsx 10.91 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SIWZ - UMOWA uslugi catering - ostateczna.doc doc 109.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SIWZ - UMOWA NAJMU catering - ostateczna.doc doc 56.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 11 do SIWZ - UMOWA DZIERŻAWY - ostateczna.doc doc 38.5 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 12 Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 58 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 13 RODO OŚWIADCZENIE.doc doc 850 2020-09-18 09:19:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wzór oferty po zmianach.doc doc 36 2020-09-22 11:49:54 Publiczna wiadomość
sprostownie formularz ofertowy .pdf pdf 1376.45 2020-09-22 11:49:54 Publiczna wiadomość
2020-OJS185-447396-sprostowanie.pdf pdf 73.4 2020-09-29 07:17:41 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert z dnia 30.09 .pdf pdf 707.2 2020-09-30 10:32:05 Publiczna wiadomość
wybór oferty.pdf pdf 710.16 2020-10-13 09:20:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-13 09:20 Ewa Sempowicz wybór oferty

wybór oferty.pdf

2020-09-30 10:32 Ewa Sempowicz zestawienie ofert

Zestawienie ofert z [...].pdf

2020-09-29 07:17 Ewa Sempowicz sprostowanie do ogłoszenia

2020-OJS185-447396-s [...].pdf

2020-09-22 11:49 Ewa Sempowicz sprostowanie Załącznika nr 1 - formularz ofertowy
załączony również poprawiony plik

Załącznik nr 1 - wzó [...].doc

sprostownie formular [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 663